XXL Nutrition

Zitten hier nou ook homo's?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je moet wat als je op vrijdagmiddag niets te doen hebt op je stage...

mijn arm doet ook al pijn vanhet cosmic switchen! (zie andere topic :)), net trouwens mij high score verbeterd!!! :)
 
Originally posted by Rob G



Och daar komt onze grootste slijmbal van allemaal om de hoek gekropen. Het woord Purple is gevallen en meneer word weer wakker hoor! j/k

:D Body jongen, zelfs al heb je een synthol-pik, je zal haar nooit scoren :)

een meid scoor je niet die heb je lief
 
Originally posted by Bodyman


een meid scoor je niet die heb je lief

i'm getting all soft inside...
 
Originally posted by Rob G
Je moet wat als je op vrijdagmiddag niets te doen hebt op je stage...

je hebt niets te doen!!??

Er is altijd wel wat te doen op je stage, mijn beste Robbemans
waarom denk je dat ik hier zit. kreeg net van mn baas de opdracht om deze post aan te maken:D

daarbij moet ik Jur gelijk geven. Eerts loop jij iedereen af te blaffen die maar een goed woord voor onze Purple over heeft maar ondertussen pluis jij heel haar CU2 uit om daar vervolgens nog een heel gedicht uit samen te stellen.

je stelt me zwaar, heel zwaar teleur Rob, :sob:
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by dandyman


je hebt niets te doen!!??

Er is altijd wel wat te doen op je stage, mijn beste Robbemans
waarom denk je dat ik hier zit. kreeg net van mn baas de opdracht om deze post aan te maken:D

daarbij moet ik Jur gelijk geven. Eerts loop jij iedereen af te blaffen die maar een goed woord voor onze Purple over heeft maar ondertussen pluis jij heel haar CU2 uit om daar vervolgens nog een heel gedicht uit samen te stellen.

je stelt me zwaar, heel zwaar teleur Rob, :sob:

even reageren dany:

ten 1e: r is wel altijd wat te doen ja, maar of ik daar zin in heb is iets anders...

ten 2e: ik zeik niemand af die een goed woord over Purple heeft, het is gewoon een hardstikke mooie meid. Maar ik vind dat geen reden om zo te slijmen (wat hier toch wel gebeurd). Die post van mij was voor de ouwehoer en kwam voort uit het feit dat haar cu2 zo begind:

reageer niet als je niet aan de beschrijving voldoet.

en

Twijfel je eraan reageer dan gewoon niet, echt verspilde moeite.


dat mijn post niet aan haar beschrijving voldoet leek mij redelijk duidelijk :) en daar twijfelde ik echt niet aan! Sommige mensen kunnen r om lachen, bij andere schiet het in het verkeerde keelgat. Als je maar weet dat het gewoon wat flauwe kul is!

maar dat wist onze dandy wel, hij weet inmiddels dat ik niet de meest serieze jongen ben, toch?

ik zal mijn best doen om je vertouwen terug te winnen en je niet meer teleur te stellen :D
 
het feit dat jij serieus reageert op zon onzinnige post die ik (weer) plaatste zegt al genoeg.

beter je best doen Rob:( :D

edit: verrek ik ben al platinum bodybuilder. staat nog beter op mn cv. Moet ik op de sportschool zeggen..






lachen ze me allemaall uit:(

hoe meer mensen denken dat je liefdesode gemeend is hoe beter de grap.

dus je bent geslaagd man,:D

jij hebt mn vertrouwen weer gewonnen;)
 
Laatst bewerkt:
Haha, dat jij het niet meende dandy dat wist ik wel. Was ook ff voor de rest omdat ik toch wat negatieve karma kreeg op die post!
 
Hey dandy;

21 post per dag?! Goddamn! Volgens mij ga jij die stageopdracht niet succesvol afronden! ;)
 
stageopdracht? welke stageopdracht?

was da:dunno:

heb m al lang af, maar doe er net iets langer over :D

(zucht, was t maar zon feest) maar nog 7 weekjes en dan fertig:D zal daarna wel minder posten worden denk ik:rolleyes:
 
Haha, heb je je stage opdracht al af en dan nog 7 weken te gaan?! Wow!

