MuscleMeat

Zoals beloofd - Fotoreportage van Kneets Gym in Den Haag

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
I'm with stupid.

Lijkt alsof er daar wel wat mensen naar me zouden kijken moest ik na een jerk de gewichten naar beneden zou laten vallen.
 
Haha dus er wordt niet met gewichten gegooid denk je???
 
/-\naboliC zei:
Haha dus er wordt niet met gewichten gegooid denk je???
Ik zie er niet direct iemand +100kg van 2m hoog laten vallen, zeker niet met die schijven en ondergrond.
 
hmm.. toch gebeurt het. Om de schrijven zit rubber
 
/-\naboliC zei:
hmm.. toch gebeurt het. Om de schrijven zit rubber
Dus jij vertelt me dat er met die schijven en ondergrond mensen aan clean&jerk en snatches enzo doen... ???
 
Ik moet zeggen dat ik bang zou zijn om daar dan rond te lopen. Maakt niet echt uit welke oefeningen maar er worden dus overhead presses gewoon van boven het hoofd op de grond geworpen?
 
Ziet er ok uit daaro, goeie apperatuur, dat merk staat ook in onze gym, niks mis mee.
Die planten maken het wel een relaxte sfeer en belichting is ook relaxed.
Alleen maakt het lage plafond het niet een beetje claustrofobisch?
 
Samu zei:
Dus jij vertelt me dat er met die schijven en ondergrond mensen aan clean&jerk en snatches enzo doen... ???

Nee, er wordt gedeadlift en met gewichten van 70 kg gesmeten. Tja, dat gebeurt er ook in deze gym.
 
positief: cadiogedeelte bevind zich in een goede quarantaine zone om eventueel loopband en dikkewijven-virussen apart te houden.

over de aparatuur, net hetzelfde als in mijn oude gym, zijn die barbells olympisch?
 
/-\naboliC zei:
Nee, er wordt gedeadlift en met gewichten van 70 kg gesmeten. Tja, dat gebeurt er ook in deze gym.
Wow deadlift! :o Maar ben nog steeds niet onder de indruk!? ???
 
Ik ook niet!
 
Hoeft ook niet, ik vind het er lekker trainen.

En ja, tuurlijk zijn het olympische halters ;)
 
Kneets is een BB-school, waar overigens ook gasten trainen die meedoen aan Strongest man competities. Is niet haalbaar om een gym te runnen met alleen wat cages en veel ruimte om je barbell neer te pleuren. Ken weinig gyms die midden in een grote stad zitten en zo goed zijn uitgerust. Tenminste niet voor de contributie die Kneet vraagt.
 
Gym ziet er kick-ass uit man, zeer relaxed. Ennuh, die powerliftende vetzakken moeten maar tussen de koeienflaters in de wei gaan staan met een tractorband ofzo. :p
 
Is dat nou zo stoer ofzo? Je barbell lekker hard op de grond neer laten kletteren, hoe hoger hoe mooier, met als gevolg dat het spul na een jaar bij het grofvuil staat. Hoera!

Kneets is idd een BB school, en geen PL hok. Diverse grootheden komen daar vandaan, en het lijkt me dus ook een prima gym om er zelf groot te worden, zonder het patsergedrag van barbelltjes van 2 meter hoog naar beneden te moeten donderstralen.
 
Centaur zei:
Nog meer te flamen?

Vooruit dan, doe ik er ook eentje..

Brute triceps

Verder ziet het er uit als een gewone gym. Valt weinig op of aan te merken..
 
Brutez zei:
Vooruit dan, doe ik er ook eentje..

Brute triceps

Verder ziet het er uit als een gewone gym. Valt weinig op of aan te merken..
:D Misschien is dat Corazon wel? (zou kunnen)
 
Ziet er huiselijk uit, alleen alles zo dicht op elkaar...

Maar wel allemaal vrij nieuw spul!
 
Centaur zei:
Is dat nou zo stoer ofzo? Je barbell lekker hard op de grond neer laten kletteren, hoe hoger hoe mooier, met als gevolg dat het spul na een jaar bij het grofvuil staat. Hoera!
Lol!! De gewichthefstangen die ik ken zijn tot 400kg belastbaar, de powerliftingstangen zelfs tot 900kg. Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze na een jaar bij het grofvuil staan omdat je ze laat kletteren. Bumperplates + goeie ondergrond kunnen ook helpen. :p

Kneets is idd een BB school, en geen PL hok. Diverse grootheden komen daar vandaan, en het lijkt me dus ook een prima gym om er zelf groot te worden, zonder het patsergedrag van barbelltjes van 2 meter hoog naar beneden te moeten donderstralen.
Grappig dat je gewichtheffen stoer en patserig vindt, en bb-ing niet? :roflol: En een gewicht dat je explosief stoot kan je trouwens niet mooi terugleggen, zwaartekracht ofzo... Het enige dat je kan doen is de stang wat geleiden zodat de plof iets minder hard is. Fijn dat je weet waar je over praat. :thumbup:

@EricR
Ik durf je te zeggen dat voor de hoge contributie die jullie betalen, die gym op niks trekt. In de gym waar ik train zijn 11 olympische stangen, 1300kg aan gewichten (waarvan 1000 aan bumperplates en het meeste spul is Eleiko). Verder ook nog genoeg cardiospul/machines. Lokatie? Kwartiertje van het centrum van Gent ofzo, toch een vrij grote stad in België. Contributie? 95euro voor 3 maand.
 
Centaur zei:
Is dat nou zo stoer ofzo? Je barbell lekker hard op de grond neer laten kletteren, hoe hoger hoe mooier, met als gevolg dat het spul na een jaar bij het grofvuil staat. Hoera!

Kneets is idd een BB school, en geen PL hok. Diverse grootheden komen daar vandaan, en het lijkt me dus ook een prima gym om er zelf groot te worden, zonder het patsergedrag van barbelltjes van 2 meter hoog naar beneden te moeten donderstralen.

Heeft toch niks met stoer te maken man. Wat een onzin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven