Fitness Seller

Zoektocht naar een foto (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Newton

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 jul 2010
Berichten
465
Waardering
50
Lengte
1m79
Massa
73kg
Hallo. Ik heb een vraagje:
Ik probeer elk jaar een grote muurillustratie te maken voor mijn homegym (of wat daar voor moet doorgaan tenminste).
Voor ik hieraan begin verzamel ik eerst een aantal foto’s.

Een tijd geleden ontving ik een fitness tijdschrift met een interessante foto. Ik heb dit magazine echter niet meer. Ik denk dat het Muscle & Fitness was met 2 mensen op de cover, maar ben niet zeker.

Wat ik nog wel weet is dat het een advertentie was van het merk XXL nutrition. Van hen weet ik ook dat het met athlete Olga Kickenberg was.
Op de foto had ze een zwarte broek (ik denk leer) en een sporttas van XXL die ze met beide handen vasthield.
De foto was front denk ik (recht vanvoor gefotografeerd).

Ik heb zowel XXL als de athlete zelf gecontacteerd, maar heb de foto nog niet gevonden.

Is er iemand die deze advertentie heeft? Of het magazine waarin ze staat? Ik zou het erg waarderen moest iemand me deze kunnen bezorgen.
 
Als je ongeveer de datum weet kan ik wel eens kijken in de gym waar ik train daar houden ze alle edities van m&f en flex bij.
 
De datum weet ik niet meer. Het was van een paar maanden geleden denk ik.
Bij XXL konden ze me enkel vertellen wie de athlete was. Ik kan het nog eens navragen.
 
De datum weet ik niet meer. Het was van een paar maanden geleden denk ik.
Bij XXL konden ze me enkel vertellen wie de athlete was. Ik kan het nog eens navragen.

Ik ben een beetje rond aan het zoeken op haar FB-pagina en deze lijkt me ook wel vet als poster.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Probleem opgelost :)
 
Back
Naar boven