XXL Nutrition

Zittend of staand plassen?

  • Topic starter Loo
  • Startdatum
  • Reacties 112
  • Weergaven 7K
  • Volgers 10

Hoe plas jij?


  • Totaal stemmers
    164

Bezoekers in dit topic

Altijd staand. Ik ben geen bitch.:cool:
 
:roflol: heb jij hier ook wel eens last van? Net wakker en je slurf zit nog best vast aan je eikel, je gaat pissen en de eerste 3 seconden blaast die slurf zich op als een ballon met zeik, en vervolgens klapt alles er in 1 keer uit?

:roflol:
 
Thuis idd altijd zitten.
Bij andere altijd staan.
Tijdens het stappen- of erna. altijd een urinoir opzoeken of de bosjes. Meestal komt het er dan uitgeklapt.

-Zeker als ie een ongewone lengte heeft is het idd lastig ;)
 
Voor de geoefende plaspissers onder ons:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
geen zin om mezelf onder te zeiken terwijl ik dat probeer;)

altijd staand

lol@mensen die niet kunnen pissen als je naast ze gaat staan bij urinoir?
 
Ik kwam tijdens het bezinestation "ff zeiken" pitstop op weg naar de FIBO achter een rare gewoonte van een mede-member waarvan ik de naam niet zal noemen. De beste bodybuilder moest, ondanks dat hij zeer nodig moest pissen, per se in een toilet pissen en daarbij vertelde hij ook nog eens dat hij altijd zittend plast. Voor mij totaal nieuw en onbegrijpelijk....

Hoe plast de gemiddelde dbb-member?

Ja jongen, dat is toch kk vies staand plassen. Al die spetters urine op je kuiten, ik moest trouwens lang die bril schoonmaken van die wc. Tieves.
 
thuis zittend!Dit uit respect voor me vrouw,en omdat ik dan geen klappen krijg doordat ik de bril omhoog heb laten staan

Niet thuis: staand,wel altijd in een hokje want ik heb een heel kleintje!
 
kweet niet hoe je het voor elkaar krijgt om urine op je kuiten te krijgen als je staand pist, maar goed :p
 
Thuis ga ik lekker zitten, maar elders sta ik gewoon.
Hygiëne kwestie zeg maar. :D
 
kweet niet hoe je het voor elkaar krijgt om urine op je kuiten te krijgen als je staand pist, maar goed :p

Misschien lage wc ofzo, en een lange gast, of een vertiefte straal? Snap het ook niet goed.
 
Ja vrouwen verzinnen nogal wat zodat ze hun zin krijgen. De mijne wilde ook dat ik ging zitten omdat het sowieso toch wat meer spettert als je staat, maar het voelt onnatuurlijk.
Toch heb het ook al gehoord van iemand dat dat hem gezegd was in 't ziekenhuis.
 
Ik zou zeggen ga eens op blote voeten staand pissen, wedden dat je spetters voelt.

Been there, done that.. ik snap echt niet hoe jij pist dan want ik heb nooit spetters.. je moet gewoon in het gat mikken, niet op de bril:o
 
Toch heb het ook al gehoord van iemand dat dat hem gezegd was in 't ziekenhuis.

Ja, zal wel een zuster zijn geweest die dat zei, het is 1 groot complot bro, snap dat dan !!
 
Bij mij gaat het als volgt:
Naar de wc lopen, deur open maklen, terug naar achterlopen(5 meter) broek naar beneden,uitrollen, vast pakken en richting de wc gooien1 minuut wachten, terugrollen. :D
 
Bij mij gaat het als volgt:
Naar de wc lopen, deur open maklen, terug naar achterlopen(5 meter) broek naar beneden,uitrollen, vast pakken en richting de wc gooien1 minuut wachten, terugrollen. :D

waarom had je het een tijdje terug in een topic dan over het feit dat je naar de hoeren ging en om korting vroeg omdat je een kleine derde been had?:p
 
waarom had je het een tijdje terug in een topic dan over het feit dat je naar de hoeren ging en om korting vroeg omdat je een kleine derde been had?:p
:mier:

je hebt wel een goeie geheugen:D
 
Back
Naar boven