XXL Nutrition

zoekfunctie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

robrecht10

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
29 nov 2002
Berichten
188
Waardering
0
Zou het misschien niet handig zijn een zoekfunctie op de site te hebben, dan stel je niet vragen die al behandeld zijn,kan je makkelijker info terugvinden, enz.
 
Is er al , goed kijken. :)
 
hehe...sorry T (dat ben jij toch he?):headbang:
 
yep np dude
 
Originally posted by robrecht10
hehe...sorry T (dat ben jij toch he?):headbang:

LOL volgens mij moet jij nog meer leren dan alleen bb. ;)
 
wat nou weer, is admin T niet of wat??? Trouwens... ik ben ook bij dit forum om bij te leren, alles weten is een illusie
 
is een goeie quote trouwens.. alles weten is een illusie

maar yep... admin is T
 
weet je wat ik echt een goeie quote vind? Ie komt uit "the usual suspects" (schitterende film!!!)

""The smartest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist...and like that, pf...he's gone..."

:bow:
 
idd... maar dat is geen quote, zo is het toch :)
 
dat is wel een quote. Van het werkwoord "to quote" afgeleid, wat wil zeggen, citeren. Dus eigenlijk is "alles weten is een illusie" geen quote maar een wijze uitspraak, want ik weet niet wie het heeft gezegd.

:mier:
 
Het wordt hier wel een beetje het Dutch MierenneukBoard (ja ja , met twee maal een "n" ) ;)
 
Originally posted by robrecht10
wat nou weer, is admin T niet of wat??? Trouwens... ik ben ook bij dit forum om bij te leren, alles weten is een illusie

Haha, jawel... maar ik bedoelde dat je ook nog moet leren hoe de site in elkaar zit. Dat zo'n funtcie al bestaat bvb :D
 
Originally posted by sjakkie
Het wordt hier wel een beetje het Dutch MierenneukBoard (ja ja , met twee maal een "n" ) ;)
mierennken nieuwe spelling :p
 
Back
Naar boven