MuscleMeat

zin om te cutten?

aapie80

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Waardering
1
Jaja, het is weer die tijd van het jaar voor mij. Cut-fase..

Alles weer lekker strak maken.

Ik ga in sept cutten tot dec. Aan de ene kant is het wel leuk, lekker strak alles, maar aan de andere kant, 3 maanden niet GROEIEN!!

Maar ik MOET nu wel cutten, m'n vet is echt te hoog, rond de 18%.

probeer nu te cutten tot 8-10% en m'n vet niet meer hoger te laten komen dan 12/13%.

Vinden jullie het leuk om te cutten?

Met dit weer wil ik eigenlijk wel, maar ik wacht liever tot april. Nog nooit gecut, dus ik ben benieuwd.

Hoe ga je het trouwens aanpakken?

Ik laat het nooit zo ver komen ...

Kan het nie echt verdragen zo met een buik rondlopen, zolang ik men ab's zie is het goed.

Mja ga van de winter toch eens een goede bulk zetten ... beetje massa kweken en me erover zetten met die hoge vet % rond te lopen.

Het cutten op zich vind ik wel leuk, je spierdefinitie alsmaar beter zien ... die buik die strakker komt ... :D Is fun toch !

het cutten zelf is niet zo leuk nee. maar het resultaat des te meer!

Ik cut nooit, ik zorg altijd dat mijn vetpercentage onder de 12% blijft, atm is ie zelfs 9 :cool:

• Topic Starter Topic Starter
axestream zei:
Met dit weer wil ik eigenlijk wel, maar ik wacht liever tot april. Nog nooit gecut, dus ik ben benieuwd.

Hoe ga je het trouwens aanpakken?

Ik zal binnenkort m'n schema's posten.

80 dagen cutten.

Kcal langzaam afbouwen per 10 dagen
1=2800
2=2600, 1x per week 30 min cardio
3=2400, beginnen met 1 dag kh laden, 1dag per week 40 min cardio
4=2200, cardio 1x per week 50 min
5=2000, cardio 2x per week 30 min
6=2000, cardio 2x per week 40 min, beginnen met stacks, 3xper week
7=2000, cardio 2x per week 50 min
8=2000, cardio 3x per week 30 min

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Speedy G. zei:
Ik laat het nooit zo ver komen ...

Kan het nie echt verdragen zo met een buik rondlopen, zolang ik men ab's zie is het goed.

Mja ga van de winter toch eens een goede bulk zetten ... beetje massa kweken en me erover zetten met die hoge vet % rond te lopen.

Het cutten op zich vind ik wel leuk, je spierdefinitie alsmaar beter zien ... die buik die strakker komt ... :D Is fun toch !

Ja is wel fun, maar nadeel is dat je niet meer, of weinig groeit.

als echte endo heb ik een enorme gruwelijke $%^$^& hekel aan cutten :)

Heb een keer gecut. Was nergens voor nodig want ik zat al op 10% ofzo. Ik doe ook geen cardio, maar gooi er liever een pot stackers tegenaan.

Deze zomer zou ik er absoluut geen bezwaar tegen hebben om te cutten omdat al dat gevreet met dat warme weer gewoon moeilijk vol te houden is.

Ik denk dat je ook veel beter in de zomer kan cutten omdat je er dan goed bijloopt op het strand, en je groeit in de winter/herfst veel makkelijker. Ik groei nou gewoon niet met dit weer. Dus dan komt cutten wel mooi uit. (alhoewel ik nu matig aan het bulken ben :cool: )

I Love cutten :D (L)

Ik heb mijn hele leven al 'gecut' en ben er moddervet van geworden... val nu af door meer te eten en vaker per dag. Daar word ik ook wel eens moe van.
Ik word echt groen van jaloezie als ik jullie zo hoor praten over 80 dagen cutten en er dan 'ripped' uitzien.. zit daar nog ruim 10% boven. Mijn vet% daalde met ongeveer 1% per maand in het afgelopen jaar.. dus ik mag nog ruim een jaar blijven lijnen op deze manier, wil ik uitkomen op een leuk laag vet%.

Espi

Terug
Naar boven