XXL Nutrition

ZMA en puistjes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Crackerjack

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 okt 2008
Berichten
656
Waardering
6
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Dag mensen,
Wist trouwens niet of dit hier moet of in gezondheid..

Heb al een tijdje een potje ZMA hier staan, wat zink bevat. Ik heb het inmiddels een x aantal keer gebruikt, maar praktisch elke ochtend erop valt me op dat puistjes (beginnen) te ontstaan.
Ik weet vrijwel zeker dat het door de ZMA komt, want krijg het echt al paar uur na inname puistjes (de volgende ochtend). Als ik het niet gebruik, heb ik hier geen last van. Nu heb ik verder geen acne probleem ofzo, maar ik ben mn gave huidje gewend.

Wel raar, omdat zink toch juist een positieve invloed zou moeten hebben op puistjes. Moet ik het misschien voor een langere periode gaan gebruiken? Want nu heb ik ze niet langer dan 4 nachten achter elkaar gebruikt.. verschillende malen natuurlijk voor de representativeit.

Persoonlijk denk ik dat mn test levels wat stijgen door de ZMA units, daarmee wordt het product ook aangeprezen, hoewel ik niet durf te zeggen dat ik het ook zelf merk (libido). Door stijging van test levels zouden dan weer puistjes ontstaan.
Zijn hier mensen die ZMA gebruiken en dit ook hebben ervaren? Is het gewoon afweging die je moet maken of is het (net zoals bij biergist wordt gezegd) alleen de eerste periode wat erger, waar je doorheen moet?

Thanks voor evt. serieuze antwoorden en/of ervaringen!!
 
Ik dacht dat het juist tegen puistjes hielp :P
 
zink helpt inderdaad tegen puistjes, ik neem het zelf ook.
met zma heb ik echter geen ervaring, maar alles wat ik er over hoor is dat het zou helpen tegen puistjes, niet verergeren.
 
ik ben met ZMA precies een week geleden begonnen (3 caps een uur voor ik ga slapen). geen last van puisten ervan...

ik had ze toch al... van de eiwitten :D (vooral op me rug/schouderbladen)
 
Back
Naar boven