XXL Nutrition

Zit je net lekker te scheiten.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zelda zei:
vrouwen schijten niet, en ouders hebben geen coïtus met elkaar, punt
niks aan toe te voegen..... :D
 
lol lauw blaast weer nieuw leven in mijn scheittopic (in amsterdam blijft het gewoon scheit ja.. geen schijt :D)
 
KaLe zei:
hebben jullie trouwens wel eens zo'n dikke harde drol die blijft steken onder het poepen, dat dat zo'n ontzettende pijn doet. Het gevoel hebt dat je anjer volledig uit elkaar scheurt? Dat ding blijft dan hangen op het dikste punt. :eek: En als ie er dan met moeite uitgekegeld is, trappel je met je voeten omdat je je geen houding weet aan te nemen. Zo'n pijn doet dat...

Ik weet helaas wat je bedoelt KaLe! Zijn er nog meer lot genoten?
 
M@rsel zei:
Ik weet helaas wat je bedoelt KaLe! Zijn er nog meer lot genoten?

zullen we een praatgroep oprichten?
Praatgroep de "stroeve poep"
 
KaLe zei:
zullen we een praatgroep oprichten?
Praatgroep de "stroeve poep"

Nou, dat werkt niet, het is bij mij van dag tot dag anders. Je kan het vergelijken met je humeur :D
 
ja das waar... de ene dag blijf je vegen tot je een ons weegt en de andere dag klemt er eentje vast in je anjer, maar als deze eenmaal zijn weg vervolgt heeft hoef je nauwelijks te vegen (maybe een beetje bloed :D )..
 
KaLe zei:
hebben jullie trouwens wel eens zo'n dikke harde drol die blijft steken onder het poepen, dat dat zo'n ontzettende pijn doet. Het gevoel hebt dat je anjer volledig uit elkaar scheurt? Dat ding blijft dan hangen op het dikste punt. :eek: En als ie er dan met moeite uitgekegeld is, trappel je met je voeten omdat je je geen houding weet aan te nemen. Zo'n pijn doet dat...

of dat je denkt dat je moet poepen, maar eenmaal op de porseleinen troon voel je dat je niet echt moet. Maar je wilt toch van die schijt af dus begin je te persen. Je krijgt het gevoel dat ie eruit gaat. De bruine beer begint al kopjes te geven, maar op een gegeven moment valt z'n kop al dan niet het gele water in. De rest blijft in de grot :eek:, dus je begint als een gek te persen. Het kan dan zo zijn dat je al drie keer de Margriet hebt doorgebladerd, zonder het hoopje er uit gekregen te hebben, maar je moet blijven persen, het moet er uit! Je kan het niet laten zitten, omdat het al te ver is geperst en je anders het gevoel hebt bij het zitten op een bank/stoel dat je op een drol zit.
Conclusie: Ik schijt nu dan ook echt als het nodig is!
 
Dat harde persen bij steenharde poep is best wel gevaarlijk hoor! Ik zat eens te persen en toen sprongen er een paar adertjes in m'n oog, ging pas na 2 weken weg! Toen mijn oma vroeg hoe het kwam, had mijn moeder het al allemaal in geur en kleur verteld voordat ik een 'gepast ' antwoord kon verzinnen :D
 
M@rsel zei:
Dat harde persen bij steenharde poep is best wel gevaarlijk hoor! Ik zat eens te persen en toen sprongen er een paar adertjes in m'n oog, ging pas na 2 weken weg! Toen mijn oma vroeg hoe het kwam, had mijn moeder het al allemaal in geur en kleur verteld voordat ik een 'gepast ' antwoord kon verzinnen :D


Hij is OUD, ik weet het.... maar erg toepasselijk op deze topic :)
 
Waarom blijft deze gore klotefoto elke keer maar weer terugkeren???
 
KaLe, heb je nog meer foto's van jezelf? :D
 
/-\naboliC zei:
of dat je denkt dat je moet poepen, maar eenmaal op de porseleinen troon voel je dat je niet echt moet. Maar je wilt toch van die schijt af dus begin je te persen. Je krijgt het gevoel dat ie eruit gaat. De bruine beer begint al kopjes te geven, maar op een gegeven moment valt z'n kop al dan niet het gele water in. De rest blijft in de grot :eek:, dus je begint als een gek te persen. Het kan dan zo zijn dat je al drie keer de Margriet hebt doorgebladerd, zonder het hoopje er uit gekregen te hebben, maar je moet blijven persen, het moet er uit! Je kan het niet laten zitten, omdat het al te ver is geperst en je anders het gevoel hebt bij het zitten op een bank/stoel dat je op een drol zit.
Conclusie: Ik schijt nu dan ook echt als het nodig is!

