Fitness Seller

Zinc

Bezoekers in dit topic

Seth Carnett

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
28 jan 2017
Berichten
683
Waardering
126
Lengte
1m77
Massa
62kg
Vetpercentage
18%
Je hebt verschillende soorten zinc... welke is het meeste geschikt ?
 
Geschikt voor wat?
 
Heb je een tekort of waarom denk je dat je het nodig hebt?
 
Als je denkt dat je een tekort hebt aan mineralen raad ik je aan om een niet te hoog gedoseerde multi vitaminen met mineralen complex te nemen. Hij moet niet te hoog gedoseerd zijn omdat een overvloed aan mineralen darmklachten kan opleveren omdat je waarschijnlijk al voldoende uit je voeding haalt. Daarnaast zorgt bijvoorbeeld vitamine C voor een betere opname van ijzer en zink. Begin hiermee en als dat niet werkt kun je kijken naar extra Zink supplementie.
 
Als je denkt dat je een tekort hebt aan mineralen raad ik je aan om een niet te hoog gedoseerde multi vitaminen met mineralen complex te nemen. Hij moet niet te hoog gedoseerd zijn omdat een overvloed aan mineralen darmklachten kan opleveren omdat je waarschijnlijk al voldoende uit je voeding haalt. Daarnaast zorgt bijvoorbeeld vitamine C voor een betere opname van ijzer en zink. Begin hiermee en als dat niet werkt kun je kijken naar extra Zink supplementie.
Sorry maar mijn vraag is welke zinc vorm het beste is. Ik weet ondertussen al wel dat hoge doseringen maagklachten kunnen opleveren... toch bedankt om dat nogmaals over te brengen voor de andere lezers. ;)

Dat van die vitamine C wist ik nog niet.
 
De ene site zegt

Zinc Orotate

de andere

  1. Zinkpicolinaat

    pfff
 
De ene site zegt

Zinc Orotate

de andere

  1. Zinkpicolinaat

    pfff
Kan alleen de zinkpico vinden in de shop dus dan zal het die worden I guess. Thanks. Krijg je trouwens door vitamine c en zink samen te nemen niet vlugger maagklachtne?
 
Sorry maar mijn vraag is welke zinc vorm het beste is. Ik weet ondertussen al wel dat hoge doseringen maagklachten kunnen opleveren... toch bedankt om dat nogmaals over te brengen voor de andere lezers. ;)

Dat van die vitamine C wist ik nog niet.
Vit c is voor non heemijzer, uit plantaardige bronnen dus.
 
Wat ik zei was een aanvuling op vc10kl. Ijzer en zink zijn spoorelementen, ijzer heb je in 2 vormen, heem en non heem de opname daarvan is ongeveer 25% en 10% vit C verbetert de opname van non heemijzer. Beetje offtopic want het gaat over zink.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik zei was een aanvuling op vc10kl. Ijzer en zink zijn spoorelementen, ijzer heb je in 2 vormen, heem en non heem de opname daarvan is ongeveer 25% en 10% vit C verbetert de opname van non heemijzer. Beetje offtopic want het gaat over zink.
Aah daarom begreep ik het niet... Maar het werkt dus dan op zinc en ook ijzer de non-heemse dan ?
 
Bulk Powders Optizinc 30mg + magnesium Bisglycinate 500 mg ;)
 
Zink clycinate.
Magnesium citrate
Magnesium rustig opbouwen 400 mg per dag

Volgens ex coach
 
zink glycinaat van XXL. Neem ik al tijdje, 1 cap per dag en heb veel minder last van puistjes
 
Back
Naar boven