AndroidHealthClinic

Zitten hier nou eigenlijk ook gabbers?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by dandyman


de so calles zwabbers.jaja. dat was echt ee rage idd. tot vervelends toe. iedereen moest een aussie hebben en een kale klets anders hoorde je erniet bij en dan had je nog gasten die 5 aussies over elkaar aantrokken zodat je 5 aussie labels had. Ik vond de broek van Cavello altijd wel mooier en die pakken zaten ook een stuk lekkerder.

Wat ik wel erg vond waren die blagen die al op jonge leeftijd aan de zooi zaten. En zelfs een kerel in een rolstoel die helemaal strak stond.haha, geen gezicht.

Was zelf altijd de enigste in mn groep die niets gebruikte en heb zlefs een keer op een stellage geslapen. wakker wordende bleek dat ik in een plas bier had gelegen met mn witte box:rolleyes:

HARDCORE TO THA BONE zullen we maar zeggen:D

Jah joh, bij ons in het dorp is het ook niet meer normaal met het drugs gebruik. Gastjes van een jaar of 14 a 15 die doordeweeks met GHB en pillen op over straat gassen met scootertjes. Stelletje mafketels, en maar ruig doen tegen elkaar over hoeveel speed en coke ze van het weekend wel weer niet op hadden. En dan te bedenken dat die mongolen ook nog eens in de tijd helemaal out gaan door de GHB en dan met de ziekenwagen afgevoerd moeten worden. Laatst waren 4 van de 5 ziekenwages bezig feestgangers op te halen die te veel GHB hadden gehad. Toen r ergens anders een oude vrouw was gevallen en niet meer op kon staan hebben ze die junk die ook met de ziekenwagen moest mooi op straat laten creperen. En zo hoort het!

Kan dat echt niet op staan, van mijn part hoeven ze die junks zowieso niet toe te laten in het ziekenhuis, als je zo graag wil gebruiken moet je de consequenties ook accepteren.

Ennuh, dat rolstoel verhaal. Ghehe, ik had dat dus 2 jaar geleden op lowlands. Ik had toen mijn 2e keer XTC (ik spreek mezelf nu niet tegen want ik gebruik eens per jaar en heel verstandig!) op en ging ff kijken in een tent. Zie ik daar ineens een spast (no offence tegen spasten) in een rolstoel helemaal uit zijn dak gaan. Half kwijlend en headbangen zat hij daar in zijn stoel. Toen ik hem zag werd ik echt ff bang, die kerel keek me zo recht (nou ja, recht) in mijn ogen en ik flipte hem bijna. Ik MOEST die tent zo snel mogelijk uit! Was echt een freaky gezicht....
 
Ik weet het niet ben er een beetje vanaf gestapt, werd toch te vaak aangezien voor nazi. Maar die feesten waren echt P.H.A.T.

En dan hebben we het zeker over die sporthallen-zuid.....kerel. Die waren gruwelijk, en dan zeggen ze dat nu Qlimax in de HMH, of Dana solo hard is......whehe, 'ja tuurlijk joh' denk ik dan....
 
Ik heb een keer op Mystery land waarschijnlijk een tripje in mn biertje gekregen zonder dat ik daar erg in had.
Ik had helemaal nog niets door tot we terugreden in een taxibusje en bij een afslag stond t nummer Hiiyyaaaa op (voor de oude garde wel bekend dacht ik) en toen we de afslag op gingen begon de HIIIII en toen we weer op t rechte stuk snelweg waren begon de YAAAYAAAYAAA met de bijbehorende bass. Dat was te toevallig voor mij en ik snapte t niet meer.
Ik was de hele reis al aan t ouwehoeren en aan t dollen geweest en iedereen zat knetterstoned achter mij (ik zat achter de medepassagiersstoel) dus t begon knap rustig te worden.

Een vriendin van me die voor mij zat keek naar achter en vroeg of we allemaal lekker stoned waren waarop ik zei dat ik verkeerd ging. Niemand die mij geloofde op dat moment aangezien ik dus de hele tijd al liep te geinen. Was echt klote.
Ik had ook een hele fles cola bij me die ik met niemand wou delen omdat ik wist dat cola veel suiker bevatte en dat t spul eerder uit mn bloed zou halen. Eenmaal thuis afgezet zag die vriendin van me pas wat voor een achterlijke harses ik had en bood aan om met hun mee te gaan afterpartien. Maar ik wou alleen maar slapen om er van af te zijn....foute zet

Eenmaal thuis ging ik liggen en t enige wat ik hoorde was geklop. hard, zacht, hard...alleen maar kloppen en ik hoorde mijn naam de hele tijdin de verte...echt creepy.
Ik toen een 2kilo pak suiker naar binnen gewerkt, jaja, je leest t goed 2kilo!!, en besloot weer te gaan liggen. het kloppen werd sneller en sneller en harder en zachter en harder enzachter.
Ik hoorde mn ma naar de wc gaan die op dat moment gewoon nog aan t slapen was...mn hart ging als een gek tekeer...Ik werd helemaal gek en dacht dat ik kapot ging

na verloop vantijd (zou een uur geweest zijn) werd t rustiger en ik dacht te kunnen slapen, ik dommelde weg toen ik plots een klap hoorde...niet normaal, zo hard dat ik dacht dat mn huis in zou gaan storten..en t kloppen had qua snelheid een hoogtepunt bereikt. dit duurde ook nog 1,5 uur waarbij ik mn ma ook en aantal maal nog naar de wc hoorde gaan warvan uiteindelijk dit echt waar bleek te zijn en ik haar maar alles uitlegde.

Man, ik was nog nooit zo bang geweest en heb toen gezworen nooit wat te gebruiken,afgezien van hasjies...heb dus toch ooit een paar keer xtc gebruikt, maar ook niet meer..

en zo is wat met gabbers begon toch weer geeindigd in een drugsthread.....typisch;)
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by KaLe
vroeger?? wat is vroeger, je bent pas 18 jaar?
is tog niet leeftijdsgebonden ofzo? maar was toen jaar of 13 denk ik in lokale discotheek
:D

@dandyman, idd het overmatig drugsgebruik speelt daarin een grote rol. vaak zijn het al meer dan gemiddeld kansloze figuren. maargoed ook op andere feesten wordt veel gebruikt daar weet ik alles van maargoed dat zie ik tog anders, veel vrienden van me gebruiken ook terwijl ze wel op universiteit studeren.
maargoed het is mijn persoonlijk beeld wat ik van die mensen heb.
 
Ghaha, dat is altijd klot; iets in je drinken krijgen!

Maaruh, jah het eindigd in een drugsthreat maar dat is ook waar het in grote lijnen om draaid in die scene. Als je op een hardcore feestje staat lopen r zoveel mensen rond die de muziek niet meer kennen horen van wazigheid. Zij komen puur en alleen om lekker hard te gaan, en liefs nog harder!

Als ik iets een zielig zicht vind is het wel iemand met een snuifbuis onder zijn neus, dan ben je echt een lozer naar mijn mening. Heb een keer meegemaakt dat een maat van me dronken was een coke MOEST hebben om te ontnuchteren. Dus ander maten alles klaar gelegt voor hen, moesten ze die snuifbuis dus echt in zijn neus stoppen en ze riepen: snuif!!! snuif!!! Jezus toen ik dat zag toen dacht ik echt: de dag dat ik een snuifje aan raak is de dag dat ik mijn zelfrespect voor goed kwijt ben. En die dag gaat NOOIT komen.

Maat van mij en zijn vriendin zijn nu in afkick stadium. Hebben ongeveer 2 jaar gesnoven en laatste jaar zeker 4 keer per week flink aan de speed. Nu komen ze r pas achter waar ze mee bezig zijn geweest en balen heel erg dat ze nooit hebben geluisterd naar het advbies van hun echte vrienden (dus niet het stel schrale mongolen waar ze ook mee op trokken).
 
