Fitness Seller

zo geraak je van je verstopte neus af!

Bezoekers in dit topic

ik ben verbaasd door de vlugge reacties, Mister10 dankjewel, maar hoe ga ik dat doen met die mengsel ? en Yeahbuddy, sorry ik begrijp je niet.

ps: heb geen bak soda en xylitol nog nooit van gehoord ghehe :$

http://www.yogaprosess.com/holland/video.html

1 schepje zout (supermarkt) + 1 schepje baksoda (apotheek) + 1 schepje xylitol (http://www.myprotein.com/uk/products/xylitol)

Referentie: http://en.wikipedia.org/wiki/Nasal_irrigation#Solutions_used_for_nasal_irrigation
 
Laatst bewerkt:
Als het om stofjes gaat ben ik eigenlijk een nitwit.. dan kunnen mensen zeggen dat dit forum niks voor mij is, maar na leiding van alle posts die ik hier zie, ik vind het een prachtige plek voor ook gezondheids vragen etc.
hier vind ik alles, voeding enzv. helemaal mooi :)

Dank jullie wel voor dit forum en tsja.. me neus gaat wel weer beetje het is denk gewoon een kwestie van tijd, maar dit truukje heeft zeker weten wel geholpen dus harstikke bedankt. ik ben niet echt gaan kokhalzen.. ik roggelde wel wat slijm uit om het ff grof te zeggen.... dat is denk ik ook de bedoeling, maar kokhalzen nee dat niet hoor... doe ik het fout.. of zeg je van je doet het goed en misschien kokhals jij minder snel ?.... het lijkt telkens meer alsof ik een introductie maak via deze post en dat wil ik niet dus sorry daarvoor.
Back on topic: harstikke handig en ik raad het al m'n kennisen/vrienden aan waarneer ze last hiervan hebben.. zijn er denk alleen weinig die dit durfen te doen pff... ze willen wel dr af maar een beetje zout water snikken ho maar.. Their loss, Our gain denk ik dan maar :)
Nogmaals sorry voor deze lange berichten ik ben nu onderweg naar de introductie categorie als die er is.. ben vrij nieuw qua forums.

me complimenten enzo zal ik daar maar uiten.. ik merk echt dat ik in de verkeerde spot zit.. Nogmaals mijn excuses, en harstikke bedankt voor deze neus vrijheid haha.

Ik maak me eigenlijk een beetje druk over de druk die ik op me hoofd voel als ik diep inadem via me neus.
de boosdoener is een verstopt neusgat, en waarom ik dat denk is omdat als me neus lekker totaal open is ik dat helemaal niet heb.. maar nu er 1 neusgat daadwerkelijk echt goed slecht verstopt zit, als ik nu me neus hard en diep ophaal voel ik een ongelofelijke druk op me hoofd en wil ik ergens op slaan omdat ik het zo frustrerend vind..
zie me niet aan voor een gek ( of misschien ook wel ) maar ik kan daar echt niet tegen het voelt dan zeg maar alsof ik vastgebonden ben en een beton blok aan me poten heb en ik verdrink..

Zwaar overdreven denken sommige misschien maar dat is echt hoe ik het ervaar .. beetje raaar misschien moet ik me dokter maar eens raadplegen ? verder bedankt !
ga vooral zo door met dit forum en ik wens IEDEREEN hier echt de grootste succes verder met bodybuilding of wat je ook doet.. echt succes ermee en veel respect van deze noord-hollander !

PS: bedankt Mister10.
je informatie doet me goed,
maar spijtig om te zeggen,
was ik eigenlijk op zoek naar een nood oplossing begrijp je ?
toch harstikke bedankt en ik stel het zeker weten op prijs.
Ik heb helaas alleen keukenzout in huis,
wat ik had gedaan is een koffie beker gevult met lauw water, toen wat zout erin ( niet te veel/ niet te weinig )
toen heb ik dit om het even heel droog te zeggen, gedronken via me neus.
het was 1 neusgat in te krijgen maar me andere echt absoluut niet..
als ik me neus ophaal dan veroorzaakt dat dichte neusgat echt een ongelofelijke druk op me hoofd.
het is niet echt een zwaar probleem, want ik heb het vaker en weet dat het binnen 4 dagen totaal weg is, maar mijn hoop zat gewoon dat ik er misschien eerder af kon komen :)
Nogmaals iedereen harstikke bedankt want dit was toevallig wel precies de topic waar ik naar zocht.

Met vriendelijke groet,

Johan de Vries.
 
Laatst bewerkt:
Voor TS en de mensen die het gedaan hebben?

Hoe snuif je water uit een glas?
Hoort het water naar je mond te gaan, dat gebeurde in ieder geval bij mij.
Moet je je dichtgeknepen neusgat loslaten na elke snuif? Of constant tijdens het snuiven dicht laten?
Het slijm kwam bij mij uit mijn neus, ik snuitte het gewoon zelf, maar het voelt wel schoon aan.

EDIT: Ik deed het trouwens met alleen warm water.
 
Of je koopt een stoomapparaat voor twee tientjes, en ga daar 10 minuten met je neus onder. Gebruik het een jaar lang, 1x per week nog geen 1x verkouden geworden!
 
Helpt niet

helemaal niks helpt tegen een verstopte neus bij mij :p alleen een goede verstuiver Rhinospray ( + eucalyptus ) of OTrivine ma voor de rest met alle trucjes enzo geen succes ik heb ondertussen wel 20 keer op mijn neus geslaan ofzo :p
 
Snuiftabak?
 
strong bump
 
klaarkomen helpt ook altijd bij mij srs
 
Back
Naar boven