Hard schreeuwen helpt dan. Niet zómaar hard schreeuwen natuurlijk dat werkt niet, maar plotseling explosief hard schreeuwen. Zoals bij karate zo van BWAA!! De plotselinge druk perst je drol er uit.

Ik weet het van benchMarc :thumbup:
 
ik vind poepen onder druk vaak lastig.
dus als je bijv. in een openbaar gebouw je ding wil doen en je van dat geroezemoes op de achtergrond hoort. Ik kan daar echt niet tegen.
 
boogie zei:
ik vind poepen onder druk vaak lastig.
dus als je bijv. in een openbaar gebouw je ding wil doen en je van dat geroezemoes op de achtergrond hoort. Ik kan daar echt niet tegen.

ik vind poepen onder druk ook lastig .

onlangs vroeg een meisje me of ik op haar borst wou schijten

en omdat haar vriendje toekeek vol verwachting kwam er niet meer uit dan enkele gedroogde pruimvormige keutels :(
 
ik ben altijd bang in openbare toiletten. Ik denk dan altijd dat ze met een muntje het slot openmaken. Is al een aantal keer gebeurd. Schijt niet lekker..
 
KaLe zei:
ik ben altijd bang in openbare toiletten. Ik denk dan altijd dat ze met een muntje het slot openmaken. Is al een aantal keer gebeurd. Schijt niet lekker..


wtf bro je bent een bulktarrelde bodybuilder

**** degene die je duurtje opendoet hij zal meer afzien dan jij
 
koetje zei:
**** degene die je duurtje opendoet hij zal meer afzien dan jij

laatst dat iemand het probeerde, was ik al bijna klaar met vegen. Dus ik voelde de bui al hangen en zag ineens dat het slot werd omgedraaid. Dus ik als een gek die deur dicht geramd, me reet snel afgeveegd, broek omhoog en die deur opengetrapt. Ik was BOOS! Diegene die het flikte was er niet meer, maar de blik in mijn ogen zei genoeg, want ik merkte dat iedereen snel die plee uitliep :D
 
KaLe zei:
laatst dat iemand het probeerde, was ik al bijna klaar met vegen. Dus ik voelde de bui al hangen en zag ineens dat het slot werd omgedraaid. Dus ik als een gek die deur dicht geramd, me reet snel afgeveegd, broek omhoog en die deur opengetrapt. Ik was BOOS! Diegene die het flikte was er niet meer, maar de blik in mijn ogen zei genoeg, want ik merkte dat iedereen snel die plee uitliep :D

:roflol:



weet je wat ook best geinig is om te doen als een lange rij wacht .

je neemt een papiertje en veegt je reet en plak dat strontdoekje tegen de toiletdeur :D

en als je het hokje uitkomt dan doe je alsof je voorganger de schuldige was
 
koetje zei:
:roflol:



weet je wat ook best geinig is om te doen als een lange rij wacht .

je neemt een papiertje en veegt je reet en plak dat strontdoekje tegen de toiletdeur :D

en als je het hokje uitkomt dan doe je alsof je voorganger de schuldige was

Of je schijt de hele plee onder, van de grond tot het plafond en als topping pis je er overheen. Vervolgens kun je wederom je voorganger aanwijzen als de schuldige.
 
Gister ging ik ff op school pisse. Ff lekker stengele in de pisbak, hoor ik vanuit een hokje echt zo'n 'ploep,plats..ploep,plats' geluidje komen :D

En laatst op een zaterdag avond in de discotheek moest ik ook ff kakke, dus tja, wat moet dat moet maar he?! Dus ik die bruine beer loslate, een lucht dat eraf kwam! Dat kon echt een nijlpaard verstikken! Doet ik het hokje open, staan er al een paar gasten te wachten, want de pisbakken waren allemaal bezet :D Succes jongens, ga je gang
 
Back
Naar boven