Fitness Seller

zoete aardappel

Bezoekers in dit topic

revange

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
1 sep 2011
Berichten
415
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
hallo, ik heb een vraag.
Hoelang blijven zoete aardappel goed in koelkast?
Ik moet ze woensdag zaterdag en zondag eten.

kip, sperziebonen, zoete aardappel
kip en sperziebonen kan ik wokken en invriezen. Maar kan ik zoete aardappel in blokjes snijden en mee wokken en invriezen?

of apart bakken en dan in koelkast bewaren tot zondag? Lijkt me een beetje lang.

Gr
 
Op een koele plaats (12-16°) zijn ze "nog" niet gekookt of gebakken een week houdbaar.

Zelf kook ik ze en maak ik Pastel de papa ervan, dit vries ik gewoon in. Is geen probleem en zo blijft het lekker vers.
 
Donker en koel bewaren, maar niet in de koelkast. Qua houdbaarheidstermijn kom je alles in de orde van een week tot meerdere maanden tegen. Vergelijkbaar met aardappelen wordt het grotendeels bepaald door de luchtvochtigheid.
 
Ik lees inderdaad op google dat ze in de koelkast sneller gaan rotten.
 
Bedankt voor de reacties al!
Maar het gaat me juist om dat ik alles x3 kook en dan in zakjes bewaar zodat ik voor heel de week heb.
Mijn kip en sperziebonen kan ik wokken in 3 zakjes verdelen en invriezen, kan dat met de aardappels ook of krijg je dan een verrotte bende?
 
Bedankt voor de reacties al!
Maar het gaat me juist om dat ik alles x3 kook en dan in zakjes bewaar zodat ik voor heel de week heb.
Mijn kip en sperziebonen kan ik wokken in 3 zakjes verdelen en invriezen, kan dat met de aardappels ook of krijg je dan een verrotte bende?

Opnieuw opwarmen vanuit de koelkast is in ieder geval niet te vreten. Ik heb het nooit ingevroren, maar verwacht niet dat dat beter wordt. Ik zou het op de dag van eten klaarmaken.
 
Opnieuw opwarmen vanuit de koelkast is in ieder geval niet te vreten. Ik heb het nooit ingevroren, maar verwacht niet dat dat beter wordt. Ik zou het op de dag van eten klaarmaken.

Invriezen, avond ervoor eruit halen zodat het de ochtend erna ontdooid is. Werkt prima en is nog best te vreten
 
He dat is helemaal makkelijk dat kant en klaar! Jammer dat ze uitverkocht zijn.
Ik zal die aanschaffen dan, tot die tijd zal ik ze gewoon invriezen.
zijn het wel dezelfde voedingswaarden?
 
He dat is helemaal makkelijk dat kant en klaar! Jammer dat ze uitverkocht zijn.
Ik zal die aanschaffen dan, tot die tijd zal ik ze gewoon invriezen.
zijn het wel dezelfde voedingswaarden?

Zou gewoon langs de appie gaan, koop vaak een zak (hier hebben ze geen losse). Super handig en goedkoop :)
 
En maak jij dan per dag klaar? En doe jij ze wokken of bakken?
 
Ik zou ze per dag klaarmaken.

Je kan er van alles mee, koken, bakken, in de oven, heerlijk!
 
Back
Naar boven