MuscleMeat

Zinloos gezeik (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Dit is een leuk form en ik kan hier veel leren, maar er zitten hier gasten die alleen maar zitten te zeiken.
Dat spuiten slecht is dat weten we bijna allemaal.
Maar ik hoef dat niet elke post te horen.
Ik doe toch wat ik zelf wil en als ik mezelf me kist in spuit dan is dat mijn verantwoording.
Sommige mensen zullen wel efe vertellen hoe ik ben, en wat ik moet doen. Maar zo werkt het dus niet.
Advies of opbouwende kritiek is iets anders dan afzeiken.
Mensen die jaloers zijn hebben altijd een grote bek.

Ik zou me kapot kunnen leren voor kennis over as maar waarom niet een kuur samenstellen en dan kijken wat het is en doet.
Als ik al die as uit me kop moet leren ben ik jaren verder, ... iedereen heeft zo'n zijn eigen manier want niemand is gelijk.....

Ik zal wel weer een lading GZ over me heen krijgen, maar dat zegt ook wat over die ander.

Gegroet,

X
 
goede raad geven

Het is jou lichaam ja, en als mensen iets afkeuren is dat niet omdat ze het slecht met je voor hebben of omdat ze jaloers zijn (hoe kom je erop ???) maar omdat ze met je inzitten en niet willen dat je jezelf de dieperik inwerkt.
Maar goed, we zullen in het vervolg je gewoon laten doen, als het dat is wat je wil.:rolleyes:
 
Hey Mr X, je bent er ook weer !

Van mij geen gezeur hoor, maar als jij door wil gaan met AS en je leven wil verpesten dan......GEINTJE !!!!!!
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Iedereen moet lekker doen wat ie zelf wil, als we advies of opbouwende kritiek maar niet als 'zeiken' afdoen.
 
Er zit natuurlijk behalve jaloersheid toch een vorm van medelevendheid in welke toch in acht genomen zou kunnen worden. Echter over de verantwoording heb je gelijk en ligt deze geheel bij jou.

Sommige reply's zijn best grof doch bevatten waarheden.
Het zal geen afgunst tegen je zijn maar proberen je voor eventuele fouten te behoeden.

Maar nogmaal de verantwoording ligt bij jezelf en hetgeen wat je tenminste wel doet is hier de info winnen en er zijn er bij die helemaal niets inwinnen kwa info en toch spuiten zonder te weten wat en wat het doet.
 
Sorry Mr.X. maar je maakt een foutje!
Door voldoende kennis over training, suplementen, AS, en voeding, heb je de mogelijkheid van je heel wat moeite en vooral geld te besparen.
Wie weet wat voor zinloze kuren je al gedaan hebt omdat ze niet werken. Inderdaad, je ziet wel wat het je opleverd, OF NIET OPLEVERD.
Ken mensen die al jaren dezefde rommel pakken en denken "we zullen wel zien wat het doet". Spijtig genoeg staan de meesten van hen nog op het zelfde niveau.
Mij interesseerd een lang leven wel, dus probeer ik zoveel mogellijk problemen te vermijden.
O ja, sorry, zijn we weer aan t'zeiken!
 
Originally posted by SQUAT
Sorry Mr.X. maar je maakt een foutje!
Door voldoende kennis over training, suplementen, AS, en voeding, heb je de mogelijkheid van je heel wat moeite en vooral geld te besparen.
Wie weet wat voor zinloze kuren je al gedaan hebt omdat ze niet werken. Inderdaad, je ziet wel wat het je opleverd, OF NIET OPLEVERD.
Ken mensen die al jaren dezefde rommel pakken en denken "we zullen wel zien wat het doet". Spijtig genoeg staan de meesten van hen nog op het zelfde niveau.
Mij interesseerd een lang leven wel, dus probeer ik zoveel mogellijk problemen te vermijden.
O ja, sorry, zijn we weer aan t'zeiken!

Ken mensen die al jaren dezefde rommel pakken ....... Je kan MIJ niet!!!!

Wie weet wat voor zinloze kuren je al gedaan hebt omdat ze niet werken. .......

Dit is toch slap gelul of vindt je van niet? Jij weet niet hoeveel kuren ik gehad heb en ook niet of ze werken, dus waar heb je het over ?
 
Figuren zoals jij verpesten de sport. Wel groot willen zijn maar er geen moeite voor willen doen.. treurig maar waar.. de weg van de minste weerstand, waarom ga je niet naar de plastisch chirurg en laat je silliconen in je borstspieren zetten?? Heb je super borst, die niet meer krimpt en je hoeft niet te trainen..

Onwetendheid is een zege en gelukkig merk je het zelf niet als je in de kist ligt
 
Originally posted by Mr.X.

Dit is toch slap gelul of vindt je van niet? Jij weet niet hoeveel kuren ik gehad heb en ook niet of ze werken, dus waar heb je het over ?

Kijk dit is nou niet nodig. In het begin van de thread geef je aan dat je opbouwende kritiek wel waardeert, maar nu reageer zelf op deze negatieve manier op een hele redelijke post van SQUAT.

