Fitness Seller

Zitten hier nou ook homo's?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik natuurlijk rob g ik ben niet voor niets een beachboy, ben dan wel geen enorme breje bb er maar wel een F*cking Beachboy :D
 
Originally posted by Floyd
heee speurhonden, als jullie zo goed hebben gekeken op cu2day hadden jullie gezien dat ze een eis heeft.....

Voldoen jullie daaraan?! :D

ciao

er valt iig al 1 iemand af:D

Ik hou ook niet van die lollige typetjes daar ben ik veel te serieus voor.
 
Haha...
Dit is toch gewoon ongelooflijk...

Zondag ga ik niet naar Dana, vind het daar dan echt te druk en het is net een kinderspeelplaats als Dana draaid. Ban ook niet zo'n fan van hardstyle.
 
Originally posted by Purple
Haha...
Dit is toch gewoon ongelooflijk...

Zondag ga ik niet naar Dana, vind het daar dan echt te druk en het is net een kinderspeelplaats als Dana draaid. Ban ook niet zo'n fan van hardstyle.

ja klopt idd. Wij gaan ook vaak naar Dana, en dan maakt t niet uit waar ze draait maar overal waar je komt zijn idd kleine blagen.
Verschrikkelijk, Ik voel me dan net Gargamel:)
zaterdag wel naar Matrixx!
 
Laatst bewerkt:
Purple:

ik voldoe eigenlijk niet aan de beschrijving, en ik twijfel r nog een beetje aan, maaruh, ik wil me toch eventjes voorstellen. Ik ben niet echt een super leuke jongen, heb niet zo'n heel mooi getrained lichaam en ben 19 jaar oud. Ik hou r van om op zaterdagavond op mijn kont in de kroeg te zitten. Ik ben alleen niet zo open-minded op de meeste gebieden en durf ook niet alles... Veel mensen zeggen dat ik een erg lollig type ben, en nooit echt serieus ben. Ik heb een gedichtje voor je geschreven:

Purple is lief,
Purple is een hartendief,
Ze heeft mooie blauwe ogen,
ik denk dat wij elkaar wel mogen,
Cupido heeft op mijn geschoten,
en mij met zijn liefdesdeo bespoten,
mijn hart gaat sneller kloppen,
ik wil wel met je doppen,
mijn liefde is zo groot,
zonder jou ben ik liever dood,
dus luister naar dit gedicht,
je bent het aan me verplicht,
als je me leuk vind,
ben ik zo blij als een kind!

Ik wou eigenlijk een romantisch verhaal schrijven maar een gedicht is toch wel leuker he? Ik ben dus op zoek naar een relatie en hoop dat jij dat ook bent.

Ik hou r van om over klitjes te strelen en ik gebruik graag een zweepje in bed. Ik vind telefooncoïtus erg opwindend en ben ook niet vies van een beetje plascoïtus. Ik hou r van om je bont en blauw te slaan en we kunnen ook samen mee doen met een gang bang. Bovendien vind ik het opwindend coïtus te hebben in een steegje.

Als je mij kiest zal ik je uren kriebelen, kunnen we samen huilen tijdens de film (als het maar geen beautifull creatures is, wat een rotfilm zeg!). We kunnen overal coïtus hebben als het maar niet in een vlieftuig is want ik heb vliegangst. Of we kunnen lekker samen wat gaan tekenen en daarna naar een fuif gaan!


Wat denk je r van Purple, voldoe ik een beetje aan je eisen? Zo ja, laat het dan ff weten,

groetjes Rob G



p.s., jongens jullie kunnen het nu allemaal wel vergeten want ik ben wat Purple zoekt!
 
Originally posted by Rob G
Purple:

ik voldoe eigenlijk niet aan de beschrijving, en ik twijfel r nog een beetje aan, maaruh, ik wil me toch eventjes voorstellen. Ik ben niet echt een super leuke jongen, heb niet zo'n heel mooi getrained lichaam en ben 19 jaar oud. Ik hou r van om op zaterdagavond op mijn kont in de kroeg te zitten. Ik ben alleen niet zo open-minded op de meeste gebieden en durf ook niet alles... Veel mensen zeggen dat ik een erg lollig type ben, en nooit echt serieus ben. Ik heb een gedichtje voor je geschreven:

Purple is lief,
Purple is een hartendief,
Ze heeft mooie blauwe ogen,
ik denk dat wij elkaar wel mogen,
Cupido heeft op mijn geschoten,
en mij met zijn liefdesdeo bespoten,
mijn hart gaat sneller kloppen,
ik wil wel met je doppen,
mijn liefde is zo groot,
zonder jou ben ik liever dood,
dus luister naar dit gedicht,
je bent het aan me verplicht,
als je me leuk vind,
ben ik zo blij als een kind!

Ik wou eigenlijk een romantisch verhaal schrijven maar een gedicht is toch wel leuker he? Ik ben dus op zoek naar een relatie en hoop dat jij dat ook bent.

Ik hou r van om over klitjes te strelen en ik gebruik graag een zweepje in bed. Ik vind telefooncoïtus erg opwindend en ben ook niet vies van een beetje plascoïtus. Ik hou r van om je bont en blauw te slaan en we kunnen ook samen mee doen met een gang bang. Bovendien vind ik het opwindend coïtus te hebben in een steegje.

Als je mij kiest zal ik je uren kriebelen, kunnen we samen huilen tijdens de film (als het maar geen beautifull creatures is, wat een rotfilm zeg!). We kunnen overal coïtus hebben als het maar niet in een vlieftuig is want ik heb vliegangst. Of we kunnen lekker samen wat gaan tekenen en daarna naar een fuif gaan!


Wat denk je r van Purple, voldoe ik een beetje aan je eisen? Zo ja, laat het dan ff weten,

groetjes Rob G



p.s., jongens jullie kunnen het nu allemaal wel vergeten want ik ben wat Purple zoekt!

Kan je dit niet beter in een Dating Thread zetten?? Met een T.a.v. Purple.

En of je bent een een dweep of iemand zit onder jou naam te posten.

p.s. volgens mij houd purple van feest beesten geen kroegengangers.
 
Originally posted by Elmar


Kan je dit niet beter in een Dating Thread zetten?? Met een T.a.v. Purple.

En of je bent een een dweep of iemand zit onder jou naam te posten.

p.s. volgens mij houd purple van feest beesten geen kroegengangers.


Hahaha, elmar; je denkt toch niet echt dat dit serieus bedoeld was? Lees haar cu2 maar eens dan snap je hem wel :)
 
Originally posted by Floyd
heee speurhonden, als jullie zo goed hebben gekeken op cu2day hadden jullie gezien dat ze een eis heeft.....

Voldoen jullie daaraan?! :D


ciao

hint; volgens mij voldoe ik wel aan de meeste van haar eisen...
 
Het zou wel aan mijn sick sense of humor liggen... ik moest wel geregeld grinneken terwijl ik het typte...
 
Mooi jij bent echt helemaal parra in je bol
 
Originally posted by Juriaan
Mooi jij bent echt helemaal parra in je bol

beetje maar...
 
Je moet je toch eens na laten kijken.

:D
 
hahaha, die Rob.

ik zal je vriendin eens een belletje geven:D
gebruik je dat gedicht bij iedereen?

ik zou m graag willen lenen van je...:D

Je moet méér Karma aan andere leden geven alvorens je het terug aan Rob G geeft.
 
Originally posted by Purple
Je moet je toch eens na laten kijken.
:D
idd,

[quote van onze dr.Love]We kunnen overal coïtus hebben [/quote]

doe toch normaal, man:D
 
Die Rob heeft inderdaad veel karma voor al die onzin die hij uitkraamd.
 
Hahaha, ey Purple, geintje he meid! Tuurlijk meen ik dit niet.

Toen ik je cu2 las had ik het id dat jij nogal eens wat waardeloze en onzinnige berichtjes en aanzoekjes krijgt. Ik denk, daar moet eens verandering in komen! ;):D

Dus bij deze was dit het minst aantrekkelijke aanzoek wat je ooit gehad hebt, of niet? ghehe. ik heb het iig heel erg mijn best gedaan het zo waardeloos mogelijk te maken!
 
He he probeert robbie ergens onderuit te kruipen nu je je liefde voor purple opbenbaar gemaakt heb. 1 ding is cker je hebt er weer dikke karma bij :D
 
Haha, thnx allotta Juriaan!
 
hehe ok was dus geintje en ik snap um! :D leuk leuk! :nut:
 
Back
Naar boven