Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by Floyd
heee speurhonden, als jullie zo goed hebben gekeken op cu2day hadden jullie gezien dat ze een eis heeft.....
Voldoen jullie daaraan?!![]()
ciao
Ik hou ook niet van die lollige typetjes daar ben ik veel te serieus voor.
Originally posted by Purple
Haha...
Dit is toch gewoon ongelooflijk...
Zondag ga ik niet naar Dana, vind het daar dan echt te druk en het is net een kinderspeelplaats als Dana draaid. Ban ook niet zo'n fan van hardstyle.
Originally posted by Rob G
Purple:
ik voldoe eigenlijk niet aan de beschrijving, en ik twijfel r nog een beetje aan, maaruh, ik wil me toch eventjes voorstellen. Ik ben niet echt een super leuke jongen, heb niet zo'n heel mooi getrained lichaam en ben 19 jaar oud. Ik hou r van om op zaterdagavond op mijn kont in de kroeg te zitten. Ik ben alleen niet zo open-minded op de meeste gebieden en durf ook niet alles... Veel mensen zeggen dat ik een erg lollig type ben, en nooit echt serieus ben. Ik heb een gedichtje voor je geschreven:
Purple is lief,
Purple is een hartendief,
Ze heeft mooie blauwe ogen,
ik denk dat wij elkaar wel mogen,
Cupido heeft op mijn geschoten,
en mij met zijn liefdesdeo bespoten,
mijn hart gaat sneller kloppen,
ik wil wel met je doppen,
mijn liefde is zo groot,
zonder jou ben ik liever dood,
dus luister naar dit gedicht,
je bent het aan me verplicht,
als je me leuk vind,
ben ik zo blij als een kind!
Ik wou eigenlijk een romantisch verhaal schrijven maar een gedicht is toch wel leuker he? Ik ben dus op zoek naar een relatie en hoop dat jij dat ook bent.
Ik hou r van om over klitjes te strelen en ik gebruik graag een zweepje in bed. Ik vind telefooncoïtus erg opwindend en ben ook niet vies van een beetje plascoïtus. Ik hou r van om je bont en blauw te slaan en we kunnen ook samen mee doen met een gang bang. Bovendien vind ik het opwindend coïtus te hebben in een steegje.
Als je mij kiest zal ik je uren kriebelen, kunnen we samen huilen tijdens de film (als het maar geen beautifull creatures is, wat een rotfilm zeg!). We kunnen overal coïtus hebben als het maar niet in een vlieftuig is want ik heb vliegangst. Of we kunnen lekker samen wat gaan tekenen en daarna naar een fuif gaan!
Wat denk je r van Purple, voldoe ik een beetje aan je eisen? Zo ja, laat het dan ff weten,
groetjes Rob G
p.s., jongens jullie kunnen het nu allemaal wel vergeten want ik ben wat Purple zoekt!
Originally posted by Elmar
Kan je dit niet beter in een Dating Thread zetten?? Met een T.a.v. Purple.
En of je bent een een dweep of iemand zit onder jou naam te posten.
p.s. volgens mij houd purple van feest beesten geen kroegengangers.
Originally posted by Floyd
heee speurhonden, als jullie zo goed hebben gekeken op cu2day hadden jullie gezien dat ze een eis heeft.....
Voldoen jullie daaraan?!![]()
ciao
Originally posted by Juriaan
Mooi jij bent echt helemaal parra in je bol
Je moet méér Karma aan andere leden geven alvorens je het terug aan Rob G geeft.
idd,Originally posted by Purple
Je moet je toch eens na laten kijken.
![]()