MuscleMeat

ZMA en tribulus (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
Ik hoorde dat als je ZMA en Tribulus zou stacken dat het meer resultaten zou geven dan deze apart te gaan gebruiken? Bullshit of niet? Iemand studies hiervan?
 
Ik heb hier ook positieve verhalen over gehoord, met de nadruk op gehoord. Ik heb zelf van de week Z-Bol besteld van Interactive. Dit is ZMA met tribulus. Ik laat je de resultaten wel weten!
 
ga deze week weer even paar potjes tribilus doen puur omdat het goedkoop is hier, 14 euro en omdat me vriendin volg maandag komt en ik die een half jaar niet heb gezien, en het geeft wel een ok gevoel maar werek voor pure massa???? nee
 
Ik heb bij de tribulus van vitalife wel baat gehad, voor me gevoel ging me kracht wel vooruit, maar dit kan ook placebo geweest zijn. Toen ik later de tribulus van S.A.N. nam merkte ik niks
 
Ik ben nu een week of zes een produkt aan het nemen waar tribulus inzit (methosterone force van j-tech). Het enige wat ik ervan merk is een flinke roid rage op mijn rug. Qua kracht en massa ben ik niks vooruit gegaan.

Mijn mening: geldverspilling
 
Originally posted by Johny
Ik ben nu een week of zes een produkt aan het nemen waar tribulus inzit (methosterone force van j-tech). Het enige wat ik ervan merk is een flinke roid rage op mijn rug. Qua kracht en massa ben ik niks vooruit gegaan.

Mijn mening: geldverspilling

roid rage op je rug
???
 
:D Als ik goed begrijp wat roid rage is dan. Kreeg er in ieder geval veel uitslag van.
 
Oke foutje, roid rage is wat anders:rolleyes:

Maar genoeg redenen voor mij om nooit meer iets te nemen waar tribulus inzit.
 
Of lag het niet aan de tribulus ;)
 
Ik heb die Z-boll van interactive gedaan en nam er ook creatine bij

ging qua kracht sterk vooruit qua massa niets extras dan met alleen creatin
 
Wat zat er zo nog in die methosterone force johhny ? ;)
 
Per 2 caps: 500 mg tribulus
400 mg methoxy isoflavonen
200 mg ectodysterone

Aanbevolen dosering is 2x 2 caps per dag.

Heb de eerste vijf weken 4 caps per dag genomen, toen 1 week 6 caps per dag en toen nog ongeveer 1 week (tot ik mijn 2 potjes op had van samen 120 euro!!!) 8 caps per dag (dus dubbele dosis).

En ik heb er geen reet van gemerkt (alleen veels te veel puisten), sterker nog nu ik helemaal niks gebruik (behalve multi, lijnzaad en whey) gaat het trainen zeker zo lekker.

Dit is wel opmerkelijk want ik heb van twee andere mensen gehoord dat methosterone force super goed werkte en dat zei er uiterst tevreden over waren.

Gr. J
 
Back
Naar boven