- Waardering
- 3
Dit is een leuk form en ik kan hier veel leren, maar er zitten hier gasten die alleen maar zitten te zeiken.
Dat spuiten slecht is dat weten we bijna allemaal.
Maar ik hoef dat niet elke post te horen.
Ik doe toch wat ik zelf wil en als ik mezelf me kist in spuit dan is dat mijn verantwoording.
Sommige mensen zullen wel efe vertellen hoe ik ben, en wat ik moet doen. Maar zo werkt het dus niet.
Advies of opbouwende kritiek is iets anders dan afzeiken.
Mensen die jaloers zijn hebben altijd een grote bek.
Ik zou me kapot kunnen leren voor kennis over as maar waarom niet een kuur samenstellen en dan kijken wat het is en doet.
Als ik al die as uit me kop moet leren ben ik jaren verder, ... iedereen heeft zo'n zijn eigen manier want niemand is gelijk.....
Ik zal wel weer een lading GZ over me heen krijgen, maar dat zegt ook wat over die ander.
Gegroet,
X
Dat spuiten slecht is dat weten we bijna allemaal.
Maar ik hoef dat niet elke post te horen.
Ik doe toch wat ik zelf wil en als ik mezelf me kist in spuit dan is dat mijn verantwoording.
Sommige mensen zullen wel efe vertellen hoe ik ben, en wat ik moet doen. Maar zo werkt het dus niet.
Advies of opbouwende kritiek is iets anders dan afzeiken.
Mensen die jaloers zijn hebben altijd een grote bek.
Ik zou me kapot kunnen leren voor kennis over as maar waarom niet een kuur samenstellen en dan kijken wat het is en doet.
Als ik al die as uit me kop moet leren ben ik jaren verder, ... iedereen heeft zo'n zijn eigen manier want niemand is gelijk.....
Ik zal wel weer een lading GZ over me heen krijgen, maar dat zegt ook wat over die ander.
Gegroet,
X