XXL Nutrition

zit met een zwaar probleem!!wie heeft raad (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik heb er wel van geleerd dat ik nooit meer een auto particulier koop,

je hebt gewoon pech man, kan ook met een dealer occasion gebeuren, of zelfs met een nieuwe
 
Hoezo vraag je dat jumper?
 
hij is 10 jaar oud en er zijn kosten aan= tijd voor een nieuwe wagen
 
ik heb zoiets met een honda gehad en het was de drukgroep ;koppelingsplaten en alles wat daarbij hoort
 
Stop maar met zoeken, het is de luchtmassameter, dat ben ik vrijwel 100% zeker.

Echt een ziekte bij Volkswagen wat betreft de recentere modellen. Heb een anderhalf jaar met een kapotte luchtmassameter gereden. Je verliest er uiteraard flink wat pk's door maar van veel rook had ik geen last eigenlijk.
 
Zo er zijn hier nogal wat "automonteurs". Stel ik gelijk ook maar een vraag. Heb ook een Golf 4 1998, en de laaste tijd draait ie af en toe niet meer zo mooi stationair. Dus net alsof je steeds een beetje gas geeft. Bij starten maakt de auto ook weleens zo'n doorstart geluid.

Is dit de stappenmotor die vuil of kapot is?


btw het is al wel tijd voor een grote beurt.
 
Ik dacht gaan we het krijgen hoor....
Auto is stuk....zo zo, jij hebt wel echt een groot probleem ja.
 
koop een nieuwe fatsoenlijke.
 
Hoezo vraag je dat jumper?

Het lijkt alsof er ergens 'vuiligheid' tussen zit.
Niet dat ik er iets van ken, maar kan het zijn dat er ergens iets verstopt zit?
Misschien door slechte brandstof of olie niet tijdig vervangen of...
 
Ik wil jouw geldboom:eek:

je bent een gespierde knaap van 17, en waarschijnlijk nog ongeschonden.
Zet gewoon wat advertenties op kinky dat je je laat nken voor 1200E per uur. Komen allemaal hoog geplaatste ouwe mannetjes op af die barsten van het geld.
 
Luchtmassameter inderdaad ff laten nakijken. Of hij is gewoon op. Hoeveel kilometer heeft ie gelopen?
 
je bent een gespierde knaap van 17, en waarschijnlijk nog ongeschonden.
Zet gewoon wat advertenties op kinky dat je je laat nken voor 1200E per uur. Komen allemaal hoog geplaatste ouwe mannetjes op af die barsten van het geld.

:roflol::roflol::roflol:
 
jonge, ding is gewoon versleten, koop een nieuwe:D

ot: kan echt zoveel zijn, kan zijn dat hij elke slag een beetje olie uit het carter meeneemt en dat verbrand.. dan zijn gewoon je zuigers+ veren versleten.. dat is teveel om te repareren.. daarom wsl een revisie van het blok nodig..
 
ik zou zeggen dat hij ergens vertstopt zit of dat hij opeens wanne je gas geef teveel benzine binnen krijgt en daardoor zo gaat roken en inhouden
 
Bij diesel wel eens lmm jah.. maarjah zijn nog wel meer oorzaken voor noodloop. Heb je hem al uit laten lezen?
 
roken in openbare ruimten mag niet meer.....:D
 
Echt een ziekte bij Volkswagen wat betreft de recentere modellen. Heb een anderhalf jaar met een kapotte luchtmassameter gereden. Je verliest er uiteraard flink wat pk's door maar van veel rook had ik geen last eigenlijk.


Als de lmm echt kapot is dan rij je niet ver meer en zeker al niet op de autosnelweg. En de echt recente modellen blazen er eerder een turbo door dan een lmm.

Zo er zijn hier nogal wat "automonteurs". Stel ik gelijk ook maar een vraag. Heb ook een Golf 4 1998, en de laaste tijd draait ie af en toe niet meer zo mooi stationair. Dus net alsof je steeds een beetje gas geeft. Bij starten maakt de auto ook weleens zo'n doorstart geluid.

Is dit de stappenmotor die vuil of kapot is?


btw het is al wel tijd voor een grote beurt.


Echt totaal geen idee kerel. Als je een vraag stelt over een wagen dan zou je tenminste wat meer info moeten geven over de wagen: is het een benzine, is het een diesel, met of zonder turbo? De ts geeft die info ook niet maar begint wel bijna te janken.
 
is een luchtmassameter hetzelfde als een lambda sonde? als dat zo is , is dat een bekend probleem bij volkswagen, vooral bij de polo's
 
Back
Naar boven