Fitness Seller

Zoals beloofd - Fotoreportage van Kneets Gym in Den Haag

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Samu zei:
@EricR
Ik durf je te zeggen dat voor de hoge contributie die jullie betalen, die gym op niks trekt. In de gym waar ik train zijn 11 olympische stangen, 1300kg aan gewichten (waarvan 1000 aan bumperplates en het meeste spul is Eleiko). Verder ook nog genoeg cardiospul/machines. Lokatie? Kwartiertje van het centrum van Gent ofzo, toch een vrij grote stad in België. Contributie? 95euro voor 3 maand.

Je zegt het zelf al. Kwartiertje van de stad, niet in de stad zelf. Kwartierje van Den Haag en je zit al in Rotterdam. :rolleyes:

Verder is het gewoon onzin om een school die zich richt op BB'ing te vergelijken met die school waar jij traint.
 
:spaz: RELLLLLLLLLLLLLLLLLUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHH
kan me nog een oude reltopic herrineren tussen centje en adema
eeuwige clash bb against pl
 
Mooi, ik betaal € 200,- voor 6 maanden. Volledig vergelijkbaar.

Kwartiertje van het centrum van Gent? Nou ben ik niet zo vaak in Gent geweest, maar Kneets ligt qua wijk gezien nog steeds in een redelijk prijzige wijk voor bedrijfsruimten. Je moet het doen met de ruimte die beschikbaar is, of je clientele gaan uitmelken met een veel hogere contributie als je een grotere ruimte wil betrekken.

Heb in redelijk wat gyms getraind in Den Haag, maar qua sfeer is Kneets het beste. Dat telt ook mee. Faciliteiten zijn prima, maar het kan altijd beter. Ze hebben nu bijvoorbeeld een hoekje met amper gebruikte machines, daar zou ruimte gemaakt kunnen worden voor wat cages.
 
Ik train voor 25 eutjes in de maand en ik train echt Hardcore... Spartacus in Langedijk... beat that...:P
 
EricR zei:
Mooi, ik betaal € 200,- voor 6 maanden. Volledig vergelijkbaar.

Kwartiertje van het centrum van Gent? Nou ben ik niet zo vaak in Gent geweest, maar Kneets ligt qua wijk gezien nog steeds in een redelijk prijzige wijk voor bedrijfsruimten. Je moet het doen met de ruimte die beschikbaar is, of je clientele gaan uitmelken met een veel hogere contributie als je een grotere ruimte wil betrekken.

Heb in redelijk wat gyms getraind in Den Haag, maar qua sfeer is Kneets het beste. Dat telt ook mee. Faciliteiten zijn prima, maar het kan altijd beter. Ze hebben nu bijvoorbeeld een hoekje met amper gebruikte machines, daar zou ruimte gemaakt kunnen worden voor wat cages.

hvk simson kdo?
 
Samu zei:
:roflol:

Snap nog steeds niks wat mensen aan Kneet's vinden. Geen bumperplates (wtf zijn dat gietijzeren schijven met laagje rubber rond?), geen platform, zie niet direct magnesiumpoeder staan, parket aan de powercage, ja lekker veel machines... ???

Het is meer een BB gym dan een PL-hok. Maar dan nog wat is er mis het gietijzeren schijven met een laagje rubber rond? 20kg is nog steeds 20kg, 15kg is ook nog steeds 15kg en.... nou ja je snapt wat ik bedoel. Tja met bumperplates kan je lekker smijten... ;)

Lekker veel machines idd, maar wel goede machines. Ik zelf geef ook de voorkeur aan (compound) oefeningen met een barbell en met dumbbells maar er is niks mis met machines IMO :) Beetje afwisseling kan geen kwaad en voor iedereen wat.
 
mooie sportschool hoor,
Volgens mij gebruiken jullie ook het merk techogym?
 
XLarge zei:
mooie sportschool hoor,
Volgens mij gebruiken jullie ook het merk techogym?

Nee ik ben nog nooit iets tegengekomen van Technogym :) Maar mischien wat cardio dinge, daar kom ik niet zo vaak dus durft het niet te zeggen.

Alle kracht apparatuur en banken enz enz is van Panatta :D :thumbup:
 
DavyO zei:
Het is meer een BB gym dan een PL-hok. Maar dan nog wat is er mis het gietijzeren schijven met een laagje rubber rond? 20kg is nog steeds 20kg, 15kg is ook nog steeds 15kg en.... nou ja je snapt wat ik bedoel. Tja met bumperplates kan je lekker smijten... ;)

Lekker veel machines idd, maar wel goede machines. Ik zelf geef ook de voorkeur aan (compound) oefeningen met een barbell en met dumbbells maar er is niks mis met machines IMO :) Beetje afwisseling kan geen kwaad en voor iedereen wat.

davyo is pas een beest
grwhaaaaaaa:D
 
axestream zei:
Je zegt het zelf al. Kwartiertje van de stad, niet in de stad zelf. Kwartierje van Den Haag en je zit al in Rotterdam. :rolleyes:

Verder is het gewoon onzin om een school die zich richt op BB'ing te vergelijken met die school waar jij traint.
Er trainen veel meer bb-ers dan gewichtheffers/pl-ers, dus vergelijken gaat wel.

spiertje16 zei:
:spaz: RELLLLLLLLLLLLLLLLLUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHH
kan me nog een oude reltopic herrineren tussen centje en adema
eeuwige clash bb against pl
:banana: Leuk hé? :D

EricR zei:
Mooi, ik betaal € 200,- voor 6 maanden. Volledig vergelijkbaar.

Kwartiertje van het centrum van Gent? Nou ben ik niet zo vaak in Gent geweest, maar Kneets ligt qua wijk gezien nog steeds in een redelijk prijzige wijk voor bedrijfsruimten. Je moet het doen met de ruimte die beschikbaar is, of je clientele gaan uitmelken met een veel hogere contributie als je een grotere ruimte wil betrekken.

Heb in redelijk wat gyms getraind in Den Haag, maar qua sfeer is Kneets het beste. Dat telt ook mee. Faciliteiten zijn prima, maar het kan altijd beter. Ze hebben nu bijvoorbeeld een hoekje met amper gebruikte machines, daar zou ruimte gemaakt kunnen worden voor wat cages.
Dacht dat het duurder was in Kneet's... :)
Maar jullie hebben veel meer leden, bij ons traint er op een doorsnee avond 10-15 man. En in dat hoekje een extra powercage ofzo, vraag het gewoon even. Lijkt me zonde om zo'n ruimte onbenut te laten.
 
Damn :eek: wat een gym, daar zou ik wel willen trainen!
 
Gelet op de bekerkast zit het wel goed met de faciliteiten bij Kneets, is overigens niet 1 kast maar ongeveer de hele gym bezaaid met bekers.
 
Sterker nog, ze komen om het half jaar met een actie, 180 euro voor 6 maanden.

Samu: 11 olympische barbells nog wel? :banana: Ik denk dat als ik ze bij kneets moet tellen rustig richting de 30 kom. ;)
 
Centaur zei:
Sterker nog, ze komen om het half jaar met een actie, 180 euro voor 6 maanden.

Samu: 11 olympische barbells nog wel? :banana: Ik denk dat als ik ze bij kneets moet tellen rustig richting de 30 kom. ;)
Bij ons betaal je altijd 165 voor 6 maand. En wat die barbells betreft, gym bij ons is veel kleiner, volgend argument? :thumbup:
 
Centaur zei:
Het is wel vaak vechten om het squatrek, niks aan te doen.
Bij de gym waar ik train ligt er stof op de squatrack :D Behalve mijzelf heb ik maar 5 andere personen zien squatten afgelopen half jaar.

Verder leuke gym :thumb:
 
Hoeveel progressie heb je gemaakt in die gym Samu? :D Als we dan toch bezig zijn met miepen.

Laten we het er gewoon op houden dat Kneets een prima gym is gelet op de locatie en dat er waarschijnlijk goedkopere en beter uitgeruste gyms te vinden zijn elders. Who cares? Ik ga toch echt niet 300 Km fietsen voor een iets betere gym.
 
Mijn gym is lekker beter dan die van jullie lekker puh

:who:


ontopic: mooie gym jongens! Ik ga toch meer voor de kleine rustige gym, maar in Kneets zou ik ook heel goed kunnen trainen.
 
EricR zei:
Hoeveel progressie heb je gemaakt in die gym Samu? :D Als we dan toch bezig zijn met miepen.

Laten we het er gewoon op houden dat Kneets een prima gym is gelet op de locatie en dat er waarschijnlijk goedkopere en beter uitgeruste gyms te vinden zijn elders. Who cares? Ik ga toch echt niet 300 Km fietsen voor een iets betere gym.
Ligt progressie dan alleen aan de gym? Moeten we trouwens persoonlijk gaan worden omdat we anders niet kunnen winnen? Zwak hoor EricR, zeker als mod. :thumbup: For your info: BW +5kg, deadlift +20kg (van 105-125 dus +20%) op 2 maand tijd.

Ging me er trouwens gewoon omdat dat Kneet's hier soms wordt voorgesteld als DE gym. Mijn mening: toch niet.
 
Goede progressie kerel, nu nog wat incasseringsvermogen kweken ;)

Kneets is niet De Gym, die bestaat namelijk niet. Maar het is wel tekenend dat ze zelfs uit andere steden hier komen trainen, redelijk wat atleten die bij Kneets trainen komen wekelijks een aantal keren over uit hun eigen stad om bij Kneets te trainen.
 
Wat wordt er weer lekker dom geluld in dit topic zeg!!

Verder toffe foto's jongens en wat een waanzinnige sportschool hebben jullie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven