AndreNL
Cool Novice
- Waardering
- 0
Ik vond ook nog iets over ZMA. Dit lijkt me wel een aardig produkt, maar zijn er mensen die hier ervaring mee hebben. Ik vond info over het zma van het merk xtreme pro:
Verhoog uw testosteron nivo, verbeter uw herstel en verhoog uw weerstand.
XTREME PRO ZMA kan het uithoudingsvermogen, herstel en groei verbeteren.
ZMA is een geavanceerde formule die ontworpen is om de tekortkomingen als gevolg van weerstandsoefeningen, stress en sporten te verhelpen.
Uitgebreid onderzoek, 28 medische en klinische studies hebben aangetoond dat ZMA het testosteronniveau met 43,7% doet toenemen, kracht met 7% en IGF-1 met 25,1% ten opzichte van placebo groepen.Met andere woorden als je sportprestaties wil leveren en spiermassa wilt opbouwen, ZMA is sterk en effectief maar ook 100% veilig en legaal!
Let op: wanneer je Tribulus Terrestis en ZMA combineert dan verkrijg je een wel zeer anabole formule!
Inhoud per 6 capsules:
Magnesium 450 mg
Zink 30 mg
Vitamine B6 10.5 mg
Acetyl L-Carnitine 1000 mg
Tribulus Terrestris 1000 mg
Vitamine C 1000 mg
NAC (N-Acetyl Cysteine) 400 mg
grtz,
Andre
Verhoog uw testosteron nivo, verbeter uw herstel en verhoog uw weerstand.
XTREME PRO ZMA kan het uithoudingsvermogen, herstel en groei verbeteren.
ZMA is een geavanceerde formule die ontworpen is om de tekortkomingen als gevolg van weerstandsoefeningen, stress en sporten te verhelpen.
Uitgebreid onderzoek, 28 medische en klinische studies hebben aangetoond dat ZMA het testosteronniveau met 43,7% doet toenemen, kracht met 7% en IGF-1 met 25,1% ten opzichte van placebo groepen.Met andere woorden als je sportprestaties wil leveren en spiermassa wilt opbouwen, ZMA is sterk en effectief maar ook 100% veilig en legaal!
Let op: wanneer je Tribulus Terrestis en ZMA combineert dan verkrijg je een wel zeer anabole formule!
Inhoud per 6 capsules:
Magnesium 450 mg
Zink 30 mg
Vitamine B6 10.5 mg
Acetyl L-Carnitine 1000 mg
Tribulus Terrestris 1000 mg
Vitamine C 1000 mg
NAC (N-Acetyl Cysteine) 400 mg
grtz,
Andre