AndroidHealthClinic

Zitten hier nou ook homo's?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Bodyman


Maar laten we eerlijk zijn erg veel geef jij er ook niet om anders zou je niet aan de aas gaan net zolang je niet meer kunt.


Voor alle duidelijkheid, me jonge heer werkt wel, in me artikel had ik het over me jonge heer tijdens het kuren.Maar daarna leeft die weer helemaal op.

EN ik geef er wel erg veel om, wat heb je aan een mooie,grote, gespierde lichaam zonder een lul die niet werkt.

Je kan het bijv vergelijken met een BMW M3, met een motor van 1.2 liter:D :D
 
Originally posted by Levrone@



Voor alle duidelijkheid, me jonge heer werkt wel, in me artikel had ik het over me jonge heer tijdens het kuren.Maar daarna leeft die weer helemaal op.

EN ik geef er wel erg veel om, wat heb je aan een mooie,grote, gespierde lichaam zonder een lul die niet werkt.

Je kan het bijv vergelijken met een BMW M3, met een motor van 1.2 liter:D :D

:thumbs: ok bro, had ik het verkeerd begrepen
 
Ik heb een klein vragenlijste samengesteld bestaande uit multipleful choice antwoorden, en aan de hand daarvan ben ik tot de conclusie gekomen. Heb zelf geen persoonlijk of lichamelijk contact gehad met deze manner. p.s. bodyman als je erop uit was om wat te expirimenteren met een vent kan ik je helaas niet verder helpen ivm met mijn 100% hetro coïtusuele gevoelens

Enkele Vragen uit mijn vragenlijstje:

Hoe bevredigen jullie elkaar?

A) met de hand
B) oraal
C) anaal
D) anders, namelijk...........

Waarom ben je homoseksueel?

A) ik heb altijd al een voorkeur voor mannen gehad
B) ik word opgewonden van gespierde lichamen
C) Geen idee leek me wel leuk
D) anders, namelijk...................

Hoe denk je over vrouwen?

A) bah net dieren
B) ik respecteer ze omdat het ook mensen zijn
C) nou eigenlijk heb ik ooit wel eens over mijn coïtusuele voorkkeur getwijfeld
D) anders, namelijk...............
 
Laatst bewerkt:
Maar waarom stuur je dit dan naar mijn PM

Naam ondervraagde: Juriaan
Vraag 1: A,B,C (alle drie dus)
Vraag 2: B
Vraag 3: B

Naam Ondervraagde: Bodyman
Vraag 1: Beetje vreemde vraag maar ik bevredig alle vrouwen hoe het uitkomt :D
Vraag 2: Anders nl. Ben Hetro en totaal geen gevoelens voor mannen
Vraag 3: Uitermate veel respect voor en zie ze niet als coïtus opjecten hoewel het wel mooi meegenomen is :D
 
Exuses, weer een dom foutje van mij. Omdat jij me vroeg zo spoedig mogelijk het een en ander via pm te sturen heb ik de fout gemaakt onze namen omgedraaid te hebben. ach nu weet iedereen heb bro. de uiteindelijke uitkomst is dat je een voorkeur hebt voor mannen
 
hmmm, beetje vreemd want zoals ik het kreeg was het met een snelkoppeling naar een opgeslagen document, maar hoe dan ook, we respecteren je allemaal en tegen de tijd dat je er openlijk voor uit kunt komen zullen wij er voor je staan wellicht met een kurk in onze kont maar dat is vanzelfsprekend
 
in eerder vermelde post is mijn duidelijke mening te vinden, ik denk dat uwe enkel twijfelachtig is. mocht je proberen om mij nu de stoute schoenen aan te laten trekken kan ik daar helaas niet aan meewerken. Ik denk dat aan de hand van de posts wij allen zo wel onze conclusies kunnen trekken.
 
ik wou het niet meededelen op dit forum maar na deze post laat je me geen keus. Hoewel het volgende bewijs prive heeft plaats gevonden op msn plaats ik het hier toch.

Sjeik zegt:
ja, ga je straks een snikkel roken
Beachboy die 8 juni de Arena onveilig gaat maken for shizzle zegt:
yups een hele dikke batser

Voor de ontwetende snikkel=penis
 
Dit heb ik inderdaad gezegd, ieder mag voor zichzelf hier een conclusie uit trekken. Ik zag snikkel aan voor joint, hier kom ik eerlijk voor uit dat ik soms weed of hash rook.
 
HAHAHA, die vindt ik leuk juriaan. Maar mijn excuus dat ik prive doeleinden hebt gebruikt om het te bewijzen maar om mij nu gelijk te blokkeren in je msn lijst??? dat bewijst toch maar weer het tegen deel.

Hoewel ik weet dat je op mannen valt, heb ik niet het idee dat je op mij valt dus vandaar dat ik je gauw weer hoop terug te zien in mijn lijst.
 
Excuus aanvaard, ik zal je deblokkeren omdat ik het helemaal niet erg vind dat het aan het licht is gekomen dat ik wel eens weed of hash rook. ik houd overgens jou uitslag van de ben ik homo enquette prive.
 
Originally posted by Juriaan
Excuus aanvaard, ik zal je deblokkeren omdat ik het helemaal niet erg vind dat het aan het licht is gekomen dat ik wel eens weed of hash rook. ik houd overgens jou uitslag van de ben ik homo enquette prive.

Gelukkig Juriaan, helaas moest ik er gisteren vandoor daarom deze iets wat late reactie. Maar als ik homo was geweest zou ik er op een forum zeker openlijk voor uitkomen want er is niemand die mij hier persoonlijk kent. Maar goed anderen dus niet..........
 
Originally posted by martok
als ik der dan ophaal en die gast begint tegen me te kletsen krijg ik altijd het gevoel dat hij in me ass wil knijpen.dus snel weg denk ik dan maar weer.

Heb je dat nou ook bij elke heterovrouw?
 
Jij bent homo! Neej jij! Niettus jij!

Volgens mij is dit het begin van een bloeiende relatie, jullie klinken nu al als een getrouwd stel!

dus luister naar croco, make love, not war (letterlijk!) :)
 
Oorspronkelijk was ik ook homo tot ik een tijdje bureauwerk ging doen. Ik had toen last om een hele dag op een stoel te zitten. Toen ben ik overgeschakeld op wijffies en nadien is dat altijd zo gebleven...
 
Jeetje wat een gesprek zeg...
 
Ja vind je het interessant? :banana:
 
Originally posted by Juriaan
Ja vind je het interessant? :banana:


Zie je nu wel juriaan houdt van bananen :D
 
Ben er gek op en ze bevatten nog veel koolhydraten ook
 
Back
Naar boven