Fitness Seller

Zittend of staand plassen? (1 bezoeker)

Hoe plas jij?


  • Totaal stemmers
    164

Bezoekers in dit topic

In een openbare toilet pissen is al niet done.(Gewoon in een pishokje plassen)
Zittend plassen (als man) is nog erger.
In een openbare toilet gaan zitten op de wc bril is gewoon ****ing ranzig.

Ik hoop voor tiger4evah dat dit niet over hem gaat.
 
ik ga dan juist liever staand pissen, als ik eenmaal zit dan kost het weer energie om overeind te komen aangezien je een soort box squat er van maakt. Beter blijven staan.

Ik gebruik daarbij de deurknop :D
 
staand.
behalve als ik ook moet schijten, dan doe ik het achterstevoren.
 
Ben ik de enige die staand schijt?
 
Soms denk dat ik de pot keihard vol ga schijten... maar helaas. Plassen gaat dan wel maar de grote k-spier blijft gesloten. Wel weer een excuus om de botol cebok weer eens van stal te halen :D
 
Mooie vraag. Dit heb ik me ook al verschillende keren afgevraagd.

Thuis plas ik bijna altijd zittend zodat er geen urinespatjes naast de wc-pot terechtkomen. In openbare plaatsen doe ik het staand want daar is toch een urinoir.
 
Thuis plas ik bijna altijd zittend zodat er geen urinespatjes naast de wc-pot terechtkomen.

Idd ****ing irritant! Heb een superdude wc.. stylo al zeg ik het zelf.. met mat-zwarte vloertegels. Je blijft gvd dweilen!
 
Idd ****ing irritant! Heb een superdude wc.. stylo al zeg ik het zelf.. met mat-zwarte vloertegels. Je blijft gvd dweilen!
LOL een superdude wc! Foto?
Gezien ik niet graag schoonmaak, houd ik het liever zo lang mogelijk schoon door te gaan zitten. Als ik later geld heb voor een superdude-villa, dan komt er thuis een urinoir!
 
Ik wilde de staand schijten grap maken maar ik zie dat al drie anderen me voor zijn :(
 
Staand natuurlijk wtf ...
 
Overdag staand (en al helemaal als het in een "openbare gelegenheid" is, ik ga mijn kont niet parkeren op een gore bril).
's nachts zittend (in het donker)
 
kerels die zittend plassen zijn focking gay.
 
volgens mijn ex vriendin zou zittend beter zijn voor de prostaat, dit had ze ergens gehoord... ik geloof er natuurlijk weinig van en zeikte altijd rechtstaand. enkel als ik te veel gedronken had vroeger zette ik mij altijd anders werd het soms een ramp :)
 
Ik blijf der gewoon bij staan ...
 
volgens mijn ex vriendin zou zittend beter zijn voor de prostaat, dit had ze ergens gehoord... ik geloof er natuurlijk weinig van en zeikte altijd rechtstaand. enkel als ik te veel gedronken had vroeger zette ik mij altijd anders werd het soms een ramp :)

Ja vrouwen verzinnen nogal wat zodat ze hun zin krijgen. De mijne wilde ook dat ik ging zitten omdat het sowieso toch wat meer spettert als je staat, maar het voelt onnatuurlijk.
 
Ik kwam tijdens het bezinestation "ff zeiken" pitstop op weg naar de FIBO achter een rare gewoonte van een mede-member waarvan ik de naam niet zal noemen. De beste bodybuilder moest, ondanks dat hij zeer nodig moest pissen, per se in een toilet pissen en daarbij vertelde hij ook nog eens dat hij altijd zittend plast. Voor mij totaal nieuw en onbegrijpelijk....

Hoe plast de gemiddelde dbb-member?

Met wie ben je allemaal heen geweest?
 
Als je je eigen wc moet schoonmaken dan wil je wel zittend zeiken hoor, geloof mij!

Daarnaast vind ik zitten ook gewoon relaxter.
 
Thuis: of staand of zittend, doordat ik ook meestal moet schijten. Tenzij ik brutaal veel water heb gedronken, dan gewoon staan.

Op een ander: Staand.
 
Back
Naar boven