AndroidHealthClinic

ZMA - Olimp

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader
Soort supplement: ZMAWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Werkt testosteron verhogend, bevorderd de slaap en herstel.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 30 dagenHoe is de smaak van dit supplement? -Welke dosis heb je gebruikt? De aanbevolen dosisWaar heb je het supplement gekocht? xxlnutrition.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? -Wat heb je voor dit supplement betaalt? 26,50Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.Mijn review:

Vooral de eerste dagen sliep ik heerlijk op ZMA, ik merkte zeker het verschil in het feit dat ik met korte slaap toch heerlijk uitgerust kon zijn. Ook merkte ik dat ik wat sneller herstelde.

Al met al vond ik ZMA een geslaagd supplement en ben nu alweer voor de 2e keer bezig. Nu heb ik het alleen ergens anders gekocht. Zelfde samenstelling maar voordeliger.
 
waar heb je het nu gekocht? en is die goedkoper en zelfde samenstelling?
 
Ik heb hem nu gekocht bij XXL van Olimp. Samenstelling is hetzelfde.
 
buiten het feit dat ik sneller inslaap en langer slaap (wat niet van pas komt, wel voor het trainen natuurlijk :D ) merk ik van test verhoging niks
 
Ik heb ook de ZMA van XXL. Het vervelende is dat ik s'nachts rond een uur of 3:00 / 4:00 wakker word, klaar wakker! En dan ben ik er gewoon om 22:00 ingegaan. Ben ik dan al klaar met slapen, zit het er dan al op voor mijn lichaam en geest???

Ik ga het vanavond een keer NIET innemen, kijken wat er gebeurt. Laat het jullie morgen weten...
 
Het is wel zo dat als de kwaliteit van je slaap (ja er bestaat betere en slechtere kwaliteit slaap) goed is, je minder lang hoeft te slapen. Kan een paar uur schelen.
 
Big_T zei:
Het is wel zo dat als de kwaliteit van je slaap (ja er bestaat betere en slechtere kwaliteit slaap) goed is, je minder lang hoeft te slapen. Kan een paar uur schelen.

Merk dit zeer zeker. Tijdens de supplementatie volstaat minder slaap gewoon!
 
M@rsel zei:
Ik ga het vanavond een keer NIET innemen, kijken wat er gebeurt. Laat het jullie morgen weten...

Nou, die avond kwam ik verotte moeilijk in slaap. Lag nog een uur te draaien, ik werd helemaal gek!
Gister ook niet ingenomen, omdat ik uitging. Staat een beetje raar als ze 3 caps in je jaszak vinden tijdens het fouilleren :D Maar gisteravond gaf het niet.

Mmm, vanavond weer :cool:
 
M@rsel zei:
Ik heb ook de ZMA van XXL. Het vervelende is dat ik s'nachts rond een uur of 3:00 / 4:00 wakker word, klaar wakker! En dan ben ik er gewoon om 22:00 ingegaan. Ben ik dan al klaar met slapen, zit het er dan al op voor mijn lichaam en geest???

Ik ga het vanavond een keer NIET innemen, kijken wat er gebeurt. Laat het jullie morgen weten...

Heb ik ook last van.Ben je gelijk wakker voor je nacht shake. :D Daarna met een vol buikje weer je bedje in en maar een beetje half slapen dan maar.Genoeg slaap is genoeg slaap.
 
Mocht je interesse hebben in een hele krachtige ZMA supplement, probeer dan eens Forza-T van Instone (merk van Stallone)
 
Is ZMA iets wat je continue kan gebruiken of niet?
 
FrankyB zei:
Is ZMA iets wat je continue kan gebruiken of niet?
Beter om in kuurtjes te nemen. En buiten die kuurtjes gewoon zorgen dat je gevarieerd eet zodat je toch altijd het minimum aan zink en andere mineralen binnen krijgt.
 
bashein zei:
Mocht je interesse hebben in een hele krachtige ZMA supplement, probeer dan eens Forza-T van Instone (merk van Stallone)

Ik heb hem nu voor een hele scherpe prijs in de aanbieding. (vergelijk gerust met anderen ;) )

Klik even op onderstaande link

Sluikreclameee :D
 
... maar met een nickname en avatar zoals die van jou, moet je wel mijn beste klant worden, of niet? :D
 
Ik vind 1 ding wel nadelig..ben gewend om voor het slapen gaan kwark te eten. Aangezien dit zuivel is heeft een dosis ZMA erachteraan geen effect.
 
Big_T zei:
Het is wel zo dat als de kwaliteit van je slaap (ja er bestaat betere en slechtere kwaliteit slaap) goed is, je minder lang hoeft te slapen. Kan een paar uur schelen.


Ik wil het ook wel eens proberen!
Maar ik ga wel wakker worden de volgende ochtend en niet door de wekken heen slapen? :O
Wil niet te laat op mijn werk zijn.
Is dat spul slecht voor nieren en lever?
 
Laatst bewerkt:
JuggerNaut zei:
Ik vind 1 ding wel nadelig..ben gewend om voor het slapen gaan kwark te eten. Aangezien dit zuivel is heeft een dosis ZMA erachteraan geen effect.

Daarom moet je de ZMA ook ruim van te voren nemen voor je de zuivel consumeert. Voor de safety ongeveer 2 uur na je één-na-laatste zuivel maaltijd en dan ongeveer 1 uur voor je laatste zuivel maaltijd :)
 
Sportfood.nl zei:
... maar met een nickname en avatar zoals die van jou, moet je wel mijn beste klant worden, of niet? :D

Seg spammert, betaal je wel sponsorgeld voor je uitlatingen? :D
 
M@rsel zei:
Daarom moet je de ZMA ook ruim van te voren nemen voor je de zuivel consumeert. Voor de safety ongeveer 2 uur na je één-na-laatste zuivel maaltijd en dan ongeveer 1 uur voor je laatste zuivel maaltijd :)

Owkee..dat wil in mijn geval zeggen na het trainen rond 21.00. En om 23.00 neem ik hondstrouw mijn 500gr kwark. Vraag me toch af of ik dan toch nog het specifieke ZMA effect heb wanneer ik in mijn nestje kruip.
 
Back
Naar boven