Fitness Seller

Zo schade Alcohol beperken?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Overdag high protein, lower carb/fat (calorieën sparen), zuipen, ZMA nemen, slapen, volgende dag niet trainen en zorgen dat je die dag daarna weer fit bent.
 
Je moet wel jezelf kennen natuurlijk, ik weet van mezelf dat ik een ontzettend goeie dronk heb. Ik word uitermate gezelliger van alcohol en wat lolliger. Nooit last gehad van agressiviteit of wat dan ook, ik ken mijn normen en waarden als ik gedronken heb dat is belangrijk.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wij zijn drinkgroep A positief, nice

TS: Biertje moet kunnen, gewoon niet te bont maken. Daarnaast is het ook niet nodig om ELKE zaterdag uit te gaan / alcohol te drinken, je mag best een keer overslaan.
 
N-acetyl cysteine is ook een goede voordat je flink gaat drinken, verminderd de kater flink. Dit komt doordat NAC zich bind aan acetaldehyde (het schadelijke metaboliet van alcohol wat de kater mede veroorzaakt) waardoor deze dus niet meer zijn negatieve werking op het lichaam kan uitoefenen
 
Laatst bewerkt:
Overdag veel eiwitten nemen, koolydraten/ vet zoveel mogelijk beperken en dan tijdens de avond genieten van je drankje. Voor slapen gaan eventueel nog kwark o.i.d. Als je een keer over je totale kcal inname zit is dat geen probleem hoor.
 
Rip ts, al zijn gains weg na dit weekend.
 
Back
Naar boven