XXL Nutrition

Zittend of staand plassen?

  • Topic starter Loo
  • Startdatum
  • Reacties 112
  • Weergaven 7K
  • Volgers 10

Hoe plas jij?


  • Totaal stemmers
    164

Bezoekers in dit topic

Ja jongen, dat is toch kk vies staand plassen. Al die spetters urine op je kuiten, ik moest trouwens lang die bril schoonmaken van die wc. Tieves.

zittend plassen is vies op openbare toiletten.

Ik weet niet hoe jij pist maar als je je benen onder spettert dan doe je iets niet goed.
 
Waar het kan ga ik zitten, en waar het niet kan ga ik staan. Liefst wel in een apart hokje dan.

Kan meestal niet eens pissen als er een of andere gast naar mijn slinger staat te kijken:o
 
kerels die zittend plassen zijn focking gay.
We maken vorderingen: pas na 33 posts is het magische woord gevallen.

Kwestie van richten, niks aan het handje.
Scherpschutter?:D

De bril doe je toch omhoog. Misschien dat het uitmaakt of je besneden bent of niet, als ik mijn prachtige voorhuid naar achteren trek pis ik het glazuur van de pot.
Inderdaad, misschien heeft het met de voorhuid te maken. Ik ben besneden en ik kan nooit voorspellen waar de straal naartoe gaat. Dankzij de wet van Murphy gaat het altijd mis als ik niet ga zitten. En als de straal toch goed terechtkomt, dan heb ik last van spatjes. Daarom heb ik geleerd om zittend te pissen als er geen urinoir is.

Is hier trouwens ooit wetenschappelijk onderzoek naar gedaan?

Hoe gay kan je niet zijn als je zittend plast. :rolleyes:
En ook op de 59ste plaats weer het magische woord.
 
Ik voel ook altijd spetters hoor. Kom ik 's morgens aan met m'n korte broek aan (standaard als ik uit bed ga) en dan voel ik al die dikke spetters weer tegen mijn benen aan spatten.

En sowieso blaast mijn slurf zich 's morgens inderdaad ook op, en dan weet ik helemaal nooit waar de straal terecht gaat komen.
 
zittend plassen is vies op openbare toiletten.

Ik weet niet hoe jij pist maar als je je benen onder spettert dan doe je iets niet goed.

Mission impossible om te plassen in de pot zonder geraakt te worden door je rijkelijke vloeistoffen. Tenzij je er 2 meter van afstaat mits je wc zo groot is.
 
Echte mannen staan tijdens het zeiken! :cool:
 
tijdens uitgaan of bij openbare plekken altijd staant, maar thuis of bij iemand anders thuis als ik ff lekker de tijd heb vind ik het heerlijk om gewoon ff lekker te gaan zitten:o
 
Met een ODOL staand pissen is trouwens wel lastig , dan wil ik wel een uitzondering maken. :o
 
Had ik nog nooit van gehoord.

Mannen die gaan zitten voor te pissen :roflol:

Stelletje wijven :o
 
Dat je de manier van plassen nodig hebt om je een 'echte' man te voelen. Oh brother.

Heb ik gezegt dat ik me een echte man voel omdat ik staand zeik? Volgens mij niet, dus flikker op :roflol:
 
Ik voel me geen echte man dan, zal me wel een wijf voelen als ik ga zitten ervoor.
 
Heb ik gezegt dat ik me een echte man voel omdat ik staand zeik? Volgens mij niet, dus flikker op :roflol:

"Echte mannen zeiken staand"
:rolleyes:

Als je dat soort dingen gaat zeggen, heb je een hoop te compenseren.
 
Back
Naar boven