XXL Nutrition

Zo schade Alcohol beperken?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Neem gewoon wat G, niet slecht voor gains en geen kater
 
Schade beperken aan wat? Zogenaamd zoveel gains gemaakt dat er na 1 nachtje drinken 2kg VVM verdwijnt!?
 
Los een probleem op als het er is, niet op voorhand een probleem maken. Schol !
 
Ik geef niemand de schuld, ik zeg bij uitgaan hoort drinken bij. Ik wou alleen weten of ik zo de schade kon beperken.

Je zegt: "Jammer genoeg hoort daar alcohol bij". Als je zelf vindt dat dat erbij hoort en dat geen probleem vindt, moet je gewoon drinken, die een keer per week gaat je echt niet opbreken. Echter is het wel triest als je tegen je zin in drinkt (je zegt "jammer genoeg" dus ik ga ervanuit dat het tegen je zin is) puur omdat dat volgens jou/jouw vrienden 'hoort' in de uitgaansscene.

Dit dus.
 
Af en toe ga ik ook eens lekker los met wat disco dans tabletjes!!!!!

Ook toen ik aan t bulken was...
Ok..beetje brak de dagen erna,maar qua kilo's gebeurde er weinig.
 
als alcohol katabool was dan zou ik nu spierloos moeten zijn

gewoon gaan zuipen en plezier hebben
 
Maakt echt niks uit, ga gewoon lekker drinken. Neem na het stappen nog een whey shake of bakje kwark en ga slapen.
 
Het is pas gay als je drank nodig heb om het naar je zin te hebben of gezellig te zijn

Dat zeggen meestal de mensen die de hele avond met een lang gezicht bij de bar staan :o
 
Dat zeggen meestal de mensen die de hele avond met een lang gezicht bij de bar staan :o

Tsjah die zitten er ook tussen.. Net als degene die voor 12 al knock out op de grond liggen, dan is drank toch zo gezellig!
 
Tsjah die zitten er ook tussen.. Net als degene die voor 12 al knock out op de grond liggen, dan is drank toch zo gezellig!

Je moet wel jezelf kennen natuurlijk, ik weet van mezelf dat ik een ontzettend goeie dronk heb. Ik word uitermate gezelliger van alcohol en wat lolliger. Nooit last gehad van agressiviteit of wat dan ook, ik ken mijn normen en waarden als ik gedronken heb dat is belangrijk.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
als je de schade wilt beperken zou ik gewoon wat sterke drinken nemen zoals whiskey en flink lol maken
je bent geen professioneel bodybuilder en om eerlijk te zijn nobody cares
#YOLO
 
Zijn soms wel de beste avondjes :D

Daar ben ik het zeker mee eens! Ben het er mee eens dat het moet kunnen, maar wil maar zeggen dat je geen drank nodig heb om het gezellig te maken
 
Geen drank nodig, als er maar bier is.
Ow nee ik drink niet.
 
Zaterdag ga ik met wat vrienden uit en jammer genoeg hoort daar alcohol bij. Ik weet wat alcohol doet maar wil de schade er van beperken. Normaal gesproken ga ik naar de gym in de middag maar is het nu wel handig om voor het drinken te gaan trainen?

Tot de avond ga ik zo min mogelijk vetten nuttigen zodat ik dat in de avond na/tijdens het drinken kan gebruiken.
Om uitdroging tegen te gaan ga ik 1 liter water voor het slapen drinken.
Voordat ik ga slapen neem ik nog een eiwitrijk maaltijd/product (Kwark ofzo).
In de ochtend neem ik eerst BCAA en vitamine pillen.

De volgende dag neem ik dan een rust dag.


Hebben jullie nog toevoegingen??
Externe locus of control...how sad!
 
zie hier de oplossing :roflol:

17802-Alcoholvrij bier is gezond.jpg
 
Als je wilt zuipen dikke prima. Maar fucking kansloos om je vrienden de schuld te geven dat je drinkt. Wat een slappe hap zeg :o
Drink omdat je er zin in hebt of drink niet. Meedrinken omdat de rest het doet is wel echt blijk van karakter man

tjappiegedrag
 
Back
Naar boven