XXL Nutrition

Zoals beloofd - Fotoreportage van Kneets Gym in Den Haag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DavyO

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2005
Berichten
4.627
Waardering
19
Zoals beloofd hebben Centaur en DavyO een exclusieve fotoreportage gemaakt van Kneets Gym in Den Haag:D :

De begane grond :

[Afbeeldingen niet meer beschikbaar]

Ik hoop dat julie genoten hebben van deze rondleiding door kneets op een rustige zaterdagmiddag :):D

:wave2:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Monster leggs.
 
Schrap mij es van die foto's af! K*tspiegels. :roflol:
 
Geil hoor al dat ijzer. Alleen een beetje rare huiskamer-sfeer daar.
 
heel erg dikke shit, zag mijn gym er maar zo uit :(
 
Dat is ten minste een echte gym, zagen er maar meer zo uit in Nederland.....
 
Mars zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Monster leggs.

Samu zei:
En die schoenen dan. :roflol:
Nog meer te flamen? Het gaat hier om de gym, niet om een persoon die toevallig en het vizier van de lens stond, en er misschien net een week traint.

Ik zal de volgende keer speciaal voor jullie wat foto's van de nabijgelegen speeltuin maken, dan kunnen jullie in dat topic gezellig verder converseren op eigen niveau. :thumbup:
 
Apparatuur is van dezelfde lijn als bij mij in de gym, goed spul!! Mooie foto's!
 
supaa, groot en veel :eek:
 
Roy zei:
Apparatuur is van dezelfde lijn als bij mij in de gym, goed spul!! Mooie foto's!
Panatta line, zeker goed spul, niks over te klagen. (alleen wil er hier en daar wel eens handsvat of beensteun loskomen)
 
Zeer nette gym:thumbs:

Maar zie ik daar nu 1 squatrek staan en 4 bankdrukbanken:eek:;)
 
Mugje zei:
Zeer nette gym:thumbs:

Maar zie ik daar nu 1 squatrek staan en 4 bankdrukbanken:eek:;)
Mja, 1 squatrek en 1 powercage. Ik dacht dat er beneden ook nog een cage stond, maar weet het niet zeker.

Het is wel vaak vechten om het squatrek, niks aan te doen.
 
Wel heel veel apparaten :rolleyes:

Dan vind ik het bijzaaltje in Merelbeke leuker :p Als ik men digitaal fototoestel heb zal ik daar ook wat foto's trekken volgende keer.
 
calibre zei:
Wel heel veel apparaten :rolleyes:

Dan vind ik het bijzaaltje in Merelbeke leuker :p Als ik men digitaal fototoestel heb zal ik daar ook wat foto's trekken volgende keer.
Agree! :cool:
 
Ziet er goed uit
 
Samu zei:
En die schoenen dan. :roflol:

Het is ongeloofelijk dat mensen in kortebroek durven rond te lopen als ze zulke massive shredded quads hebben haha.
 
Mars zei:
Het is ongeloofelijk dat mensen in kortebroek durven rond te lopen als ze zulke massive shredded quads hebben haha.
:roflol:

Snap nog steeds niks wat mensen aan Kneet's vinden. Geen bumperplates (wtf zijn dat gietijzeren schijven met laagje rubber rond?), geen platform, zie niet direct magnesiumpoeder staan, parket aan de powercage, ja lekker veel machines... ???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven