MuscleMeat

Sticky Zo maak je tonijn uit blik lekker (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ga momenteel toch wel hardcore met alles, nooit enige dressing, saus of dergelijke. En blender, dat kost veel afwaswerk vind ik en ik moet afwassen in een plastieken bak met opgewarmd water van mijn waterkokertje van 0,5l -_-
Tijdens de bulk mag je gerust wat saus of dressing gebruiken hoor, het is zelfs beter om voldoende vet te eten voor je test levels en groei.
 
1.5 teelepel sterke mosterd, echt heerlijk! doe het nu al enkele weken zo, bevalt me prima.

Nice, heb het net geprobeert is echt lekker en makkelijker te eten, en zonder al die vet dat mayonnnaise meebrengt :)
 
Ik gooi het soms in de pan met wat gesneden ui. Niet speciaal maar I like it.
 
Tijdens de bulk mag je gerust wat saus of dressing gebruiken hoor, het is zelfs beter om voldoende vet te eten voor je test levels en groei.

Haha, ik had niet meteen door dat ik dit bericht had geplaatst :P
Nog steeds hardcore bezig; nu wel cutten ^^
 
ik doe er wat ketchup bij, best lekker en maakt het ook wat minder droog terwijl er toch minder vetten enzo inzitten als ik mij niet vergis?
 
ik doe het nat uit het blik
 
blik tonijn uit water, theelepel ketchup, theelepel mayo, peper, zout, een 1 rode ui.

Heerlijk op de boterham
 
Heb op basis van dit recept net een íets (:rolleyes:) andere maaltijd klaargemaakt;

250 gram ananas
390 gram tonijn
100 gram tomaat
100 gram mozzarella
50 gram tougé
25 gram champignons
40 gram jonge kaas
50 ml dressing (Calvé)
10 ml rijstolie

Totaal van 1577.9 calorieën, 132.7 gram eiwitten, 47.1 koolhydraten en 93.3 gram vetten.
 
Kom er net achter dat als je wat olijfolie (ik gebruik extra vierge) door een uitgelekt blikje tonijn op water doet de smaak veel zachter wordt, en het perfect te eten is. Alleen eiwitten + nog goeie vetten ook!
 
Kom er net achter dat als je wat olijfolie (ik gebruik extra vierge) door een uitgelekt blikje tonijn op water doet de smaak veel zachter wordt, en het perfect te eten is. Alleen eiwitten + nog goeie vetten ook!

Koop je dan niet gewoon beter tonijn op olijfolie? ^^
 
Tonijn
zo weinig mogelijk mayonaise
Eieren

= zelfgemaakte tonijnsla.

Dat deze er nog niet instaat... :D
 
Ik had laatst van de Lidl, makreelfilets in tomatensaus, echt lekker en gewoon uit blik :)
 
Ik doe er een heel klein beetje curry op, scheelt een hoop vind ik.
 
Hoe een topic van 2003 nu nog steeds loopt is ook :hamer: Ik zelf maak vaak koude pasta salade gewoon pan pasta maken pakje selderie salade door de pasta, blokjes kaas, Eventueel wat paprika tomaat. Dit goed husselen en verdelen over portie bakjes. Als ik het wil eten gewoon blikje tonijn likje mayo/mosterd er doorheen en dat weer door je bakje en eet smakelijk.
 
zo weinig mogelijk mayonaise
Waarom altijd die mayonaise :rolleyes:. Gebruik toch gewoon ketchup.

EDIT: trouwens, tonijn uit blik is ook lekker zonder meer.
 
Laatst bewerkt:
net tonijn in de blender met water gedaan. echt een aanrader..wel nu rare nasmaak achter in mn keel..
 
@ hierboven Muahahah! Hardcore!
 
MIJN TONIJN:

Blikje tonijn in water

1 tomaat in stukjes

1 Amsterdamse ui in stukjes (Deze: [Link niet meer beschikbaar] )

Snufje Bruschetta

Alles door elkaar roeren.

Dit is iedere keer weer lekker en door de Bruschetta hou je nog lang een Italiaanse nasmaak!
 
Mijn Tonijn:

1 blik tonijn op water, 1 blik tonijn op olie. Door elkaar mengen en opeten.
 
Back
Naar boven