Fitness Seller

Zink tegen acne? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by Robin


Probeer het eens een tijdje zonder die eitjes... grote kans dat die het probleem zijn...


heb gisteren 2 eitjes gehad en een halve liter melk. ff dit aanhouden, kijken waar dit tot resulteert
 
Ik heb de ene week veel meer puisten dan de andere week, soms heb ik helemaal niks en toch eet ik elke week hetzelfde.
Alleen op mijn arm, borst en schouders krijg ik altijd pukkeltjes.
Ik ga me er langzamer hand wel beetje aan irriteren als ik opeens weer een knoeperd op men gezicht heb.
 
Misschien zit er ergens toch een onbalans tijdens de momenten met meer pukkels. Je eet nooit precies het zelfde, elke dag. Je warme maaltijd bvb, vaak wel ander vlees, of groente of wat ook... probeer ea uit om te kijken of het daar misschien in zit. Hoeft niet perse, maar kan de oplossing zijn...
 
Slaaptekor kan het gedoetje misschien ook wel verergeren, ik ken mensen die af en toe na een flinke avond stappen of slecht slapen ook ineens onder zitten.....
 
Originally posted by frietbakker
Slaaptekor kan het gedoetje misschien ook wel verergeren, ik ken mensen die af en toe na een flinke avond stappen of slecht slapen ook ineens onder zitten.....

hehe, ja bij mij wordt het dan ook erger.. Goed schoonhouden, letten op wat ik eet(eet overigens sowieso weinig chocolade of junkfood of varkensvlees), maar het helpt allemaal niet... Als ik goed uitgerust ben wordt het wel minder..
Maar na de training dus ook erger.. Heb gehoord dat dit bepaalde stress veroorzaakt die weer acne doen toenemen..?? Weinig trainen betekend voor mij ook minder acne.. Maar dat recept laat ik maar achtwegen ;):D
 
Scrubben

Weet iemand hier of scrubben kan helpen ??? Heb nu sinds vandaag ook zink tabletjes gekocht :D , laat binnenkort weten of dit hielp...

Groetjes
 
Iedereen en elk huidtype reageert er anders op.
Maar dit topic is nogal :oud:
 
zijn idd al veel topics over maargoed, zink heeft mij op de korte termijn wel geholpen...op de lange termijn kwamn ze gewoon weer terug, ondanks dat ik zink bleef nemen. scrubben schijnt ook goed te helpen, je krijgt er in ieder geval een gladde huid van:rolleyes:
 
Bleh ik begin ze ook weer behoorlijk te krijgen. Volgens mij komt het door de grote hoeveelheden koolhydraten die ik eet. In de cut was ik er namelijk helemaal van af.
 
Nieuwe vragen in nieuwe posts graag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven