AndroidHealthClinic

Zoete aardappelfriet aldi

Bezoekers in dit topic

Nou, hij schrijft.

Het valt mee, alleen wel 60% meer kcals dan normale verse zoete aardappel omdat het voorgebakken is.

Is het gezond? Nee, vers is altijd beter. Staat het je fitness doelen of gains in de weg? Nee, dat ook weer niet.

Ik zag aan de voedingswaarde dat het voorgebakken is, en dat het daarom minder gezond is dan vers. In aardappel en zoete aardappel zit namelijk geen vet.

Hoe (on)gezond of (on)verantwoord dit is, ligt puur aan hoe gezond jij zelf wilt zijn.

Hoe perfect dit allemaal in je macro's past is hartstikke leuk, maar vers is altijd beter.

Zeg je dit puur omdat je een discussie wilt starten, of begrijp je oprecht niet dat vers altijd beter is?

Je hebt ook geen zicht op het zaadje wat ze in de grond stoppen, dusja, zo kunnen we altijd wel discussieren puur om het discussieren.

Kennelijk staat het voor hem vast dat vers altijd beter is en ik denk dat er genoeg voedingsmiddelen en conserveringsmiddelen zijn waarbij dat niet zo is.
 
Nou, hij schrijft.

Kennelijk staat het voor hem vast dat vers altijd beter is en ik denk dat er genoeg voedingsmiddelen en conserveringsmiddelen zijn waarbij dat niet zo is.
Dan is het toch niet vers, of wel? :roflol:

Tuurlijk snap ik je punt wel, maar met vers bedoel ik echt vers. Blijkbaar is het discutabel wat echt 100% vers is - en ja, dan kunnen we maar misschien beter onze eigen moestuintje gaan beginnen als je dat echt zeker wilt weten.
 
Een foutje door autocorrect, het moest conserveringsmethoden zijn.

Maar dan nog, waarom jouw fixatie op vers?
 
Zie m'n edit.
 
ik denk dat ik mijn stem aan biomek geef, want hij is buff
 
Back
Naar boven