Maten van me proberen nu ook een vor een te kappen met coke.
Lukt ze aardig totdat ze gezopen hebben en onze huisdealer weer langskomt. ben ook zwaar teleurgetseld in ze.
elke zaterdag en zondagochtend klage hoe beroerd en depressief ze zich weer niet voeln.
de een gaat er betr om dan de ander. Dit weekend bijv. hebben ze niets gebruikt, echt een unicum, en ze voelen zich perfect.
"En, nee we stoppen echt," krijg ik dan weer te horen...
ja goed jongens, we praten volgend weekend weer verder.

Een zo'n kerel die heeft in totaliteit veel pillen naar binnen gewerkt en zo ontzettend veel lopen schnatsen, maar blowen?
daar kan ie absoluut niet tegen. paar weken terug werd hij gewoon groen van een blowtje.

Ben ik trouwens ook een keer van t hallucineren geweest.
toen zat ik op de fiets en toen zag ik 4 schaduwen van mij die mij probeerden te grijpen....freaky spul ja. we hadde t in de shop toen over geesten en zo en door mijn wilde fantasie begon ik zowaar te hallucineren

en een maal reed ik terug van een maat van me en t regende de hele tijd hard in mn gezicht waar ik al helemaal gek van werd. Plots zag ik allemaal mensen die zodra ze achter me waren plots verdwenen waren. Eenmaal weer vooriuitkijkend zag ik midden op de weg een politieauto staan waarbij alle portieren open en dicht gingen, dichter bij gekomen bleek dit een fiat panda te zijn en nog dichter bij was ie, jawel..verdwenen.

Aan de rechterkant was een voetbalveld en vervolgens een woonwagenkamp. Eenmaal t woonwagenkamp gepasseerd keek ik weer naar links en ja hoor....daar was weer t voetbalveld..
vage shit ja, en sindsdien en doordat ik helemaal depresief werd van die zooi ben ik ermee gstopt.

ik heb er onderhand wel een drugservaringthread van gemaakt, maar dat zal onze Threadstarter vast niet erg vinden:D
 
Jah altijd leuk om over je drugservaringen te praten. Over mijn paddoervaringen kan ik ook een heel boek schrijven! Te gek spul is dat, met het grootste voordeel dat het simpelweg niet verslavend is. Maar echt dingen zien die r niet zijn heb ik nooit meegemaakt. Wel dat alles mooiere kleuren heeft, beweegd en r anders uit ziet. Heb het nu al een aantal jaren niet meer gedaan. Toch wel weer eens zin in!
 
van een joint gaan hallicuneren? geen paddo's? lsd?
 
Originally posted by zoutzak
van een joint gaan hallicuneren? geen paddo's? lsd?

nee man was echt retegoed spul blijkbaar:p
Alleen dat laatste verhaal wist ik niet precies wat ik rookte, maar ik ga ervan uit dat t gewoon weed was aangezien ik dus dat schaduwverhaal ook meemaakte nadat ik wist wat ik had gerookt.
Kon nooit goed tege wiet, kocht zelf altijd hash van 30 gulden de gram, werkte t bste voor mij. Weed ging ik heel snel verkeerd op, helemaal raar tintelen met een depressief gevoel.
Zat ook een keer in een bus die een rotonde 3/4 afmoet.
nou, ik dacht dat hij de gehele rotonde 4 x overging. Ik zat letterlijk met mn handen en mn gezicht tegen t ruit aan.
was een mooi gezicht voor de medepassagiers."keek daar een gek met zn gezicht tegen t ruit aan zitten!!":D

Kon er altijd achteraf gezien wel om lachuh;)
 
Maat van mij is ook een keer heftig hallucineren afgevoerd naar het ziekenhuis dankzij space cake!
 
