MuscleMeat

Zo begon het voor mij...

  • Topic starter aim
  • Startdatum
  • Reacties 36
  • Weergaven 3K
  • Volgers 1

Bezoekers in dit topic

Mooi verhaal! Mooi om te horen hoeveel invloed het ook op je innerlijk heeft gehad/heeft. Nice action from MightyDuck by the way!
 
Eend is de held :)
 
Ik moet er een traantje van wegpinken.... ik ben dan ook erg gevoelig.

Mooi verhaal. Zo zie je maar weer dat bodybuilding veel meer kan zijn dan maar wat gewichten tillen.
 
Respect man!!
Zelfde als mij, kwam ook niet meer buiten en kreeg angsten en begon veel te blowen en als ik uitging zuipen of xtc, als ik maar niet nuchter was.
In mijn revalidatiecentrum ben ik beginnen trainen, elke middag hadden we 2 uur pauze en ik kreeg de smaak te pakken.

Ik heb me dan een toestel thuis gekocht (durfde niet alleen naar de gym, klinkt belachelijk maar was realiteit)

Ik weet wat het is om diep te zakken en het trainen heeft mij er terug bovenop geholpen, nu leef ik als BB en blijf ik ook op het rechte pad, trainen doe ik nu ook in sportschool en uitgaan doe ik niet veel meer.

Werk is in orde...nu alleen nog maar een goed lief :D :D :D


grtz wimpy ;)
 
Cool verhaal gast, zie je maar weet dat bb niet alleen goed is voor je lichaam, ga zo door :thumbs:
 
Tof verhaal! Herken mezelf er ook best in! Positieve karma! Yeeeaaahh! :thumbs: Zo willen we het horen!

Hardcore bodybuilding!!! Zalige motivatie ook voor mezelf!

At duck, goed om te zien dat je die tieners daar op Partyflock ook goed weet te informeren over bodybuilding. :)
 
Mooi verhaal kerel! :thumbs:
 
Leuk stuk om te lezen! :)
 
bedankt allemaal :)
 
Mooi verhaal Ouwe!!
 
Leuk om te lezen. Uiteindelijk moeten we allemaal ergens beginnen.

Ik heb er nou een jaar opzitten en ben verre van imposant. Maar het begint zeker ergens op te lijken en zoals je zelf ook al aangaf... het is ook een stukje geestelijke ontwikkeling.

Een mooie lange termijn hobby waar je een sterk lichaam én een sterk karakter mee opbouwt!

Succes!
 
ontroerend gewoon :)
 
Mighty Duck is inderdaad een goed heilig man.. En alles wat hij weet heeft hij van mij :P of niet stink eend :D
 
Zeer leuk verhaal, ook vind ik het knap dat je zo eerlijk over jezelf kunt praten. Btw, de jeugd is de leukste tijd van je leven dus maak wat van die 3 jaar he!!! Nog flink trainen en dan pimpen op het strand met je vrienden en vele meiden versieren met je spierballen :D Succes gast!

grtz
 
komt bij mij wel de tendens op dat vrijwel alle bodybuilders hier onzekere, lelijke, semi-getraumatiseerde jongens waren lol..maarja op trauma groeien we het best
 
Damn moooi verhaal.. :eek:
Ik herken mezelf in veel opzichten, vooral met trainen en weinig eten..

Maarjah ik vond me middelbare school wel heel leuk, ben ook pas op me 17de begonnen met trainen ben nou 18..

Kan niet meer zonder..

Ik ben nou een beetje in die fase..
Minder alcohol drinken tot geen..
Voedingschema maken (of proberen.. :p )

En gewoon volgas trainen..

Jij komt er wel..!!
 
Back
Naar boven