XXL Nutrition

zit erdoorheen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gelukt :d het plankje wat ik eruit wou slaan ligt eruit :rolleyes:
 
Gefeliciteerd, ben je nu blij? Voel je je nu opgelucht? Tuurlijk niet. Doe niet zo stom en laat lekker gaan. Er zijn at anderen en geloof je zal het heus nog wel een keer meemaken. That's life so deal with it
 
DVD zei:
en DavyO is nu life getuigen van hoe sloop ik me kast met me blote handen:@ :mad: :shoot:


??? neem gewoon dat advies aan want als je hele tijd over haar blijft praten of hoe erg je leventje wel niet is ga ik je ook niet meer helpen. Ik heb dit al 4 keer gehad en ik heb het nu ook super erg en het zal misschien nog wel 40 keer gebeuren je ziet mij toch ook niet kasten in elkaar slaan nu... komop man tis maar een pubertje van 16 moet je maar denken move on for fuk sakes.... vertrouw me de ware ontmoet je niet op je 18e maar veel later pas geen ene reden dus om te flippen over zo meisje. Het zal zoiezo nog veel vaker gebeuren voordat je de ware ontmoet dus probeer maar eens wat sterker te worden eerst anders ontmoet je die ware helemaal niet. Als dat meisje geen fuk met je leven te maken heeft heeft ze dat gewoon niet. Jou leven gaat niet om een 16 jarig meisje komop zeg!
 
DVD zei:
en DavyO is nu life getuigen van hoe sloop ik me kast met me blote handen:@ :mad: :shoot:

Potverdomme man lijkt wel bruce lee, die gast ragt in een keer zijn hele kast uit elkaar :D...

Kalm aan bro.
 
firedsoul zei:
??? neem gewoon dat advies aan want als je hele tijd over haar blijft praten of hoe erg je leventje wel niet is ga ik je ook niet meer helpen. Ik heb dit al 4 keer gehad en ik heb het nu ook super erg en het zal misschien nog wel 40 keer gebeuren je ziet mij toch ook niet kasten in elkaar slaan nu... komop man tis maar een pubertje van 16 moet je maar denken move on for fuk sakes.... vertrouw me de ware ontmoet je niet op je 18e maar veel later pas geen ene reden dus om te flippen over zo meisje.
ik neem je advies ook aan en het lucht zeker wel op.
 
tips hebben zeker geholpen thnx bro! karma on the way
 
He Dvd, ik zit nu precies in dezelfde situatie :( , en ook niet voor de eerste keer..
Ellendig, het duurt lang, maar het wordt vanzelf weer beter..en erzijn nog steeds meer vrouwen dan mannen op deze wereld..

Zoek afleiding, ik het bv net een nieuwe Sony Viao Laptop gekocht :D

En een ding:Baseer jouw geluk nooit op de persoonlijkheid en het gedrad van de ander!!

En tja, uit ervaring: de eerste liefdes uit je 'jonge jaren' kunnen erin hakken als de Twin Towers..

Veel sterkte!
 
DBC01 zei:
Een wijze leer betreffende de liefde tussen 2 mensen luidt als volgt:

Een partner is een aanvulling op je leven. JIJ bent het leven zelf.

Wat dat inhoudt voor jou? Veel mensen zien hun partner als hún leven terwijl eenieder ten eerste z'n eigen leven leeft. Als daar een partner bijkomt dan heeft dat veel extra toegevoegde waarde maar dus niet álle waarde die je leven waard is.

Je moet leren, net als ieder mens hoor, dat een relatie met een meisje voor jou een prachtige aanvulling op je eigen leven is, maar vooraleerst leef je je eigen leven zélf.

Als je dit niet zo 1 2 3 snapt, lees het een paar keer over. Probeer je in te denken wat er staat. JIJ bent je leven. Een ander heeft zijn/haar leven en samen vormen jullie een aanvulling, meer niet. Heb je je eigen leven niet op orde dan kun je nooit met je volle verstand van iemand houden omdat je helemaal opgaat in de ander.

Ga dus eerst weer eens zelf sterk worden en je eigen leven waarderen en daarna komt er zeer zeker een dame die bij je past en echt om je geeft.


Sterkte.

Wijze woorden van zo'n broekie :D
 
heb alles van haar ;) verbrand/verwijderd en weggepleurt van die griet, en de dames willen gelijk met me afspreken goed vooruitzicht voor de scharrels :eek:
 
ik kan het wel begrijpen hoe je je voelt.. ik weet niet hoe het is uitgegaan of wat er vooraf is gegaan.. maar wat DBC zei is alles wat er nuttig gezegd kan worden.

time will heal all wounds...
 
het is gewoon klote dat het gebeurd..... hoop binnenkort toch wel weer flink in de gym te knnen knalle
 
DVD zei:
het is gewoon klote dat het gebeurd..... hoop binnenkort toch wel weer flink in de gym te knnen knalle

Gewoon weer lekker knalle bro, als je aan het trainen ben kan je alle zorgen van je af zetten :D
 
DavyO zei:
Gewoon weer lekker knalle bro, als je aan het trainen ben kan je alle zorgen van je af zetten :D
ik denk dat ik morgen en vrijdag maar ff ga heb ik 3 rustdagen :D
 
goeie post van dbc, ik ga hem karma geven met een geheim vies berichtje.
 
boogie zei:
goeie post van dbc, ik ga hem karma geven met een geheim vies berichtje.


Wattan wattan wattan wattan wattan
:D

Ontopic: Ik weet precies hoe je je voelt, het heeft tijd nodig, en na een tijd ben je sterker, en dan ga je gewoon knallen in die gym, met de gedachte van'je zult wel zien wie je kwijt bent'!

Uiteindelijk word je er mentaal 100X keer sterker van

I wish you all the luck!

De Ballen, CD :cool:
 
DVD zei:
het is gewoon klote dat het gebeurd..... hoop binnenkort toch wel weer flink in de gym te knnen knalle
voila je hoopt alweer , positieve wending noem ik dat :cool:

what doesn't kill you make's you stronger ( mentaal gezien absoluut waar )

grtzz
 
Little Me zei:
voila je hoopt alweer , positieve wending noem ik dat :cool:

what doesn't kill you make's you stronger ( mentaal gezien absoluut waar )

grtzz
geef ik je groot gelijk in maar nu ik alles verbrand heb e.d en ben lekker aan het werk en ben weer op me voeding gaan letten en zaterdag avond heb ik weer een date met een meisje dat miij al een tijdje leuk :D
 
justlooking zei:
Wees blij dat je tenminste al een keer 'echte' liefde heb meegemaakt. (weet natuurlijk niet of het wederzijds was).
Ik heb het nog nooit meegemaakt en alhoewel het einde van die wederzijdse liefde dan één van de pijnlijkste dingen kan zijn, is die liefde het mooiste gevoel wat er is, ook al is het maar voor even.
Als je nooit downs had, zouden de ups van het leven nooit zo mooi zijn.


dit is zo right, karma for you
 
Back
Naar boven