MuscleMeat

Zoeken in limburg (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

guido_

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 feb 2003
Berichten
131
Waardering
0
Ben woonachtig in midden-limburg (Echt).
Wilde graag eens een les volgen, maar op het internet kan ik nergens vinden waar in mijn buurt deze sport (powerlifting of Gewichtenheffen) beoefend word. Kwam alleen simpelveld tegen. Iemand van Roermond of Sittard hiero die ook in 1 van de 2 gemeentes trained????
 
hmmm... mja dat is soms moeilijk... ik kan wel eens zien waar er zalen zijn...
 
Bedankt voor de link olav. Vond het een interessante pagina. Maar helaas kon't niet vinden. Ben wel alles in belgie tegengekomen maar nederland niet opna de pagina van NOGB. Moet wel zeggen dat mijn engels slecht is.
 
schrijf hiernaar en vraag of er een club is in jou nabijheid : Koninklijke Nederlandsche Krachtsport Bond, PO Box 99, NL-2215 ZH Voorhout
 
Originally posted by Spike
je moet hier eens zien welke clubs het dichtst bij jou zijn : http://www.sensfitness.be/vgpf/clubs.htm

Lommel ligt voor mij het dichtste bij maar is nog een 40km. Is deze sport in Belgie eigenlijk populairder dan in nederland? Want ik vind wel veel meer internetpagina's in jullie land.
 
gewichtheffen/powerlifting is eigenlijk zowel in Nederland als Belgie niet populair.
 
Originally posted by guido_


Lommel ligt voor mij het dichtste bij maar is nog een 40km. Is deze sport in Belgie eigenlijk populairder dan in nederland? Want ik vind wel veel meer internetpagina's in jullie land.

Ja, en nog heel wat toppers ook! Belgie heeft al heel lang een reputatie op powerlifting gebied.
 
zeker in gewichtheffen ook!

serge reding was in zijn tijd de sterkste van europa (was ongeveer op't zelfde niveau als toenmalige gewichtheffersgod Vasily Alexeyev)
 
er zijn eigenlijk maar 2 goeie gewichtheffer in belgie op dit moment : 1. Tom Goegebuer en 2. Francois demeurer(weet niet of het goed geschreven is)

en bij het powerliften is het juist hetzelfd, er zijn maar enkele goeie als je het vergelijkt met de rest van de WERELD.
 
mja, maar die behoren dan ook tot de beteren in de pl wereld :D
 
Back
Naar boven