XXL Nutrition

Zittend of staand plassen?

  • Topic starter Loo
  • Startdatum
  • Reacties 112
  • Weergaven 7K
  • Volgers 10

Hoe plas jij?


  • Totaal stemmers
    164

Bezoekers in dit topic

Als je je eigen wc moet schoonmaken dan wil je wel zittend zeiken hoor, geloof mij!

Daarnaast vind ik zitten ook gewoon relaxter.

Kwestie van richten, niks aan het handje.
 
Kwestie van richten, niks aan het handje.

Knappe vent als je geen spetters naast de bril parkeerd. Onmogelijk dus, juist!

Iedereen die roept dat zittend plassen gay is vraagt nog aan zijn moeder of ze zijn billen wilt afvegen.
 
Iedereen die roept dat zittend plassen gay is vraagt nog aan zijn moeder of ze zijn billen wilt afvegen.

zou ik ook zeggen als ik zittend zou plassen :roflol:
 
Knappe vent als je geen spetters naast de bril parkeerd. Onmogelijk dus, juist!

Iedereen die roept dat zittend plassen gay is vraagt nog aan zijn moeder of ze zijn billen wilt afvegen.

De bril doe je toch omhoog. Misschien dat het uitmaakt of je besneden bent of niet, als ik mijn prachtige voorhuid naar achteren trek pis ik het glazuur van de pot.
 
zou ik ook zeggen als ik zittend zou plassen :roflol:

Zou ik ook zeggen als ik nog thuis zou wonen. Elke keer als je naar de wc gaat vraag je zeker aan je papa of hij er even voor gaat staan, want je bent bang dat je de wc niet meer open krijgt, nadat je em op slot hebt gedaan.


De bril doe je toch omhoog. Misschien dat het uitmaakt of je besneden bent of niet, als ik mijn prachtige voorhuid naar achteren trek pis ik het glazuur van de pot.

Het gaat ook om de spetters die weer terug kaatsen uit de pot bro.
Mijn huisgenoot staat ook, maar ik vind soms spetters op de vreemdste plekken man. ****ing ranzige shit.
Daarnaast ben je echt niet mannelijker als je gaat staan bij het zeiken hoor. Als je dat als reden gebruikt voor je mannelijkheid dan ben je wel heel erg aan het compenseren.
 
Zou ik ook zeggen als ik nog thuis zou wonen. Elke keer als je naar de wc gaat vraag je zeker aan je papa of hij er even voor gaat staan, want je bent bang dat je de wc neit meer open krijgt, nadat je em op slot hebt gedaan.




Het gaat ook om de spetters die weer terug kaatsen uit de pot bro.
Mijn huisgenoot staat ook, maar ik vind soms spetters op de vreemdste plekken man. ****ing ranzige shit.
Daarnaast ben je echt neit meer mannelijk als je gaat staan bij het zeiken hoor. Als je dat als reden gebruikt voor je mannelijkheid dan ben je wel heel erg aan eht compenseren.

Dat zeg ik ook helemaal niet, maar als je niet in dat bakkie water zeikt is er niks aan het handje lijkt me.
 
De bril doe je toch omhoog. Misschien dat het uitmaakt of je besneden bent of niet, als ik mijn prachtige voorhuid naar achteren trek pis ik het glazuur van de pot.

:roflol: heb jij hier ook wel eens last van? Net wakker en je slurf zit nog best vast aan je eikel, je gaat pissen en de eerste 3 seconden blaast die slurf zich op als een ballon met zeik, en vervolgens klapt alles er in 1 keer uit?
 
Zou ik ook zeggen als ik nog thuis zou wonen. Elke keer als je naar de wc gaat vraag je zeker aan je papa of hij er even voor gaat staan, want je bent bang dat je de wc neit meer open krijgt, nadat je em op slot hebt gedaan.

:o oke daar heb je een punt ja. maar ik ben dan ook pas 13..
 
:roflol: heb jij hier ook wel eens last van? Net wakker en je slurf zit nog best vast aan je eikel, je gaat pissen en de eerste 3 seconden blaast die slurf zich op als een ballon met zeik, en vervolgens klapt alles er in 1 keer uit?

Nee nooit, maar bedankt voor het delen van jouw ochtendritueel ;)
 
Dat zeg ik ook helemaal niet, maar als je niet in dat bakkie water zeikt is er niks aan het handje lijkt me.

Mijn ervaring is dat als je gaat staan er altijd spetters buiten de pot komen, hoe goed je ook kan richten.
Als ik vroeg in mn boxer voor de wc stond dan voelde ik het soms tegen mijn benen aan ketsen. Nasty was dat, dus ben ik maar gaan zitten.
 
Openbaar toilet sta ik als er van die wc's aan de muur hangen, thuis zit ik gewoon: kan niet mikken:(
 
Ga thuis gewoon zitten....op openbare plee's ga ik staan omdat de andere mannen zich dan een wijf voelen als ze gaan zitten of gewoon te lui zijn en zo alles onder zeiken.
Vindt staand zeiken achterlijk en ranzig....spettert alle kanten op,gewoon gaan zitten ranzbakken !
 
Standaard altijd zittend. Ik zie niet in waarom ik me nog moet gaan concentreren op het richten van een straal, het drooghouden van schoenen en het achteraf opkuisen van alles wat er naast is gespat.
En zitten is beter voor de prostaat.

Bovendien is mijn algemene levensvisie: zitten > staan
 
Oke ik zie dat er kennelijk meer gasten zijn die zittend plassen.

Bizar, maar waar.
 
Standaard altijd zittend. Ik zie niet in waarom ik me nog moet gaan concentreren op het richten van een straal, het drooghouden van schoenen en het achteraf opkuisen van alles wat er naast is gespat.
En zitten is beter voor de prostaat.

Bovendien is mijn algemene levensvisie: zitten > staan

+1

toch pis ik staand. da's gewoon de natuur. niks aan te doen.
 
Staand. Maar iedereen kiest zelf wat hij prettig vind. Tenzij je een vrouw bent, als je dan staand plast denk ik dat je eens naar de dokter moet gaan.
 
Hoe gay kan je niet zijn als je zittend plast. :rolleyes:
 
Ik zal wel superieure aiming skills hebben want ik heb nooit last van opspattend water. Je moet ook niet recht in het water mikken.
 
Back
Naar boven