MuscleMeat

Zitten hier nou eigenlijk ook gabbers?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
In België heb je van deze subcultuur nooit zoveel gehoord, maar ik vind het een lollig volkje!!
Zijn er nou eigenlijk ook gabbers op het board hier of traint een echte gabber niet??
 
Zijn er niet zoveel meer, weet wel toen ik 18 was ik wel altijd kaal koppie had en het kon niet hard genoeg. Nu ben ik oud en is het meer de trancefeesten en een beetje de hardhouse
 
Gabber? nee, nooit geweest

Hardcore? :D nog steeds alom aanwezig in mijn cd en vinyl verzameling ;)
 
no offense maar gabbers vind ik niet zo leuk. Ze zijn niet aardig tegenover andere mensen, ze denken altijd dat ze beter zijn en dat ze sterker zijn en dan kijken ze met die uitdagende blikken als ze samen zijn.

What happened to humanity ?
 
Originally posted by capricik
Ze zijn niet aardig tegenover andere mensen, ze denken altijd dat ze beter zijn en dat ze sterker zijn en dan kijken ze met die uitdagende blikken als ze samen zijn.


Maar meestal waren ze geen **** waard als het erop aankomt! Met heimwee denk ik terug aan de tijden dat de Belgen 's nachts de grens overstaken om ruzie te maken met de gabbers!
 
ehmmm....ben van gedachten verandert...kom maar snel op met dat onzin forum ;) :D
 
Originally posted by capricik
no offense maar gabbers vind ik niet zo leuk. Ze zijn niet aardig tegenover andere mensen, ze denken altijd dat ze beter zijn en dat ze sterker zijn en dan kijken ze met die uitdagende blikken als ze samen zijn.

What happened to humanity ?

Wat een onzin. Ik heb zelf ook jaren gegabberd en ik vond t echt een gezellige tijd waarin iedereen respect had voor elkaar. gekleurd of niet. Meeste mensen zagen gabbers aan voor skinheads, waar er uiteraard wel een aantal van tussen liepen.
Vaak werden om die mensen de gabbers bevooroordeeld als asociaal en gevaarlijk.

De gabbers die ik kende waren behoorlijk slim en goed sociaal ontwikkeld. Ik vond het echt altijd een groot feest op de houseparties, mede doordat veel mensen t een en ander naar binnen werkte maar hoe dan ook, zelfs als ik bij ze was als hun nuchter waren, waren t vriendelijke mensen met veelal interessante denkbeelden.

En dat ze niet aardig zijn tegenover andere mensen?
graag een aantal voorbeelden en kom dan niet met die bullshit dat ze met uitdagende blikken kijken, dat had misschein meer te maken met hte feit dat een kale kop gevaarlijk overkomt.
tuurlijk zijn er uitzonderingen maar he, die heb je overal wel.
 
Originally posted by Diver2000
Zijn er niet zoveel meer, weet wel toen ik 18 was ik wel altijd kaal koppie had en het kon niet hard genoeg. Nu ben ik oud en is het meer de trancefeesten en een beetje de hardhouse

Tuurlijk! Moet je eens goed om je heen kijken. Heleboel zien er alleen niet meer uit als gappies. Je ziet er ook minder op straat omdat ze werken (en sommige in een psychiatrische inrichting :D )Maar ga eens naar een hc feest. Elk weekend zijn er vollop feesten. En dat je te oud bent is ook onzin. Je voelt je te oud voor hardcore en dan ga je maar naar trancefeesten??? BS!

ps. ik ben nog wel een gap ja!

En ik geef Dandyman ook groot gelijk!!!
 
Kankezooi, zat een heel verhaal te typen komt mijn stagebegeleider binnen dus ik uit schrikreactie klik mee alles weg... Zoek het niet op nieuw te beginnen...

Ging r dus over dat ik nooit echt bij de gabberstroming gehoord heb omdat ik meer skater was. Vind hardcore super wrede muziek waar ik helemaal op uit mijn dak kan gaan. Maar ik vind de sfeer op hardcore feesten gewoon bagger en die word de laatste tijd ook steeds slechter. Ben de laatste jaren wel wat hardcore feesten afgeweest maar je zal r nooit de saamhorigheid en sfeer van een goed concert of festival tegen komen. Vroeger (in het ontstaan van de gabber tijd) was het allemaal veel vriendelijker als tegenwoordig heb ik het idee en had het woord gabber nog de betekenis van 'maat' of 'vriend'. Tegenwoordig is het meer een excuus voor rotte naties om een avondje te boel te gaan verkloten. Hier in de buurd worden hardcore feestjes ook voort gedomineerd door kale doorgesnoven mafketels met kisten en wortelbroeken die de hele avond sieg heil schreeuwen. Neej, ik begin r weer een beetje een afkeer tegen te krijgen.

Maar de muziek blijft gewoon echt vet!
 
