Fitness Seller

Zitten hier nou ook homo's?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Er wordt wel eens gefluisterd dat 10% van de mannen homo zou zijn. Ook wordt wel eens gefluisterd dat bij BB het percentage hoger zou liggen dan in de meeste andere sporten. Ikzelf ben tegenwoordig 100% hetero, vroeger niet (ziet het forum onder coïtus ivm kamers bouwen).
Dit forum is niet om homo's aan te vallen of om er grapjes over maken maar heb ik opgestart zodat zij zich hier kunnen outen en dat moet gerespecteerd worden!
 
ik ben zeker geen homo. Maar ik geloof dan ook niet dat 10% van alle mannen homo zijn (ik denk dat ze dit hebben gezegd om de homo's comfortabel te maken ofzo). Mijn mening.
 
bij mij op de gym zitten er wel een aantal. Viel me in t begin gelijk op dat ik toch wel "sjans" had met t omkleden en uitkleden.

heb zelf helemaal niets tegen homo's. ken er zelf ook een aantal
en zijn echt goede gasten.
er zit er ook een bij mij in de klas waar iedereen t al van verwachte, nu hij eindelijk uit de kast is gekropen zijn er wel veel (waaronder ondergetekende) die hem weer terug de kast in willen hebben want als je elke maandag zijn veroveringen van t afgelopen weekend moest aanhoren, nee dank je.

wel heb ik een zwak voor, euh ik bedoel een hekel aan nichten:D , die er zwaar openlijk voor uitkomen en aan de hele wereld moeten laten zien wat hun geaardheid is. dat hoeft echt niet voor mij. ik hou er al niet van dat een heterostelletje overduidelijk moeten laten zien dat ze wat hebben lat staan twee mannen. heb overigens ook een keer een homo achter me aan gehad en ik voelde me daar (goddank) niet echt prettig bij
:rolleyes:
 
Ik hou er ook niet van om klef te doen waar andere mensen bij zijn.
 
Hetro

vind alles goed, behalve gay-games en gay-parades...
 
Geoffke is toch een poot?....



Lol........ geintje jongen, geintje :D
 
Hetero vast en zeker.geen trek in iets anders.dank je de koekoek.verders heb ik niets tegen homos hoor, als ik ze maar niet hoor of zie.bleeeh vieze lui.
 
Och je moet toegeven; deze 2 mogen er best zijn:

Bob Paris & Rod Jackson;

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by martok
Hetero vast en zeker.geen trek in iets anders.dank je de koekoek.verders heb ik niets tegen homos hoor, als ik ze maar niet hoor of zie.bleeeh vieze lui.

een beetje tegenstrijdige uitspraak vind je zelf niet?

en idd Shadum dat zijn een stel lekkere knullen:D :rolleyes:

ga niet eens vragen hoe je eraan komt:rolleyes:
 
Originally posted by dandyman


een beetje tegenstrijdige uitspraak vind je zelf niet?

Het was ook sarcastisch bedoeld.ik heb gewoon niks met homo's. mijn vriendin doet ook streetdance en die les krijgt ze toevallig van een homo.als ik der dan ophaal en die gast begint tegen me te kletsen krijg ik altijd het gevoel dat hij in me ass wil knijpen.dus snel weg denk ik dan maar weer.
 
Originally posted by Shadum
Och je moet toegeven; deze 2 mogen er best zijn

je bedoelt dat ze groot zijn neem ik aan, niet dat ze lekker zijn, oid :rolleyes:
 
Niet zo gek dat die gasten poot zijn, die krijgen hun pik niet meer omhoog na al die shit die ze gebruikt hebben, geen vrouw die ze nog kunnen verwennen. dan zoeken ze elkaar maar en nemen m in de mond he :)
 
Originally posted by Juriaan
Niet zo gek dat die gasten poot zijn, die krijgen hun pik niet meer omhoog na al die shit die ze gebruikt hebben, geen vrouw die ze nog kunnen verwennen. dan zoeken ze elkaar maar en nemen m in de mond he :)

hoe willen ze dan kontenbonken met een slappe lul ???
 
Originally posted by KaLe


hoe willen ze dan kontenbonken met een slappe lul ???

doen ze ook niet, juriaan zegt dat ze em in de mond nemen. Hij zal het dan wel weten he :p
 
Ik ben 1000% hetero, eerlijk gezegd snap ik homo's niet.Wie is er nou homo, als er vrouwen zijn, lekkere vrouwen,vrouwen met lekker lichamen etc etc.

Tja,homo wordt je niet zomaar het is aangeboren, genetisch bepaald bij je geboorte,,,,
 
Originally posted by Levrone@
Ik ben 1000% hetero, eerlijk gezegd snap ik homo's niet.Wie is er nou homo, als er vrouwen zijn, lekkere vrouwen,vrouwen met lekker lichamen etc etc.

Tja,homo wordt je niet zomaar het is aangeboren, genetisch bepaald bij je geboorte,,,,

Maar laten we eerlijk zijn erg veel geef jij er ook niet om anders zou je niet aan de aas gaan net zolang je niet meer kunt.
 
Originally posted by Bodyman


doen ze ook niet, juriaan zegt dat ze em in de mond nemen. Hij zal het dan wel weten he :p

Nee integendeel, ik heb me tijden verdiept in homocoïtusuelen, omdat ik niet kan begrijpen dat mannen er genot onder kunnen vinden elkaar seksueelt te bevredigen
 
Hmmm verdiept en hoe diep heb jij je er dan wel niet in verdiept juri.
 
Back
Naar boven