Mijn post word ook minder, begin mei als ik hier op moet rotten (me eigen kantoortje) en bij mijn stagebegeleider op zijn kantoor kom te zitten. Blehhh....
 
Originally posted by Rob G
Haha, heb je je stage opdracht al af en dan nog 7 weken te gaan?! Wow!

Mijn post word ook minder, begin mei als ik hier op moet rotten (me eigen kantoortje) en bij mijn stagebegeleider op zijn kantoor kom te zitten. Blehhh....

nou dan heb je mn laatste zin over t hoofd gezien Rob.
nog wel 7 weken maar ik heb t nog niet af, ben nog wel bezig maar ik heb meerdere opdrachten lopen. Maar die weet ik nog niet eens allemaal....kan nog leuk worden dus:(

Hey , je moet die stagebegeleider van je geinteresseerd laten raken in BB. dat hij hier niet is weg te slaan!!:D

ps. nog 12 daagjes Rob, geniet er nog maar van ;)
 
Hahah, genieten doe ik ook!

bij mij is dat ook, heb af en toe gewoon niets te doen, deelopdrachten zijn dan afgerond. Mijn begeleider heeft het vaak kei druk dus heeft ook niet altijd tijd voor mij. Dan ga ik maar internetten :)
 
ik moet maar net t geluk hebbn dat die vent weg is naar klanten of waar dan ook. Zoals nu heb ik t rijk weer alleen afgezien van een medestagaire aan de ander kant van t kantoor. Maar ik doe weer net alsof ik druk bezig ben. Een beetje moeilijk kijken en af en toe schetsen in mn tekenblok en t komt wel goed. mag ook mn eigen tijden bepalen dus ik kom elke dag een half uur eerder dan de rest om de laatste nieuwtjes hier te bekijken en zodoende spaar ik dat alemaal op en ben ik eerder klaar:D

t mooiste is dat die andere stagaire al heel veel problemen heeft met prive-internetten en dat soort dingen. jaja, die is vaak betrapt door de baas:D
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by dandyman
Maar ik doe weer net alsof ik druk bezig ben. Een beetje moeilijk kijken en af en toe schetsen in mn tekenblok en t komt wel goed.

Hahahaha, ik ken het!!! De deur van het kantoor staat hier open, en af en toe komt iemand mijn kantoor in om een sluitel te halen (hangt een kast met sluitels). Dan meteen ff wat in een dictaat bladeren en aandachtig naar het scherm kijken (een soort van berbazende blik, om vervolgens heel geinterreseerd mijn boek in te kijken). Werkt ook perfect tijdens het frauderen van tentames :D
 
Die rob g, denk aan je bloeddruk jongen je maakt je druk over wat jij noemt geslijm ik zie het als being nice (okay very nice :D)

tip: ga volgende week ff langs de dokter voor de zekerheid, wie weet is je bloeddruk echt te hoog opgelopen
 
Ik maak me helemaal nergens druk om. Ik heb er enkel op gewezen dat r geslijmd werd. Mijn bloeddruk is perfect (teminste, zover ik weet :)), dat zal geen probleem zijn.

Anaways, dit gaat weer veels te ver door, no hard feelings, het was niet mijn bedoeling je te beledigen. Misschien is zo'n onzin forum toch wel relaxed, weet teminste iedereen dat het niet serieus genomen moet worden!
 
zo zie je maar wat vrouwen teweeg kunnen brengen bij door testosteron op hol geslagen mannen. T is maar goed dat we allen achter een beeldscherm zitten anders was Purple nog de oorzaak van een paar helse vuistslagen geweest.:D

zullen we er maar een eind aan brouwen door met zn allen Purple te bedanken voor deze dreigende koude (board)oorlog?

Dank je wel Purple:clap: :thumb: (ironische smilies;))
 
Hee Rob G... helemaal gek ben je. hehe.....

Ik ga misschien wel eff kijken bij Dana, we kunnen nu weer een keer met z'n allen naar de ZWEETRIXX......
 
But I love purple
 
Kom op nou, ja purple ziet er goed uit maar het is JLO niet. er lopen genoeg mooie vrouwen rond hoor heren.
 
Back
Naar boven