Originally posted by KaLe


Tuurlijk! Moet je eens goed om je heen kijken. Heleboel zien er alleen niet meer uit als gappies. Je ziet er ook minder op straat omdat ze werken (en sommige in een psychiatrische inrichting :D )Maar ga eens naar een hc feest. Elk weekend zijn er vollop feesten. En dat je te oud bent is ook onzin. Je voelt je te oud voor hardcore en dan ga je maar naar trancefeesten??? BS!

ben laatst naar Index gegaan in duitsland. Man, ik voelde me weer helemaal thuis. allemaal aussies en kale kletsen en tering wat een stampmuziek. echt geweldig.
en idd, wat oud, je bentnooit te oud om te feesten. darbij op een trancefeest ga ik net zo hard uit mn dak
ga binnenkort maar weer eens naar een oldskool party

trouwens zaterdag is in de PBHhallen weer hellraiser
 
Originally posted by Rob G
Kankezooi, zat een heel verhaal te typen komt mijn stagebegeleider binnen dus ik uit schrikreactie klik mee alles weg... Zoek het niet op nieuw te beginnen...

ken t man, ook kreeg ik vaak de melding dat ik weer opnieuw moest inloggen na een ellende lang verhaal getikt te hebben.
moet nu ook opletten trouwens. maakt t wel spannend:D


Originally posted by Rob G
Maar de muziek blijft gewoon echt vet!

zekers, had alleen gruwelijke hekel aan terror.
je zag mij ook vrijwel nooit in de tunnel of terror

Tip aan Rob, tussentijds copieren. had ik ook gedaan een keer toen een collega bij mij op de pc moest, ik copy en klik. zo op tijd t venster weg, maar ging die kerel ook de copy functie uitvoeren.
dus alsnog alles voor niets geweest:(
 
Laatst bewerkt:
heb het overgrote deel van die stroming altijd trieste figuren gevonden...... al ging ik vroeger ook hard op de muziek
 
vroeger?? wat is vroeger, je bent pas 18 jaar?
 
Originally posted by zoutzak
heb het overgrote deel van die stroming altijd trieste figuren gevonden...... al ging ik vroeger ook hard op de muziek

triest vanwege wat?
t overmatige drugsgebruik?
 
idd. wat denk je wat ze bij trance/hardhouse of harstyle feesten naar binnen schuiven!
 
Ik vond dat een jaar of 7 geleden het overgrootte gedeelte van de so called gabbers bestond uit gasten die gewoon elke rage volgde. Bij ons op school liepen dan van die gozers die in 96 die hard gabbers waren en in 98 skaters. Bij mij kan dat r gewoon niet in. Het waren gewoon veel nalopertjes die zich stoer voelde omdat ze ergens bij hoorde. Bovendien waren het over het algemeen gezien een beetje ruziezoekers (als je zelf geen gabber was iig). Bovendien vond ik de muziek toendertijd echt niet normaal slecht. Vind de partycore/hardcore/darccore/industrial van de afgelopen jaren super vet, maar die 8 bits happy hardecore van toen zoog echt konten. Die kon ik met inmpulsetracker/fasttracker op mijn 486 ook wel maken (heb ik trouwens ook veel gedaan :)). Natuurlijk was het allemaal wel wat orgineler als tegenwoordig maar veel nummers bestonden gewoon uit een matig basje ,een hihatje, snare'tje, clapje en een tetris deuntje, niet mijn sT.
 
Ennuh, drugs? Die heb je bij elke stroming!

Maar van die ego-trippende coke snuivertjes en uitgemergelde speed junkies kom je toch voornamelijk op gabberfeesten tegen.
 
TOETTOET BOING BOING! :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by Rob G
Ik vond dat een jaar of 7 geleden het overgrootte gedeelte van de so called gabbers bestond uit gasten die gewoon elke rage volgde. Bij ons op school liepen dan van die gozers die in 96 die hard gabbers waren en in 98 skaters. Het waren gewoon veel nalopertjes die zich stoer voelde omdat ze ergens bij hoorde.

de so calles zwabbers.jaja. dat was echt ee rage idd. tot vervelends toe. iedereen moest een aussie hebben en een kale klets anders hoorde je erniet bij en dan had je nog gasten die 5 aussies over elkaar aantrokken zodat je 5 aussie labels had. Ik vond de broek van Cavello altijd wel mooier en die pakken zaten ook een stuk lekkerder.

Wat ik wel erg vond waren die blagen die al op jonge leeftijd aan de zooi zaten. En zelfs een kerel in een rolstoel die helemaal strak stond.haha, geen gezicht.

Was zelf altijd de enigste in mn groep die niets gebruikte en heb zlefs een keer op een stellage geslapen. wakker wordende bleek dat ik in een plas bier had gelegen met mn witte box:rolleyes:

HARDCORE TO THA BONE zullen we maar zeggen:D
 
Back
Naar boven