Originally posted by dandyman


nee man was echt retegoed spul blijkbaar:p
Alleen dat laatste verhaal wist ik niet precies wat ik rookte, maar ik ga ervan uit dat t gewoon weed was aangezien ik dus dat schaduwverhaal ook meemaakte nadat ik wist wat ik had gerookt.
Kon nooit goed tege wiet, kocht zelf altijd hash van 30 gulden de gram, werkte t bste voor mij. Weed ging ik heel snel verkeerd op, helemaal raar tintelen met een depressief gevoel.
Zat ook een keer in een bus die een rotonde 3/4 afmoet.
nou, ik dacht dat hij de gehele rotonde 4 x overging. Ik zat letterlijk met mn handen en mn gezicht tegen t ruit aan.
was een mooi gezicht voor de medepassagiers."keek daar een gek met zn gezicht tegen t ruit aan zitten!!":D

Kon er altijd achteraf gezien wel om lachuh;)
lol, ik ben idd ook talloze keren egt hard gegaan op weed.

en spacecake heb ik een keer een overdosis van genomen en toen ben ik het hardst gegaan in mijn leven. onbeschrijfelijk.
 
hard gaan van wiet ???
 
ja, vaaag... ik werd er alleen knetter van, voelde me dan sloom en duf. Heb verder niemand gezien die er dan echt superveel energie van kreeg... maar ik hoef die shit niet meer :D :wazzup:
 
Laatst bewerkt:
Van goeie wiet word ik net actief in tegenstelling tot de meesten. Velen maken de fout er veel tabak bij te roken. Daar komt vaak het lome effect van. Je moet maar eens proberen je wiet of hasj puur in een pijpje te roken. Daar wordt je lekker actief en geil van. Bovendien krijg je er nog eens een hoop meer inspiratie van!! 3 vliegen in 1 klap dus!!
 
Oli, heb je het nou over gabbers of marokanen....
 
Originally posted by Olimantado
Van goeie wiet word ik net actief in tegenstelling tot de meesten. Velen maken de fout er veel tabak bij te roken. Daar komt vaak het lome effect van. Je moet maar eens proberen je wiet of hasj puur in een pijpje te roken. Daar wordt je lekker actief en geil van. Bovendien krijg je er nog eens een hoop meer inspiratie van!! 3 vliegen in 1 klap dus!!

Helemaal waar Oli,

ik rook ook wel eens gewoon alleen wiet in een vloeitje. als je super strak draaid dan brand hij niet in en ken je hem goed roken (of met je maten een dikke blunt). Daar word je echt helemaal wappie van! Echt high! Het duurd dan ook veel langer bij mij en ik krijg sneller een lachkick en zo. Maar meestal vind ik dat al TE, ik blow savonds gewoon lekker een jointe en zoek het dan niet zo stoned als een garnaal te zijn voor 4 uur lang!
 
Ik vond puur ook altijd wel errug lekker ja en dan niet een cocktailtje want daar werd Dandy ook helemaal wappie van, maar gewoon meerdere hashies door elkaar.

Weten jullie overigens nog jullie eerte keer blowen.
dat was in mijn ogen een van de raarste keren. Je bent niets gewend dus ik had geen enkel idee wat ik moest verwachten. De mensen met wie ik dat deed had er een ooit wel gerookt maar de rest dus niet. Er werden er 3 ziek en ik had geen idee hoe ik me toen eigenlijk voelde. De beginperiode was t lekkerst en voelde e ok t best. Hey, net als met BB qua spiergroei:D

Maar dat was echt machtig leuk, die beginperiode dat je nog alles aftaste en je grenzen ging bekijken, hoe veel kan ik eigenlijkwel niet roken....Zat ook een keer bij vrieden van me thuis waarbij we gingen eten (helemaal van de kaart al) en toen gingen we soep eten...nou nog nooit zo hard gelachen als toen. Was tevens mn 1e lachkick.

Jong zijnde had je meer scheit aan bepaalde dingen in die zin dat je minder over de consequenties nadacht, dus wij propten tijdens t eten schaterlachend gewoon de toppen wiet tussen t brood en vraten die op, terwijl die moeder met de borden aan kwam zetten Nog nooit zo hard gelachen als toen. Mijn eertse echte lachkick. Ik zal t nooit vergeten, we gingen met zn vijfen naar boven om op bed te liggen. Eentje begon met zon beavis en butthead gegrinnik waarna de rest 1 voor 1 volgde en we allemaal in een deuk lagen..geweldig
 
ja in 't begin :D :D :D :D al die lachkicks!!!!!! Het was echt te vet die periode, maar ik heb dit allemaal opgegeven voor BB. Geen drugs meer voor mij!!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven