AndroidHealthClinic

Zit jij bij mooi weer buiten met je portable? (1 bezoeker)

Zit jij bij mooi weer buiten met je portable (notebook)?

  • Ja, meestal wel :cool:

    Stemmen: 11 11,0%
  • Ja, soms wel

    Stemmen: 21 21,0%
  • Nee, meestal niet

    Stemmen: 13 13,0%
  • Nee nooit

    Stemmen: 25 25,0%
  • Ik wil wel, maar heb geen portable (notebook) :(

    Stemmen: 29 29,0%
  • Andere mening

    Stemmen: 1 1,0%

  • Totaal stemmers
    100

Bezoekers in dit topic

af en toe op balkon met me mp3 speler(ghettoflat)
 
Ik wil wel, maar heb geen portable :(
 
Soms met de EeePc best relax zo'n klein dingetje om beetje met te internetten enzo :)

Hier ook... Soms. (buiten eten en tegelijkertijd even DBB chekken met de EEE bijvoorbeeld :)).
 
Nooit, buiten zijn er leukere dingen dan i-net.
 
Nee want door de zon zie je geen drol op je scherm.
 
ik kan het daglicht niet verdragen, zit ook vaak in de kelder van me vader
 
Maar als je toch al achter pc zit, dan ben je volgens mij meer geek in een donker kamertje dan buiten in de zon zoals iedereen.

Volgens de poll dus niet he...

Ik zit trouwens liever binnen met mijn laptop, dan kan ik hem tenminste op een tafel zetten, ik vind het nogal verrot om hem op mijn schoot te houden.
 
soms, dat ding kan slecht tegen lang in de zon
 
Volgens de poll dus niet he...

Ik zit trouwens liever binnen met mijn laptop, dan kan ik hem tenminste op een tafel zetten, ik vind het nogal verrot om hem op mijn schoot te houden.
Ja maar met iedereen bedoel ik meer het gemiddelde van de bevolking;)
 
in de achtertuin.. zal niet op een terras ofzo gaan zitten
 
Nah. Als ik wil genieten van de zon, ga ik buiten wel wat lezen of met mijn oortjes in muziek luisteren.
 
Ik dacht eerst, dat je mobieltje bedoelde. Ik heb echter geen portable, dus kan er ook niet mee buiten zitten.
Ik zou het ook niet doen, denk ik, mocht ik er wel 1 hebben.
 
Dbb'ers vind je dus maar nerds? :p
Dat weet ik niet en kan ik niet beweren, ik stel alleen vast dat wie vaak op een forum actief is, een hogere activiteit op de PC vertoont dan de gemiddelde mens. Dat gegeven maakt je nog geen nerd natuurlijk.
 
Het scherm reflecteert wel veel, maar op de hoogste helderheid en na paar keer van plaats veranderen kun je er wel een beetje mee overweg buiten.
 
Ja, meestal wel

Alleen zie je door de zon je beeldscherm bijna niet.
 
nee dan zie ik niks
 
Dat weet ik niet en kan ik niet beweren, ik stel alleen vast dat wie vaak op een forum actief is, een hogere activiteit op de PC vertoont dan de gemiddelde mens. Dat gegeven maakt je nog geen nerd natuurlijk.

Dat komt door al die mensen, die weinig productief zijn op hun werk/studie en de hele dag tijdens school/werk zitten te DBBen.:D
 
Back
Naar boven