AndroidHealthClinic

Zoek weight releaser

Bezoekers in dit topic

Onslow

Gelsenkirchen
Elite Member
Challenge x5
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2005
Berichten
13.030
Waardering
7.141
Ben op zoek naar een weight releaser. Iemand die weet waar het te koop of te laten maken is in NL of DE?

 
Lijkt vrij eenvoudig, al aan Henk van Powercage.nl gevraagd?
 
choice of champions duitsland al gekeken?
Kustomkit gymequipent en watson hebben ze dacht ik ook, maar bereid je maar voor op stevige prijzen :o
 
Zodra het over zee gaat dan wordt het toch zeer prijzig. Ik kijk of Henk nog wat doet, zijn website ziet er niet meer heel erg geupdate uit. Anders een ijzerboer.
Lijkt me toch een goede manier van trainen op je 1rm.
 
Laat even weten of Henk ze ook verkoopt en hoe duur. Ben benieuwd, als ze niet te duur zijn schaf ik ze ook een keer aan binnenkort
 
Heb je geen vrienden die lasser zijn? Of een school in je buurt waar ze lassen geven ? Het kost misschien 20 € aan materiaal
 
Laatst bewerkt:
Wou zelf al een topic maken met dezelfde vraag


Helaas alleen in buitenland te vinden aan forse verzendkosten. Denk dat ik er zelf enkele ga lassen. Beetje werk en 20 euro aan materiaal indien ik wat juiste afmetingen heb.
 
Ik ga ook maar naar mijn lokale ijzerboer. Ook in Duitsland heb ik niks kunnen vinden, waar ik gratis naar toe zou kunnen laten zenden. Banden en Kettingen zijn dus een stuk populairder dan dit, terwijl ik toch denk dat het voor (wedstrijd) powerlifters zeer effectief kan zijn.

Is een monolift trouwens moeilijk te lassen voor zo iemand? Nu ik toch bezig ben...dit kost ook behoorlijk wat geld, ruim 200 euro.
 
Ik ga ook maar naar mijn lokale ijzerboer. Ook in Duitsland heb ik niks kunnen vinden, waar ik gratis naar toe zou kunnen laten zenden. Banden en Kettingen zijn dus een stuk populairder dan dit, terwijl ik toch denk dat het voor (wedstrijd) powerlifters zeer effectief kan zijn.

Is een monolift trouwens moeilijk te lassen voor zo iemand? Nu ik toch bezig ben...dit kost ook behoorlijk wat geld, ruim 200 euro.

Sky is the limit, ben zelf niet de beste lasser maar ben een beetje een handige harry.

Heb ondertussen al een ghr, seated calf raise en een pit shark belt squat in elkaar gelast dat ondertussen al jaren meegaat en onverslijtbaar is.denk als je een plannetje hebt dat het goed meevalt hoor
 
200 ponden. shipping voor 20 pond valt dan weer mee. Iemand die hier mee traint?
 
Iemand al besteld, zo ja waar ? hoe bevalt het ?
Ben zelf ook van plan deze aan te schaffen
 
Back
Naar boven