Fitness Seller

Zit stuk! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Mobile99

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 apr 2004
Berichten
953
Waardering
0
Goedenavond mensen,

Ik moet even mijn frustratie kwijt!

- Ik ben nu al een tijdje aan het cutten en ik ben pas 0,2 % vet kwijt. GRRRRRRRRRR Zit nu op 9,8 %. Wil echter naar 6 %, omdat ik zo droog mogelijk de bulk weer in wil gaan. Ik train 3 keer in de week, en cardio daarna 10 minuten en jog 2 keer in de week 3 km ineens.

- Ook heb ik door een kleine polsblessure als 1,5 week niet meer kunnen trainen. Mijn armen zijn al 1 cm kleiner. KLOTE! :mad:

- Ik zit helemaal vol met muggenbulten.

- Heb geen zin meer om mijn vakantiewerk te doen, wil vakantie houden! Iedereen heeft vakantie: tis niet eerlijk! :rolleyes:

Zo, das eruit!
 
Tsja....ik ken dat gevoel...

Maar die 10min cardio zet ook niet erg veel zoden aan de dijk he?

Daar mag je minimaal 20min en liefst een half uur van maken imo.

3km joggen zegt me ook niet veel......een vetverbrandingssessie zou er 45min over doen om goed te zweten...

Succes iig en laat je niet vd wijs brengen!
 
frustrerend....

maar idd een cardiosessie moet wel ong 45 min duren.
in het kader van gedeelde smart is halve smart: ik heb ook geen vakantie... zelfs nog school. :D

succes kerel!
 
9,8 DAMN! Hoe durf je te klagen blaag!:D;)
 
He wat raar mijn aantal posts loopt niet meer op?
 
Nieuwe rondes nieuwe prijzen zeggen we dan maar!
Ik doe 2,5 uur cardio per dag bro!
 
We hadden het niet over rukken,Rey... :D

Dat telt niet,kerel. ;)
 
Zo is het Feel, rukken is de enige cardio die daadwerkelijk ook effectief is.
 
Misschien eens een weekje rust en gewoon op onderhoud zitten.
Dat wil wel eens helpen als je het allemaal een beetje beu bent...
Voorts, iedereen heeft zo'n dagen, morgen schijnt de zon weer ;)
 
Bas Hofkens zei:
Goedenavond mensen,

Ik moet even mijn frustratie kwijt!

- Ik ben nu al een tijdje aan het cutten en ik ben pas 0,2 % vet kwijt. GRRRRRRRRRR Zit nu op 9,8 %. Wil echter naar 6 %, omdat ik zo droog mogelijk de bulk weer in wil gaan. Ik train 3 keer in de week, en cardio daarna 10 minuten en jog 2 keer in de week 3 km ineens.

- Ook heb ik door een kleine polsblessure als 1,5 week niet meer kunnen trainen. Mijn armen zijn al 1 cm kleiner. KLOTE! :mad:

- Ik zit helemaal vol met muggenbulten.

- Heb geen zin meer om mijn vakantiewerk te doen, wil vakantie houden! Iedereen heeft vakantie: tis niet eerlijk! :rolleyes:

Zo, das eruit!

Pak het dan ook constructief aan kerel, ik heb misschien wat meer aanleg tot snel droog worden, maar bij mij ging het ook echt niet vanzelf. Let heel goed op je voeding ten eerste, ten tweede ga langer cardio doen. Hoelang doe je over die 3 km? Niet meer dan 15-20 minuten denk ik, anders loop je gewoon niet hard genoeg of moet je aan jeconditie werken. Loop dat rondje voortaan gewoon drie keer zodat je 9 km loopt, moet binnen een uur te doen zijn, zoniet werk daar aan. Als je dit 3 keer in de week doet ben je al een heel eind.
 
Je bent niet de enige die op dit moment de motivatie van een borrelnootje heeft...
4kg kwijt, nog een halve blessure in m'n schouder. Bah... en maar werken en werken, 6 dagen in de week, al een half jaar lang nu, zonder vakanties... binnenkort 2 weekjes vakantie. Wat kijk ik daar naar uit zeg :(
 
Testo zei:
We hadden het niet over rukken,Rey... :D

Dat telt niet,kerel. ;)

Ik heb een vriendin dus is het ik laat mij rukken of ik laat mij zuigen of ik laat mij nken!
Kunnen we van jou niet zeggen ouwe trekvogel :D
 
Wat kunnen we van mij niet zeggen,ouwe kinderlokker?

Ik heb een heel erg lekkere vriendin die alles doet wat ik wil maar in tijden van nood ben ik niet te beroerd om het zware werk eens over te nemen van haar hoor! :D
 
Thanks for the support, guys. I appreciate it!

Ik weet het wel, moet gewoon ff doorzetten en heb ook wel goede zelfdiscipline, maar soms zit je er gewoon door, is het op.

Mijn voeding heb ik al aangepast, dus wil nu anders gaan trainen. Ik ga nu gewoon nog 3 keer in de week trainen, maar dan 1 uur krachttraining en 45 minuten cardio. Of ik dan nog ga hardlopen, hangt af van de motivatie! Hahah.

Nogmaals bedankt!
 
Voor optimale vetverbranding zou je ook in de ochtend die cardio kunnen doen, dus voor je eerste maaltijd zeg maar, eventueel een whey shake ervoor. Dan is de rest van je dag je methabolism lekker hoog en verbrand je dus meer cal.

suc6
 
TNX for the tip, m8. Maar ik moet 's morgens om half 9 beginnen en het doet al zo'n zeer om eruit te komen! :D
 
Bas Hofkens zei:
TNX for the tip, m8. Maar ik moet 's morgens om half 9 beginnen en het doet al zo'n zeer om eruit te komen! :D

discipline jongen, discipline :rolleyes:

kan me voor stellen dat je dat niet elke dag op kan brengen, maar alles wend he ;)
 
Back
Naar boven