MuscleMeat

Zit een beetje vast (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

adildenhaag

Novice
Lid geworden
15 jul 2017
Berichten
28
Waardering
9
Lengte
1m85
Massa
77kg
de afgelopen 2 weken val ik maar niet echt af ik zat eerst rond de 77-78kg en ben naar de80kg gegaan. Ik zit er mee omdat ik sinds 2 weken geleden mijn wekelijkse cheatmaaltijd afgeschaft om zo snel mogelijk mijn doelen te bereiken. 2 mnd geleden had ik 88kg met 18,5% bf. Naar mijn schatting zal ik nu rond de 15% zitten. Heb ook opnieuw mijn behoefte uitgerekend en ik zit op 2640kcal onderhoud . Ik probeer elke dag tussen de 2000-2200 kcals binnen te krijgen (2200 op workout dagen en daarvoor zelfs op 1900) nou is mijn vraag of mijn lichaam in noodstand is gegaan. Want ik eet nogsteeds ver onder mijn behoefte 30/30/40 kh vet eiwit en ik word maar niet droger. Ik track alles wat ik eet met myfitnesspal en weeg alles netjes af. En ik lieg er echt niet over dat ik meer eet dan ik hier opschrijf. Ik wil niet nog lager gaan in kcal omdat ik 1,85 ben en cutten op 1700 lijkt me niet gezond
 
Cheatmaaltijd houd wel je stofwisseling op gang
Gebruik die dan tijdens je trainingsdagen
Ochtendcardio kan ook je stofwisseling/vetverbranding een boost geven
Drink je wel ongeveer 3ltr water...koffie niet meegerekend
 
Cheatmaaltijd houd wel je stofwisseling op gang
Gebruik die dan tijdens je trainingsdagen
Ochtendcardio kan ook je stofwisseling/vetverbranding een boost geven
Drink je wel ongeveer 3ltr water...koffie niet meegerekend
Ik drink 250ml melk in mijn ochtendwhey met brinta en een kopje espresso. Verder over de dag verdeeld minimaal 3Liter water (enigste wat ik drink) mijn plas is altijd doorzichtig/lichtgeel en dat is geloof ik goed?, ik ga dan ook maar eens een dagje ochtendcardio doen. Dankjewel voor de tips en als jullie evt meer info nodig hebben hoor ik het graag. Ik kom van 140kg af en zie eindelijk mijn abs licht doorkomen. Wil het hier niet bij laten zitten haha. Hele fijne dag verder heer
 
Kijk maar of je er baat bij hebt...knappe prestatie man!!

Je kan ook overwegen als je vastloopt een pauze inlassen door enkele dagen op onderhoud te eten.

Als je nog geen nuchter ochtendcardio heb gedaan zal dat wel helpen....-0.5-1,0kg/wk is goed te doen.

ga je te snel loop je ook eerder vast
 
Kijk maar of je er baat bij hebt...knappe prestatie man!!

Je kan ook overwegen als je vastloopt een pauze inlassen door enkele dagen op onderhoud te eten.

Als je nog geen nuchter ochtendcardio heb gedaan zal dat wel helpen....-0.5-1,0kg/wk is goed te doen.

ga je te snel loop je ook eerder vast
Dankjewel man. Ik ben geloof ik veel te hard gegaan heb een jaar niet kunnen sporten dmv operatie. En ben nu binnen 3mnd bijna 30kg kwijt. Ik waardeer het echt man ik ga morgenochtend meteen een ochtendcardio sessie inlassen.
 
Cheatmaaltijd houd wel je stofwisseling op gang
Gebruik die dan tijdens je trainingsdagen
Ochtendcardio kan ook je stofwisseling/vetverbranding een boost geven
Drink je wel ongeveer 3ltr water...koffie niet meegerekend
- Een cheatmaaltijd zal voor je stofwisseling niet veel verschil maken tov een 'normale' maaltijd.
- Ochtendcardio heeft geen extra voordelen voor vetverbranding of stofwisseling. Kan prima op een ander tijdstip, net wat je fijn vindt.

de afgelopen 2 weken val ik maar niet echt af ik zat eerst rond de 77-78kg en ben naar de80kg gegaan. Ik zit er mee omdat ik sinds 2 weken geleden mijn wekelijkse cheatmaaltijd afgeschaft om zo snel mogelijk mijn doelen te bereiken. 2 mnd geleden had ik 88kg met 18,5% bf. Naar mijn schatting zal ik nu rond de 15% zitten. Heb ook opnieuw mijn behoefte uitgerekend en ik zit op 2640kcal onderhoud . Ik probeer elke dag tussen de 2000-2200 kcals binnen te krijgen (2200 op workout dagen en daarvoor zelfs op 1900) nou is mijn vraag of mijn lichaam in noodstand is gegaan. Want ik eet nogsteeds ver onder mijn behoefte 30/30/40 kh vet eiwit en ik word maar niet droger. Ik track alles wat ik eet met myfitnesspal en weeg alles netjes af. En ik lieg er echt niet over dat ik meer eet dan ik hier opschrijf. Ik wil niet nog lager gaan in kcal omdat ik 1,85 ben en cutten op 1700 lijkt me niet gezond
Ik wil niet per definitie zeggen dat er niet zoiets bestaat als 'noodstand'(?), maar als je niet droger wordt c.q. afvalt dan beweeg je te weinig of eet je alsnog teveel.
 
- Een cheatmaaltijd zal voor je stofwisseling niet veel verschil maken tov een 'normale' maaltijd.
- Ochtendcardio heeft geen extra voordelen voor vetverbranding of stofwisseling. Kan prima op een ander tijdstip, net wat je fijn vindt.


Ik wil niet per definitie zeggen dat er niet zoiets bestaat als 'noodstand'(?), maar als je niet droger wordt c.q. afvalt dan beweeg je te weinig of eet je alsnog teveel.
beweging zou opzicht toch niet zo veel uitmaken i.v.m afvallen als je al onder je kcalbehoefte eet? en ik zal ook nooit zeggen dat het wel of niet bestaat het gaat mij er meer om dat ik vrouwen van 1,60-1,70 zie cutten met een schema van 16-1700 kcal. het lijkt me gewoon absurd dat ik daar niet van afval. daarom vind ik het ook zo raar ik snoep totaal niks en weeg echt alles netjes af. ik kijk het nog een weekje aan en anders ga ik maar gewoon bulken tot 18-20% vet en dan weer opnieuw proberen want ik schiet er voor mijn gevoel niks mee op om 76kg te zijn op mijn lengte. ben ook altijd breed gebouwd geweest. zie der totaal niet uit zo man echt een walgelijk gezicht vind ik het
 
Back
Naar boven