Fitness Seller

zit met een zwaar probleem!!wie heeft raad

Bezoekers in dit topic

Als de lmm echt kapot is dan rij je niet ver meer en zeker al niet op de autosnelweg. En de echt recente modellen blazen er eerder een turbo door dan een lmm.




Echt totaal geen idee kerel. Als je een vraag stelt over een wagen dan zou je tenminste wat meer info moeten geven over de wagen: is het een benzine, is het een diesel, met of zonder turbo? De ts geeft die info ook niet maar begint wel bijna te janken.

Met een kapotte lmm valt echt wel nog te rijden, ook op de autosnelweg. De auto gaat dan gewoon in een noodprogramma waardoor je dus wel aardig wat vermogen en koppel verliest. Zelf een tijdje terug gehad met de M3, en dat kan je gewoon zien dmv uitlezen of je lmm kapot is.

Nogmaals (zoals Diabolic al aangeeft), dit is voor iedereen alleen maar gissen. Ga gewoon naar een goedkopere garage en laat de auto iig ff uitlezen en nakijken. Dit heeft dus echt geen nut :rolleyes:
 
is een luchtmassameter hetzelfde als een lambda sonde? als dat zo is , is dat een bekend probleem bij volkswagen, vooral bij de polo's

Nee, is niet hetzelfde.

VW Dealer vraagt ongeveer 3 tientjes voor uitlezen, weet je ongeveer waar je aan toe bent (beste is rijdend uitlezen).
 
Kijk eens op een VW forum daar kunnen ze je vast verder helpen, vaak zijn daar ook leden die voor niets je bolide kunnen uitlezen
 
ok ik weet wat het probleem is
ze hebben in de moter gekeken en nu blijkt dat de zuigerveren en de wanden ervan versleten zijn ze zijn helemaal glad en dat hoort niet nu loopt de olie erlangs
die man zegt dat dit geintje al gauw 3000 euro kost om te vervangen
maar een maat van mij die gooit er een gereviseerde moter in voor 2500 euro gemonteerd en al
 
Met een kapotte lmm valt echt wel nog te rijden, ook op de autosnelweg. De auto gaat dan gewoon in een noodprogramma waardoor je dus wel aardig wat vermogen en koppel verliest. Zelf een tijdje terug gehad met de M3, en dat kan je gewoon zien dmv uitlezen of je lmm kapot is.

Nogmaals (zoals Diabolic al aangeeft), dit is voor iedereen alleen maar gissen. Ga gewoon naar een goedkopere garage en laat de auto iig ff uitlezen en nakijken. Dit heeft dus echt geen nut :rolleyes:


Een kapotte LM gooit de auto niet in noodloop, een lek in je turbo slang wel. Mischienen oplossing om iemand een motor diagnose te laten maken met een laptop en VW programma in jou buurt, of anders via de garage. Wat ook kan zijn is dat je EGR in de dichte stand blijft staan, de motor zo " vuile en recycelde" lucht naar binnen zuigt.

Mischien makkelijker om bij het juiste forum te raadplegen, vw forum is een goede voor dit soort dingen.

Nieuwe motor kan 4000 kosten...ik zou er geen nieuwe in gooien, zoek een goede 2e handse, zoek op dat forum ook gelijk een persoon die dat kan. scheelt je geld;)
 
ok ik weet wat het probleem is
ze hebben in de moter gekeken en nu blijkt dat de zuigerveren en de wanden ervan versleten zijn ze zijn helemaal glad en dat hoort niet nu loopt de olie erlangs
die man zegt dat dit geintje al gauw 3000 euro kost om te vervangen
maar een maat van mij die gooit er een gereviseerde moter in voor 2500 euro gemonteerd en al

Ruil hem in bij een garage. Je zelf van de domme houden.
Probleem van het bedrijf dan:D
 
Mwa misschien een beetje laat , maar je zou hem gewoon bij verschillende dealers kunnen brengen. Dat scheelt soms echt veel geld. Ook zitten er veel oplichters tussen. Mijn ouders hebben het wel eens meegemaakt , dat een dealer waar ze altijd naar toe gingen elke keer een reparatie van 1000 euro moest doen omdat er zogenaamd iets kapot was gegaan. De laatste keer gingen ze naar een andere dealer en daar kostte het ineens 220 euro.
 
Back
Naar boven