MuscleMeat

zoek een merk bumperplates

Bezoekers in dit topic

Onslow

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge x5
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2005
Waardering
7.141
Er zijn bumper plates met allen dezelfde dikte, of het nu 25-20-15-10 kg betreft ze zijn altijd even dik. Alleen aan de kleur zijn de gewichten van elkaar te onderscheiden als ze aan de bar hangen.

Weet iemand welk merk dit kan zijn? Aan de uiteindes van deze plates zijn ze ook wat dikker met een rand waardoor je ze makkelijk hier aan kan oppakken. Ik heb hier mee getraind in mijn oude sportschool, wil ze graag bestellen.

Misschien proberen de vorige gym te contacteren indien dit mogelijk is en even vragen?
Zou zelf geen flauw idee hebben....

Ah heb ze gevonden, leoko.
Helaas ook de duurste plates die ik ooit heb gezien...een 10kg schijf 219 euro.

Kilpailupaino,Competition bumber plate 10Kg.jpg

LOL, die had ik laatst ook eens opgezocht. Peperduur ja. De prijs van een 10kg plate ligt wel niet zo heel erg veel onder die van een 25kg plate.

Wel hele fijne plates. In de gym daar waren sommigen aan het benchen met aan beide kanten 4 plates. sommige 10kg plates hadden wel een zwarte rand, die zaten dan "toevallig" in het midden :D

Ik denk dat ik ze van dit kanaal ken:

Erg prijzig inderdaad. Volgens mij is dit design (stalen plate met alleen een rubberen bumper eromheen) echter ook nog in andere oldschool merken te vinden...

EDIT: oude SCHNELL en YORK bumpers hebben ook zo’n ontwerp. Misschien kun je die nog ergens vinden!

6JCt6Zw_d.jpg

attachment.jpg

Bedankt voor deze link, ik wist niet dat Muscle Power ook al onze productbeschrijvingen kopieert. Net zoals zoveel andere sites die niet eens de moeite nemen om voor hun eigen producten een eigen tekst te schrijven... :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Bedankt voor deze link, ik wist niet dat Muscle Power ook al onze productbeschrijvingen kopieert. Net zoals zoveel andere sites die niet eens de moeite nemen om voor hun eigen producten een eigen tekst te schrijven... :rolleyes:

Aanklagen!

Toch cool dat soort vintage schijven.

De Leoko 10kg en 5kg schijven zijn denk ik wel de stevigste in hun soort.
NKV Atlas in Nijmegen heeft best veel Leoko liggen (en ander cool vintage spul).

Die Schnell schijven worden idd als bumpers gebruikt, maar dat dunne harde rubber zorgt wel voor een enorme dreun.

Bumpers waar ik aan dacht bij de omschrijving: DHS Hercules schijven

blogger-image--10204215.jpg

Ja ik ken ze ook van Atlas toen ik er nog trainde. De gemeente Nijmegen heeft diep in de buidel getast voor deze schijven.

Erg prijzig inderdaad. Volgens mij is dit design (stalen plate met alleen een rubberen bumper eromheen) echter ook nog in andere oldschool merken te vinden...

EDIT: oude SCHNELL en YORK bumpers hebben ook zo’n ontwerp. Misschien kun je die nog ergens vinden!

6JCt6Zw_d.jpg

attachment.jpg

De site die de tekst van anderen kopieert zorgt voor duplicatie content en zou in theorie hierdoor kunnen dalen in de zoekresultaten.

De York schijven lijken er erg veel op.

De site die de tekst van anderen kopieert zorgt voor duplicatie content en zou in theorie hierdoor kunnen dalen in de zoekresultaten.
Ik weet het maar toch vervelend... ik kom altijd wel weer nieuwe sites tegen die onze productteksten kopieren :rolleyes:

Back
Naar boven