MuscleMeat

Zo meteen: de clash: Venus vs Justine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

calcification

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 okt 2005
Berichten
6.166
Waardering
216
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

S_070225_williams-20070225-100302.jpg


Volg dit duel live op Canvas zo meteen !

(Belga) De Amerikaanse Venus Williams kwalificeerde zich woensdagnacht voor de halve finales van de US Open. Ze versloeg de Servische Jelena Jankovic in drie sets: 4-6, 6-1 en 7-6 (7/4). Williams ontmoet in die halve finales Justine Henin, die eerder Serena Williams had verslagen in de kwartfinales.

Venus Williams heeft al twee keer de US Open gewonnen (in 2000 en 2001), maar sinds 2002 bleef ze nooit meer bij de laatste vier over. Tegen Jelena Jankovic, het nummer drie van het vrouwentennis, speelde Williams een spectaculaire wedstrijd waarbij zij aan het langste eind trok.

Venus en serena verslaan in 1 tornooi en dan nog op de us open... zou echt een droom zijn die werkelijkheid wordt.
Ik ga voor winst van justine in drie sets, al mag het ook in twee zijn natuurlijk. :D
 
Best ironisch, Clijsters is zo populair maar een prutsmadame in vergelijking met Henin.

IK hoop dus dat Henin wint inderdaad.
 
ik ben in feite absoluut geen tennisfanaat, maar één ding kan ik wel zeggen: ik heb nu twee dagen achter elkaar in de krant gelezen hoe de twee zusjes erop reageerden, die hebben een air die me totaal niet aanstaat. Serena is een zeer slechte verliezer en Venus doet alsof zij en Serena hét tenniskoppel van de eeuw zijn.
Dus go Justine!
 
Best ironisch, Clijsters is zo populair maar een prutsmadame in vergelijking met Henin.

IK hoop dus dat Henin wint inderdaad.

Gewoon even haar palmares bekijken en tot de vaststelling komen dat Henin 10x beter is dan Clijsters.

Al moet ik wel bekennen dat ik vroeger toen Clijsters nog op de baan stond, zij m'n favoriete was. (mss omdat ze wat socialer overkomt dan die soms wat zuurpruim ogende Henin) :D
 
Op dat vlak doet ze me soms denken aan Billie Jean King, die nam zelfs de tijd niet om een handtekeningen uit te delen omdat ze nog wat wilde oefenen. :)
 
Zonet heeft Svetlana Kuznetsova haar partij gewonnen, dus die is al zeker van haar finaleplaats.

Laat die strijd nu maar beginnen..
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wooooow wat een match weer van JuJu.
Wondermooi tennis gezien van beide speelsters maar vooral van de Belgische, soms leek het wel sport van een andere planeet.
Hoog niveau en het doel is uiteindelijk bereikt, de beide zusjes verslaan in éénzelfde toernooi, geniaal gewoon!
Wat ben ik toch verliefd op haar prachtige backhand :heart:
 
Ik zag liever Clijsters spelen
 
Clijsters heeft zeker een mooi palmares als belgische afgelegd. Enkel Henin doet beter als belgische tennister, niemand zal nog aan hun palmares raken! Nooit zullen we nog zo meedraaien in tennisland, jammer dus nu nog even genieten:D
Kim verdient meer respect al is justine op alle vlakken net iets beter buiten op het sociale vlak dan, dan komt ze over als een serpent! K*tsnesova moet een hapklare brok worden als ze haar niveau haalt van de afgelopen 2 wedstrijden.

Djokovic is ook een fenomeen aan het worden zowel op als naast het terrein. Heerlijk toch deze 20-jarige knaap :D

YouTube - Funny Novak Djokovic Impressions at the UsOpen 07 Exclusive!
 
ik ben in feite absoluut geen tennisfanaat, maar één ding kan ik wel zeggen: ik heb nu twee dagen achter elkaar in de krant gelezen hoe de twee zusjes erop reageerden, die hebben een air die me totaal niet aanstaat. Serena is een zeer slechte verliezer en Venus doet alsof zij en Serena hét tenniskoppel van de eeuw zijn.
Dus go Justine!

idd! heel slechte verliezers!! kampioenes onwaardig eigenlijk..
 
Weet je waarom Justine Henin altijd een pet op heeft?

302268935_c846dcd736.jpg


Zo weten we wat haar voorkant is :roflol:


Even serieus nu, goede prestatie van haar!
 
Ik vraag altijd af of die na haar carriere een borstvergroting zal ondergaan :D

Nu lijkt het me niet echt handing, ze zouden enkel extra balast zijn :D
 
dat grapje is al een oude hoor.
:D

maar ja haar benen maken veel goed.
 
Clijsters heeft zeker een mooi palmares als belgische afgelegd. Enkel Henin doet beter als belgische tennister, niemand zal nog aan hun palmares raken! Nooit zullen we nog zo meedraaien in tennisland, jammer dus nu nog even genieten:D
Kim verdient meer respect al is justine op alle vlakken net iets beter buiten op het sociale vlak dan, dan komt ze over als een serpent! K*tsnesova moet een hapklare brok worden als ze haar niveau haalt van de afgelopen 2 wedstrijden.

]

tja heb al vaak gehoord dat die sympathieke uitstraling van clijsters ook maar schijn is en dat ze eigenlijk ook een arrogant wijf is...
sporters moeten om hun prestaties beoordeeld worden en niet om hun sociale vaardigheden, 't is geen miss belgium wedstrijd ofzo.
verder moet je ook ff kijken naar het verleden, henin heeft het toch net iets lastiger gehad dan clijsters, en daarom ook meer respect voor justine.
 
verder moet je ook ff kijken naar het verleden, henin heeft het toch net iets lastiger gehad dan clijsters, en daarom ook meer respect voor justine.

Juist, J. Henin is iemand die een zeer moeilijke jeugd heeft gehad met het vroege overlijden van haar moeder en dan de problemen rond haar vader, de breuk met Pierre-Yves, desondanks blijft het iemand die vol en vol voor de sport en de winst blijft gaan.
 
Juist, J. Henin is iemand die een zeer moeilijke jeugd heeft gehad met het vroege overlijden van haar moeder en dan de problemen rond haar vader, de breuk met Pierre-Yves, desondanks blijft het iemand die vol en vol voor de sport en de winst blijft gaan.

henin is geen vrouw die een man moet hebben, allez nu toch nog niet want ze heeft andere zaken aan haar hoofd.

sport moet op de eerste plaats komen.

dat onze yves aan het zagen was dat hij het niet altijd even leuk vond om elke keer weer op reis moest zijn en mee in de tribune moest zitten is een grote schande want die Yves is een dikke nul en zijn "ex" vrouw schrijft momenteel geschiedenis;)
 
tja heb al vaak gehoord dat die sympathieke uitstraling van clijsters ook maar schijn is en dat ze eigenlijk ook een arrogant wijf is...
sporters moeten om hun prestaties beoordeeld worden en niet om hun sociale vaardigheden, 't is geen miss belgium wedstrijd ofzo.
verder moet je ook ff kijken naar het verleden, henin heeft het toch net iets lastiger gehad dan clijsters, en daarom ook meer respect voor justine.

Kim is een hype + Justin is franstalig en dat is voor haar een nadeel in Vlaanderen.
 
als justine wilt praten in vlaanderen dan spreken we toch gewoon engels :D

geen nadeel he
 
Back
Naar boven