Fitness Seller

Zitten hier nou eigenlijk ook gabbers??

Bezoekers in dit topic

Lachkicks heb ik nog altijd bij het roken, maar ze komen vooral bij het surfen langs bepaalde websites...
 
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, koek zit ik een heel verhaal te typen druk ik op een verkeerde knop is alles weg...

$%$@%^%$&^#*@!%$^#&#!!!!

had dus 2 jaar geleden op lowlands echt een goede lachkick gehad. Het was de laatste avond van het festival en een uurtje of 5. Dus we waren zo'n beetje uitgefeest en besloten terug te gaan naar onze tent om daar nog ff na te chillen. Emaal daar aangekomen lag zo'n beetje iedereen al te pitten behalve wij 4. Dus we besloten nog ff een paar lekkere jointjes te draaien en wat te kletsen. Dus alle vier een klapstoeltje gepakt en ik draai een lekkere joint. Wij een beetje roken en wat converseren. Nou was 1 van die maten van mij al dood op en die lag dus al na 1 minuten te slapen in zijn klapstoeltje. Dus wij een beetje met hem dollen. Keertje tegen hem duwen en dan werd hij weer ff half wakker om daarna meteen weer in te dommelen. Ghehe, dus toen kregen wij het idee om hem vast te gaan binden aan zijn stoeltje met van dat wit-rood gestreept lint (hadden we gebruikt om onze plek af te bakenen). zo gezegt, zo gedaan. Dus wij echt meters van dat lint gepakt en zijn armen aan de leuning, zijn voeten aan de stoelpoten en zijn gehele lichaam vast aan dat stoeltje gebonden. Hahahahaha, jongen hoe die kerel daar lag te pitten met zijn gare kop dat was echt een schitterend zicht! Maar wij hadden nog niet genoeg. Dus wij een steekkarretje gepakt en aan hem vastgebonden en toen nog een koelbox. hahahaha en hij werd dan elke 3 minuten een keertje half wakker en dan keek hij een keer duf en 3 seconde later viel hij weer in slaap. Zonder ook maar te merken dat hij helemaal onder dat lint zat. ghehehe, wij waren echt al super hard aan't schaterlachen en ondertussen nog jointjes aan;t draaien. En toen werd hij in 1 keer zo half wakker. Begind hij z'n eigen half slapen los te maken (die kop van hem jonge in vergeet het nooit meer),. Is hij eindelijk los, staat hij op en loopt hij naar de eerste de beste boom toe. Begind hij daar ineens te zeiken (dat hij wel vaker in dronken/slapende toestant). Stopt hij met zeiken loopt hij zomaar daar (slaapwandelend) dat veld op tussen allemaal tenten door. Dus wij hem weer terug gehaald en terug op zijn stoel gezet. Haha, meteen weer slapen die kerel en wij hem weer vastbinden. Och ik heb zo ongelofelijk hard gelachen die avond. Uiteindelijk iets van 2 of 3 uur met hem zitten klooien en de buren waren ook voort aangeschoven om mee te genieten. Dat was echt lachen!!!

Jammer genoeg waren alle fototoestellen al vol en konden we geen foto maken want dat zag r echt mega grappig uit! :)


ennuh, eerste keer stoned, weet het nog vaag. Was toen 11 dus al redelijk lang geleden!
 
dit topic gaat helemaal niet mer over gabbers ....
 
Jawel hoor, die maat van mij, die we vastgebonden hadden, dat was een gabber geweest! :D
 
Of had een gabber KUNNEN zijn..

Nog een verhaal...een maat van me die was echt helemaal niet wies. Die kerel kickte erop om verkeerd/out te gaan, toen pas vond hij t geweldig en kreeg hij een lachkick.
Hij verzinde cht alles om nog verder van de kaart te raken. Na ''immuun'' te worden voor alle mogelijke smerige combinaties die je kan bedenken (waaronder cocktails met echt gras en kroost!) besloot hij bijvoorbeeld om nagellak te gebruiken. Dan smeerde hij zn hele vloei in met nagellak om vervolgens daar weer allemaal zooi in te pleuren en op te roken. Voordeel was voor hem altijd dat niemand mee rookte...gek he:D

en KaLe, what else is new;)
 
Back
Naar boven