MuscleMeat

zit erdoorheen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja het doet wel pijn, maar jullie beiden zijn zeer jong... Damn kijk even verder dan je neus lang is.. Je hebt nog een heel leven voor je man!... even doorbijten en dan rammen op het ijzer! De zomer is nog niet voorbij en je kan nog op het strand liggen chickies kijken ;)

Vrijheid geeft ook voordelen weet je! (ben al heel wat jaartjes getrouwd en kijk met weemoed terug aan die 'kindertijd') Ieder weekend in een ander bed.. hehehe.. Het leven is te mooi en te gek om te zitten sippen....

go for it!

ojaa nog een ding: als ze sms't dan 1 maal een berichtje terug.."ik ben vrij!"
en uit dat ding... Ze maken een mens soms gek de chickies... :D
 
IK heb vroege dienst Screw. Maar zelfs dat hindert mij niet om mijn wijze levenslessen over liefde en relaties door te geven aan nieuwe generaties.

Was getekend,

DBC01
Ploegbaas DBB

Haha prachtige combinatie!
 
jaja, ken het ook

3 maand geleden is quasi precies hetzelfde gebeurd (enkel was ze 18j)
de eerste 2 maanden onderdrukte ik het noodgedwongen omdat ik er voor mijn examens door moest zijn en mij echt enkel daarop focuste

maar toen de examens gedaan waren kwam in begin juli de klap (des te meer omdat ik niets te doen had voor 3 maand)
heb eigenlijk de hele maand niets gedaan behalve in mijn miserie zitten en depressief wezen (de hele maand heb ik geen enkel gewicht aangeraakt omdat het mij samen met de rest van het leven volledig puntloos leek)

maar begin nu min of meer door de wolken de zon weer te zien; heb in de laatse dagen een reis voor augustus geboekt en werk voor september gezorgd zodat ik toch iets te doen heb ook al voel ik mij nog steeds op de rand van een put staan;en da's ook mijn beste advies:niet stilzitten!!; als je iets te doen hebt, ook al is het maar banaal kun je je gedachten tenminste verzetten en dat helpt zeker tegenover hele dagen niets doen

mij zelf nog goed herinnered hoe ik me voelde weet ik dat je met dit advies of dat van de andere members de eerste dagen niets zult zijn; des te meer omdat dit waarschijnlijk gelijk mij een speciaal geval was
had wel al eerder liefjes gehad maar dit was de eerste voor wie ik meer voelde dan die puberachtige verliefdheid en bij wie ik het helemaal zag zitten

anyhow : [Link niet meer beschikbaar] vond ik destijds een inspirerende link, hoop dat je er iets aan hoopt vroeg of laat
 
Het is gewoon een kanka hoer
 
SAHR zei:
Het is gewoon een kanka hoer

Oh wat een domme opmerking.

Zulke taal hoor je ook van die gastjes met die petjes op die dan niet binnen mogen komen in je tent. Meteen 'kanka' dit en 'kanka' dat. Je zou ze es een 'kankapatient' te verzorgen moeten geven voor een weekje.

Zeggen ze nooit meer 'kanka'.
 
Bro kop op, lees DBC z'n tekstje nog es (reminder :p). Ook al wil je het nu niet horen: life goes on. Binnen enkele maanden ben je haar wel vergeten. Niet te lang over piekeren, want al die tijd is verloren tijd. In die periode kon je al iemand anders ontmoet hebben... En hier kan je altijd terecht, DBB-homies = bro's! :thumbs:
 
DBC01 zei:
Oh wat een domme opmerking.

Zulke taal hoor je ook van die gastjes met die petjes op die dan niet binnen mogen komen in je tent. Meteen 'kanka' dit en 'kanka' dat. Je zou ze es een 'kankapatient' te verzorgen moeten geven voor een weekje.

Zeggen ze nooit meer 'kanka'.

klopt als een bus, 4 maanden geleden was mijn pa ( 61 jaar jong), nog gezond en sportief, net 1 jaar met de VUT ( = vervroegde uittreding/pensioen), begon met klachten in de onderrug eind april
2 mei is hij zelf nog met zijn camper naar ziekenhuis gereden, 12 dagen later was het voorbij.................. ( uitzaaing lever en bloedbaan)

ik ben 35 en gelukkig getrouwd, maar dit soort dingen WENS je je ergste VIJAND niet eens toe !!

DVD, keep your head up, there is more in life that you can imagine ;)
sterkte ermee!
 
damn that bitch zijn nog meer vissen in de zee
beste remedie is om een andere chik te zoeken
dan heb je tenminste je aandacht op een ander meisje
en als het goed gaat zul je haar langzaam aan vergeten ;)
 
Als je er echt niet meer bovenop komt zou ik eenss naar de dokter gaan om een middeltje te vragen. Of anders kan je eens Sint-Janskruid proberen, ik ken veel mensen die daarmee geholpen zijn.


Ik versta je verdriet maar al te goed want ik heb het reeds twee maal meegemaakt. Het is precies alsof men continu met een mes in je hart aan het steken is. Ik wil het nooit meer meemaken.

Je bent ook nog jong. Als je hier goed uitkomt dan zal je er sterker van worden en de volgende keer zal je er beter tegenkunnen.

Het beste gewenst en hopelijk voel je je gauw beter.
 
Je zal wel wat ergere dingen in je leven meemaken bro. Ik wil niet als een eikel klinken maar als je "ik haat dit levuh" gaat roepen omdat een 16-jarig meisje je heeft gedumpt na 3 maandjes stel je je aan.
 
Je haat dit leven? Je moet snappen dat alle mensen dit doorgaan maat je hebt haar nog in ieder geval had. Kijk eens naar mij geval ik val altijd op meisjes die alleen vrienden met me willen zijn. Ook nu weer ik heb weer eens een meisje ontmoet het meisje van me dromen... erger verliefd kan niet.. ken haar zo 1,5 maand heel leuke dingen gedaan maarja toen ik vroeg of ze ooits iets voor me zou kunnen voelen zei ze duidelijk genoeg : Nee nooit. Ik zie haar deze donderdag voor het laast want ik heb gezegt dat ik geen vrienden kan zijn als ik zo verliefd bent. Kan dat die persoon iets schelen? Nee niets.. ik zie haar deze donderdag voor het laast. En natuurlijk gebeurt er niets het leven is geen sprookje ik zal morgen wel depressief tussen komen omdat ik haar voor het laast heb gezien. Sorry voor het lange verhaal de conclusie: AFLEIDING ZOEKEN. gewoon doorgaan met je werk , stappen met vrienden , andere meisjes zoeken. je zult blijven denken k*t en dat kan ik niet gewoon doen! uiteindelijk doet het ze werk als het goed is het in een maandje dan zo weg. Ik zit nu ook met een k*t gevoel maar ik moet ook gewoon doorgaan. Maarja jij hebt gelukkig nog een redelijk sociaal leven neem ik aan... ik weer niet. Ik moet hopen dat de tijd snel gaat zodat het weer school is zodat ik eindelijk afleiding kan zoeken tot die tijd zal ik me ook ****in klote voelen ja. Ik wil je alleen duidelijk maken dat je niet de enigste bent die door een hel gaat op het moment. Ik ben 3 keer eerder verliefd geweest op meisjes die niks met me wouden... het rare is ik vond het niet eens erg als ze een vriendje kregen ofzo en ik kwam er wel overheen. Met dit meisje is dit dan anders...Het leven is dus eenmaal k*t ja wen er maar aan.... Maar als je realiseert dat het belangerijkste in je leven jezelf is en die andere personen er zijn om van te leren voel je misschien beter. er komt wel weer een nieuw meisje bro...
 
DBC01 zei:
Een wijze leer betreffende de liefde tussen 2 mensen luidt als volgt:

Een partner is een aanvulling op je leven. JIJ bent het leven zelf.

Wat dat inhoudt voor jou? Veel mensen zien hun partner als hún leven terwijl eenieder ten eerste z'n eigen leven leeft. Als daar een partner bijkomt dan heeft dat veel extra toegevoegde waarde maar dus niet álle waarde die je leven waard is.

Je moet leren, net als ieder mens hoor, dat een relatie met een meisje voor jou een prachtige aanvulling op je eigen leven is, maar vooraleerst leef je je eigen leven zélf.

Als je dit niet zo 1 2 3 snapt, lees het een paar keer over. Probeer je in te denken wat er staat. JIJ bent je leven. Een ander heeft zijn/haar leven en samen vormen jullie een aanvulling, meer niet. Heb je je eigen leven niet op orde dan kun je nooit met je volle verstand van iemand houden omdat je helemaal opgaat in de ander.

Ga dus eerst weer eens zelf sterk worden en je eigen leven waarderen en daarna komt er zeer zeker een dame die bij je past en echt om je geeft.


Sterkte.


Wow dbc01 jij verwoord die dingen altijd zo goed! ik vind dit heel goed advies en het is ook gewoon zo ja.. Jammer dat ik je geen karma kan geven =/
 
Ben net terug uit me werk en nog steeds belabberd vanacxht 2 uur geslapen en ben kapot. heb ma en di al getraint(full body) en ik weet niet of het verstandig is vandaag weer te gaan en dbc01 ik begrijp wat je bedoelt. Heb ut er gewoon moeilijk mee enzo (alleen maar k*t relaties gehad en nu ging alles perfect) tot voorheen :'( mot constant maar aan die griet denken. :mad: :(
 
DVD zei:
Ben net terug uit me werk en nog steeds belabberd vanacxht 2 uur geslapen en ben kapot. heb ma en di al getraint(full body) en ik weet niet of het verstandig is vandaag weer te gaan en dbc01 ik begrijp wat je bedoelt. Heb ut er gewoon moeilijk mee enzo (alleen maar k*t relaties gehad en nu ging alles perfect) tot voorheen :'( mot constant maar aan die griet denken. :mad: :(


Ik kon eerst ook geen oog dichtdoen bro hoor er allemaal bij! Dat k*t gevoel is gewoon het zelfde en ook de symptonen sommige kunnen er gewoon beter om dan andere. Maar probeer gewoon dingen te doen waardoor je niet meer aan haar denkt neem ook geen contact meer met haar ook geen smsjes of msn! Ik merk 3 dagen geleden dat ik stuk beter voelde en toen mailde dat wijf dat ze donderdag (morgen) kunnen afspreken om me als laaste keer te zien. ik was helemaal vergeten dat ik haar had gevraagt of ze me een laaste keer wou zien. Dus ik heb iets van 5 e-mailtjes moeten terug sturen in totaal van waar en wat en ik merk dat ik nu ook meer weer aan haar denk en me rot voel... HOE KOMT DAT VRAAG JE? Nou omdat je weer contact met zo wijf opneemt! dus zoals ik al zeg geen smsjes of mailtjes gewoon uit je leven gooien! Dat ga ik ook doen na morgen. FF lekker zo wijf uit je hoofd zetten maat! Je komt uiteindelijk een meisje tegen die misschien wel veel leuker of interresanter is uiteindelijk (nee ik zeg niet nu of over een jaartje misschien wel pas over 10 jaar maar what the **** boeit dat nou :mad: ) en denk je terug aan dit meisje en denk je pffff zo bijzonder was ze eigelijk niet :o . Maarja enigste verschil is dat jou meisje nog maar een pubertje van 16 is en zoveel wijsheid hebben die nie vind ik dus zo bijzonder zal ze zoiezo nie zijn :D . Maarja het meisje waar ik mee om ga is dan weer 22 (3 jaar ouder :rolleyes: ) en ja ik ben weer zo dom op oudere meisjes te vallen :D (net zoals dbc01 slim is op jongere te vallen :p ) Maarja zoals ik al zeg gewoon uit je leven gooien man genoeg visjes in de zee die ware ontmoet je wel en die is veel leuker dan haar en kun je ook veel meer uit leren! de ware ontmoet je niet ff op je18e! of je mot f0ckin veel geluk hebben. Dat komt later allemaal man. Ik heb het nu ook ff zwaar maar gewoon volhouden en je komt dat ene meisje wel tegen!
 
Tijd heelt alle wonden, is logisch dat je nu een waardeloos gevoel hebt. Maar dat slijt, zal misschien niet snel gaan. Maar zorg voor afleiding, niet gaan zitten kniezen in een hoekje. Heb je zelf niks aan en je omgeving ook niet.

