Fitness Seller

Sticky Zo maak je tonijn uit blik lekker (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Meestal ketchup en wat zwarte peper.

Zal morgen is curry en mayo proberen!
 
Recept ziet er top uit. Wat variatie is altijd welkom! :)
 
Blik Tonijn
Halve glas halfvolle yoghurt erdoorheen
1eetlepel mayo
halve eetlepel ketchup
beetje peper en zout

nog lekkerder
 
Dit ga ik proberen morgen!!! Als ik het zo lees klinkt het verdomd lekker :D
 
Lekkerste tonijn is toch echt de Deep Blue Tonijn&Groente.
Deze week in de aanbieding bij de AH, 0.59 cent per blikje ipv 0,89
METEEN HALEN DIE ZOOI
 
Op mijn tonijn met water die ik gewoon 2 kwakken halvamayo op. Smaakt heerlijk en je krijgt nog wat wat extra omega's binnen en die 2 gram verzadigd vet doet het hem ook niet, verder krijg ik sowieso al weinig vet binnen dus voor mij is dat niet erg. Net zomin als die 100kcal.
 
Blik tonijn van Deepblue
Zakje Salad Mix (kruiden knoflook) van Calve (aanmaken met water)
Halve komkommer
Een tomaat
Eventueel klein blikje kikkererwten van Bonduelle (200 gr)

Met de kikkererwten wordt het nog lekkerder. De kikkererwten leveren 14,4 gram eiwitten en 30,8 gram koolhydraten.
 
Zo eet ik het altijd, eenvoudig te bereiden en lekker...

Tonijn uit blik + 2 of meer ei-witten, daar een streep olijfolie over en dat afwerken met wat (curry) ketchup voor de smaak.
 
ls liefhebber van tonijn ga ik snel eens paar recepten uitproberen hehe
 
1.5 teelepel sterke mosterd, echt heerlijk! doe het nu al enkele weken zo, bevalt me prima.
 
Ik vind tonijn opzichzelf al erg lekker! :rolleyes:

Maar goed ik hou sowieso veel van vis! :D
 
Nou zo juist geprobeerd , is erg goed te doen, is zeker vol te houden bedankt
 
las hier ergens iets op de site van blikje tonijn in tomatensoep gooien... is dit relaxt ?

ik vind tonijn niet te vreten... wil dr niet op kauwen zeg maar want dan krijg ik echt kokhals neigingen... beetje jammer... maar miss dat als ik het in tomatensoep smijt ik het in 1 x weg kan gieten... zou wel mooi zijn, alleen k*t dat ik dan weer soep moet gaan lopen warm maken.
 
zo geprobeerd... blik tomaten creme soep gekocht lekker weinig water erbij dat het goed dik is.

blik tonijn kleine stukjes hakken en doorheen roeren en naar binnen gieten maar.

is goed te doen want vind tonijn anders echt niet te vreten ben alleen bang dat die tomatensoep snel me neus uit gaan hangen. is ook voor 4 personen ofzo :D
 
kant-en-klare soep is vaak ook erg zout!
 
kan je wel zeggen ja. eet normaal gespoken alleen me eitjes met zout dus had gister een behoorlijke zoute smaak in me bek.

edit: nu eigenlijk nog steeds!!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven