AndroidHealthClinic

Zinc - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
Zinc_XXLNutrition.jpeg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Zink
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? - Onmisbaar voor opname van eiwitten in je spierweefsels
    - Draagt bij tot herstel van je spieren
    - Breekt koolhydraten af zodat er minder worden omgezet in lichaamsvet
    - Verbetert je weerstand
    - Gaat bij veel gebruikers puistjes en acne tegen
    * Verhoogt in combinatie met inspanning testosteron tot wel 40%
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Gezondheid en blessures
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? geen, pillen, gaan goed af
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 pil elke ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Vanalle goodies, hele verzameling hier staan
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 9,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

Sinds ik terug train veel last van puisten gekregen, soms echt van die vulkanen op men gezicht. Niet leuk aangezien ik zoiezo al een slecht genezende huid heb en kleine littekens op men gezicht van waterpokken(op 16 jarige leeftijd, was niet niks). Heb dit dan gekocht omdat ik via google tegenkwam dat acne goed kan verholpen worden met zink, maar meteen meebesteld bij mij XXL-bestelling.

Ik merk toch wel duidelijk dat ik veel minder puisten heb in mijn gezicht, die wat er zijn zijn heel klein. Gebruik bv ook nauwelijks nog benzac-gel(droogt puisten uit, minder die opvallende rode kleur, verkrijgbaar in apotheek) omdat het niet meer echt nodig is.


Ook interessant dat in de beschrijving van de leverancier staat dat het helpt met spieropbouw(had het hier niet eens voor gekocht), heb de indruk dat ik de laatste weken toch even een lichte boost heb in trainingsniveau, maar ik hou geen getallen bij op papier ofzo dus het is meer een gevoel, kan geen hard bewijs geven. :)

Mensen die fel last hebben van acne in het gezicht raad ik aan het eens een paar weken te proberen, voor 10 euro kom je niet gekloot uit. Ik dacht dat 1 verpakking 120 capsules waren, dus 4 maanden voorraad bij 1 pil per dag.
 
Ik merk toch ook iets gelijkaardig. Het lijkt wel alsof ik dieper slaap, maar voel me toch redelijk suf de ochtend nadien.

Trekt die sufheid wel snel weg of blijft dat lang hangen?
 
30mg per dag is echt geen probleem hoor :) als je idd 100mg of meer gaat nemen kan het volgens mij wel zijn dat de verhoudingen tss verscheidene mineralen ofzo niet meer in orde is.

Ik neem 2 caps per dag, heb geen idee hoeveel ik uit gewone voeding binnen krijg...
 
Ik neem 2 caps per dag, heb geen idee hoeveel ik uit gewone voeding binnen krijg...
Het risico is dan hoger op 'problemen' maar dit wil natuurlijk niet zeggen dat je problemen krijgt. Weet ook niet direct uit mijn hoofd wat deze eventuele problemen kunnen veroorzaken (waarschijnlijk een deficiëntie van een ander mineraal wat voor problemen kan zorgen).
Ik heb nu een maandje of 3 1 cap genomen en heb wel gemerkt dat mijn uitslag, die al niet echt erg was, voor 99% weg is. Ben er nu ook paar weken mee gestopt en begin nu toch ook af en toe wat meer puistjes te zien. Dit kan ook wel komen door het vele feesten en terrasjes de laatste tijd :p
 
Het risico is dan hoger op 'problemen' maar dit wil natuurlijk niet zeggen dat je problemen krijgt. Weet ook niet direct uit mijn hoofd wat deze eventuele problemen kunnen veroorzaken (waarschijnlijk een deficiëntie van een ander mineraal wat voor problemen kan zorgen).
Ik heb nu een maandje of 3 1 cap genomen en heb wel gemerkt dat mijn uitslag, die al niet echt erg was, voor 99% weg is. Ben er nu ook paar weken mee gestopt en begin nu toch ook af en toe wat meer puistjes te zien. Dit kan ook wel komen door het vele feesten en terrasjes de laatste tijd :p
Negatieve effecten zullen wel meevallen dan. Ik blijf het dagelijks gebruiken in ieder geval :)
 
Negatieve effecten zullen wel meevallen dan. Ik blijf het dagelijks gebruiken in ieder geval :)
Gebruik het normaal ook constant maar heb in de zomer een kleine suppstop gedaan :p niet met alles gestopt maar toch een groot deel
 
Gebruik het normaal ook constant maar heb in de zomer een kleine suppstop gedaan :p niet met alles gestopt maar toch een groot deel
Wat was de gedachte achter die stop dan?
 
Wat was de gedachte achter die stop dan?
Geld en 'bijwerkingen', haar leek dunner te worden (kapper zei het) en ben nu al lange tijd gestopt met zink, citrulline, beta-alanine, multivit en omega-3. Ik nam zink vooral voor de uitslag op mijn gezicht, is geen erge acné oid maar af en toe van die lichte bultjes. Nu merk ik dat deze wel al een tijdje dat dit wel vaker terugkomt maar mijn haar is ook terug dikker. Citrulline en beta-alanine enkel pre-wo, multivit om de dagen omega3 dagelijks, net als zink.
Nu enkel nog whey+oats als ontbijt en glucosamine voor mijn knie + vit d in de maanden met een R ;)
Geen idee of mijn haarverdunning door de supps kwam maar mijn levensstijl is niet veel veranderd dus wou het eens een kans geven. Kaalheid zit niet echt in de familie, enkel pa heeft er last van maar dan ook enkel verdunning en niet echt een kale plek op zijn hoofd :)
 
Geld en 'bijwerkingen', haar leek dunner te worden (kapper zei het) en ben nu al lange tijd gestopt met zink, citrulline, beta-alanine, multivit en omega-3. Ik nam zink vooral voor de uitslag op mijn gezicht, is geen erge acné oid maar af en toe van die lichte bultjes. Nu merk ik dat deze wel al een tijdje dat dit wel vaker terugkomt maar mijn haar is ook terug dikker. Citrulline en beta-alanine enkel pre-wo, multivit om de dagen omega3 dagelijks, net als zink.
Nu enkel nog whey+oats als ontbijt en glucosamine voor mijn knie + vit d in de maanden met een R ;)
Geen idee of mijn haarverdunning door de supps kwam maar mijn levensstijl is niet veel veranderd dus wou het eens een kans geven. Kaalheid zit niet echt in de familie, enkel pa heeft er last van maar dan ook enkel verdunning en niet echt een kale plek op zijn hoofd :)
Hmm als ik zo snel even wat Google kom ik alleen dingen tegen waarin juist wordt gezegd dat zink haaruitval juist tegen zou gaan. Of dat nou echt zo is betwijfel ik, maar dat je er juist haaruitval door krijgt lijkt me stug. Maar het zou kunnen natuurlijk....
 
Hmm als ik zo snel even wat Google kom ik alleen dingen tegen waarin juist wordt gezegd dat zink haaruitval juist tegen zou gaan. Of dat nou echt zo is betwijfel ik, maar dat je er juist haaruitval door krijgt lijkt me stug. Maar het zou kunnen natuurlijk....
Het was geen haaruitval, het werd dunner. Vind het ook raar maar is proefondervindelijk 'bewezen', bij mij persoonlijk dan toch :p
Kan natuurlijk ook andere redenen hebben. Ga binnenkort toch naar arts voor bloedonderzoek :)
 
Back
Naar boven