Neem wel de tijd voor jezelf en houd een ritme aan, ook al zal slapen misschien niet iedere nacht even goed gaan. Maar zonder ritme sloop je alleen je zelf nog meer, geestelijk dan. En als lang genoeg je ritme onderbroken zal je het lichamelijk ook gaan merken. Geen enkele vrouw is dat waard, dus rug recht en knallen in de gym. Misschien makkelijk gezegd, maar iedereen maakt dat soort periodes mee. Het verrotte gevoel is sneller voorbij als je tevreden bent met wat je zelf doet, niet als je jezelf ook op den duur als waardeloos gaat zien.
 
ff een kopie van een vriendin van haar: op msn

.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_DyÂN_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸ zegt:
hey
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
hoi
,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_DyÂN_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸ zegt:
hoest
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
mwah gaat
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
niet geslapen van8 door het piekeren enzo
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
beetje verkk
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
gestressed agressief
,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_DyÂN_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸ zegt:
gaat weer lkkr duzz
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
id
,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_DyÂN_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸ zegt:
nog steeds over nic aan ut piekeren
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
op me werk een plank gesneuveld en bijna me hand dus gaat lekker ben er echt niet met me kop bij
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
mja

[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
krijg d'r niet uit me kop jmmr genoeg
,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_DyÂN_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸ zegt:
het slijt wel w8 maar af
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
hoop dat dat snel gebeurd
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
want ik word er kk gek van
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
ken niks meer hebben of ik knal uit elkaar
,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_DyÂN_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸ zegt:
ut komt wel goewd probeer je je gwn te focussen op andere dingen belangrijkeren dingen jezelf bijv
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
d'r is weinig belangrijker op ut moment
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
ik wil d'r vergeten
,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_DyÂN_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸ zegt:
ga dn lkkr uit btje meisjes playen je komt ervanzelf agter dat er nog leukere meisjes dan nic sijn.
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
ach ja die hangt nu ook de playah uit dus waarom nie
,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_DyÂN_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸ zegt:
mjah ze is gister zelf geplayed en behoorluk beledigd dus die houd er wel weer een tydje mee op
,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_DyÂN_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸ zegt:
maar dit mogt ik eigeluk niej segguh ssstt
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
lkkr voor d'r
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
laat nog maar 10x gebeuren
,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_DyÂN_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸ zegt:
ze is gister er agtah gekomen da zij oowk gekwetst kan worden

dit vrolijkt me dus wel weer iets op :rolleyes:
 
Je hebt er niets aan, maar:
Beter de pijn van liefde te kennen, dan nooit liefde te hebben gekent.

Je moet er ff doorheen, als je iets moois hebt met een meisje en het gaat uit, doet het pijn. Ik heb niet alles gelezen, maar wat mij betreft heeft firedsoul de beste tip al gegeven, AFLEIDING ZOEKEN.
Sterkte ermee
 
DVD zei:
ff een kopie van een vriendin van haar: op msn

.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_DyÂN_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸ zegt:
hey
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
hoi
,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_DyÂN_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸ zegt:
hoest
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
mwah gaat
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
niet geslapen van8 door het piekeren enzo
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
beetje verkk
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
gestressed agressief
,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_DyÂN_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸ zegt:
gaat weer lkkr duzz
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
id
,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_DyÂN_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸ zegt:
nog steeds over nic aan ut piekeren
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
op me werk een plank gesneuveld en bijna me hand dus gaat lekker ben er echt niet met me kop bij
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
mja

[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
krijg d'r niet uit me kop jmmr genoeg
,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_DyÂN_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸ zegt:
het slijt wel w8 maar af
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
hoop dat dat snel gebeurd
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
want ik word er kk gek van
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
ken niks meer hebben of ik knal uit elkaar
,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_DyÂN_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸ zegt:
ut komt wel goewd probeer je je gwn te focussen op andere dingen belangrijkeren dingen jezelf bijv
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
d'r is weinig belangrijker op ut moment
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
ik wil d'r vergeten
,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_DyÂN_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸ zegt:
ga dn lkkr uit btje meisjes playen je komt ervanzelf agter dat er nog leukere meisjes dan nic sijn.
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
ach ja die hangt nu ook de playah uit dus waarom nie
,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_DyÂN_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸ zegt:
mjah ze is gister zelf geplayed en behoorluk beledigd dus die houd er wel weer een tydje mee op
,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_DyÂN_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸ zegt:
maar dit mogt ik eigeluk niej segguh ssstt
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
lkkr voor d'r
[DH[HardcoreWaus[DH]|krijg ut niet uit me kop zegt:
laat nog maar 10x gebeuren
,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(_DyÂN_)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸ zegt:
ze is gister er agtah gekomen da zij oowk gekwetst kan worden

dit vrolijkt me dus wel weer iets op :rolleyes:



Bro gewoon ook niet meer over haar praten met andere gewoon helemaal uit je hoofd gooien.
 
en DavyO is nu life getuigen van hoe sloop ik me kast met me blote handen:@ :mad: :shoot:
 
Back
Naar boven