Fitness Seller

Zo winkel ik nou het liefst als ik in de bulk ben

Bezoekers in dit topic

hehehe grappig ... maar wel stoer ;)
 
'K weet niet wat ik zou doen als ik daar zou werken, maar deze gasten doen echt niets:roflol:

Wel zieke gasten!
 
wat een trieste aso's. Als ik die dag daar aan het werk was. Draaide ik hun nek heel langzaam 3x om.
 
Hahaha, respect voor het lef!!!
 
Tja waarom mag je eigenlijk nooit proeven voordat je iets koopt?
Je maakt toch ook een testrit als je een auto wilt kopen.
 
vind het een beetje kinderachtige actie. Verzin wat beters dan dit
 
Nou, ze zagen eruit alsof ze wel wat bulkvoer konden gebruiken, stelletje ecto's ;)
 
Haha ik zou ze kapotslaan als ik fiaalmanager was. Paar van die ecto knurften.
 
Hahaha ik vind het echt een prachtige actie, :D
 
ongelovelijk dat niemand er wat van zegt , zo zie je maar weer een brutaal mens heeft de hele wereld
 
De Plus in Rijsbergen heeft het ook altijd over de Klant is Koning. Duidelijk merkbaar!!

Gaadverdaammmuuh!
 
zieke gasten wel grappig
 
haha idd, niemand zegt er iets van. heb wel eens een zelfde filmpje gezien in amerika, daar was ook niemand die er iets van durfde te zeggen.

ik zou het heilig wel doen, daar heb ik gewoon een te grote bek voor.
 
ongelovelijk dat niemand er wat van zegt , zo zie je maar weer een brutaal mens heeft de hele wereld

een brutaal mens heeft de halve wereld, en de niet brutalen de andere helft:p
 
Dat is het nadeel van internet tegenwoordig.. iedereen probeerd "grappige" filmpjes te maken die aanslaan.. jammer dat het 9 van de 10 keer niet lukt en mensen zich totaal voor schut zetten met hun drang naar aandacht... Vind er niks grappigs aan en jammer dat ik daar niet aan het werk was.. stelletje kneuzen..
 
Back
Naar boven