Wat voor discussie wil je nu eigenlijk?
 
Eentje waarbij hij gelijk krijgt :p

Als je zo voort doet krijg je zelfs geen goede raad of advies meer:rolleyes:
 
Originally posted by soulreaver
Figuren zoals jij verpesten de sport. Wel groot willen zijn maar er geen moeite voor willen doen.. treurig maar waar.. de weg van de minste weerstand, waarom ga je niet naar de plastisch chirurg en laat je silliconen in je borstspieren zetten?? Heb je super borst, die niet meer krimpt en je hoeft niet te trainen..

Onwetendheid is een zege en gelukkig merk je het zelf niet als je in de kist ligt

Ik weet niet waar je het over hebt, en je mag je sillicone houden.


:rolleyes:
 
Originally posted by jamie
Eentje waarbij hij gelijk krijgt :p

Als je zo voort doet krijg je zelfs geen goede raad of advies meer:rolleyes:

Van jou hoef ik helemaal niks, nothing, njente.
Dus reageer niet meer op mijn post aub.
 
Ben je nou echt zo naief!?!?! Je vraagt dingen...en als je daar geen antwoord op wilt krijgen, vraag dan niks!!!!!! Ik vind dit een ZINLOZE thread.
 
Mr X, Zinloos gezeik ?

Ok, je doet met je lijf wat je zelf wilt, en je draagt zelf de verantwoordelijkheid hiervoor,

MAAR WAAROM moet dat bij jou precies allemaal zo SNEL gaan?
Zo werkt het gewoon niet !

Zet die as. voorlopig effe uit je hoofd en stel je een goed dieet op -- gebruik de juiste supplementen -- train hard, en wedden dat je verstomt zal staan van de resultaten !
 
Mr. X ; je kunt gewoon niet tegen kritiek! Iedereen die hier loopt te "zeiken" heeft het beste met je voor, waarop jij dan weer vaag en kwaad op reageerd, omdat je de waarheid niet onder ogen durft/wilt zien. Die gasten hier lullen toch niet zomaar wat? De meeste hebben veel en veel meer ervaring dan jij, zullen die het dan niet beter weten?
 
Originally posted by Mr.X.
Dit is een leuk form en ik kan hier veel leren, maar er zitten hier gasten die alleen maar zitten te zeiken.
Dat spuiten slecht is dat weten we bijna allemaal.
Maar ik hoef dat niet elke post te horen.
Ik doe toch wat ik zelf wil en als ik mezelf me kist in spuit dan is dat mijn verantwoording.
Sommige mensen zullen wel efe vertellen hoe ik ben, en wat ik moet doen. Maar zo werkt het dus niet.
Advies of opbouwende kritiek is iets anders dan afzeiken.
Mensen die jaloers zijn hebben altijd een grote bek.

Ik zou me kapot kunnen leren voor kennis over as maar waarom niet een kuur samenstellen en dan kijken wat het is en doet.
Als ik al die as uit me kop moet leren ben ik jaren verder, ... iedereen heeft zo'n zijn eigen manier want niemand is gelijk.....

Ik zal wel weer een lading GZ over me heen krijgen, maar dat zegt ook wat over die ander.

Gegroet,

X

zit niet zo te zeiken, man... :D




















Nee ff serieus...we zeggen dit niet allemaal om te zeiken, maar om te helpen
:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Mischien moeten we allemaal een button dragen met een lieveheersbeestje erop

TEGEN ZINLOOS GEZEIK


:tong:
 
Originally posted by soulreaver
Mischien moeten we allemaal een button dragen met een lieveheersbeestje erop

TEGEN ZINLOOS GEZEIK


:tong:

zie je strax overal in NL en BE allemaal grote BB-ers rondlopen met zo'n lieveheersbeestje button op hun jas...

ahhhhhhhhh... wat aandoenlijk... :D :banana:
 
Originally posted by Mr.X.


Ken mensen die al jaren dezefde rommel pakken ....... Je kan MIJ niet!!!!

Wie weet wat voor zinloze kuren je al gedaan hebt omdat ze niet werken. .......

Dit is toch slap gelul of vindt je van niet? Jij weet niet hoeveel kuren ik gehad heb en ook niet of ze werken, dus waar heb je het over ?

We proberen allemaal gewoon een serieus antwoord te geven op je vragen, maar als het niet in jou straatje past vlieg je meteen het hele board over en begin je te blazen. Reageer nou zelf ook eens rustig. Ik ben zeker niet jaloers op hoe jij het nu wilt doen, als ik het op die manier zou willen dan deed ik dat ook, zou alleen goedkoper klaar zijn omdat ik het niet bij GF hoef te bestellen. Ik wil alleen maar helpen met je vragen te beantwoorden en ik probeer je op een zo gezond mogelijke manier groot te laten worden. Als je zelf al weet hoe je het wilt gaan doen zal je geen vragen moeten stellen, als je wel vragen gaat stellen zal je er ook mee moeten leren leven dat je misschien niet alle antwoorden prettig zal gaan vinden. Wij willen je niet afzeiken, willen je alleen maar helpen.

greetz:nanner:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven