AndroidHealthClinic

Zoete aardappeltjes. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2003
Berichten
3.963
Waardering
5
Zoete aardappeltjes bevatten goede koolhydraten voor BB’s
waar kun je deze krengen kopen? Ik heb me vanmiddag het leplazarus
gezocht maar niet gevonden.

Steve :D
 
Deze bevatten idd goede kh.

Probeer: surinaamse winkel, misschien ook turkse winkel?
Vraag ook gelijk naar yams als je toch in die winkels staat.
(zijn oranje van binnen en niet zo droog als een normale of zoete aardappel)

Laat ons weten waar je het hebt gevonden want er zijn meer mensen hier op het forum die ernaar zoeken dacht ik.

Hier verkopen ze ze gewoon aan de kant van de weg, of ze komen op je werk langs om wat geld te verdienen door het te verkopen, godzijdank :clap:
 
Gewoon in Chinatown kijken. Je woont toch in Amsterdam?
Metro station Nieuwe markt dacht ik. Zelf koop ik ze in Rotterdam, Kruiskade. Soms heb je ze bij Konmar ook, maar hartstikke duur. Verder idd, in Turkse winkels.
 
thnx man ik ga even kijken.
 
Zoete aardappel en yams zijn zoals ik al zei 2 verschillende dingen.
 
juist, de onderste haal ik bij de turk. ik heb wel gelezen ergens dat de yams meer zetmeel bevatten?
 
andersom, de oranje slijmerige aardappel heeft minder zetmeel
 
Dit zijn geen rosse buurt of adult speeltjes!! :D
vlnr:
aardappel, tannia, zoete aardappel, yam, yucca

imgp0002.jpg
 
Laatst bewerkt:
links: yam
boven: zoete aardappel
onder: normale aardappel (beetje wit van binnen door de flits op de camera denk ik)

imgp0003.jpg
 
Ik heb mij vandaag iets laten aansmeren, paarse schil, wit van binnen is dit ook een zoete aardappel?
 
Bij de Turk?

denk een beschimm...mak de zin niet eens af want ik vind hem niet waard voor een komische zin van Dandy:D

maar weet niet wat je bedoelt. is ie even groot.?
Zeiden ze niet wat t was dan, of verstond je t niet en dacht je van, ah joh is wel goed?
 
Ze zeiden dat het een Zoete aardappel was, ik geloof dat meteen omdat ik het nog nooit eerder gekocht hebt. Maar als ik zo naar de foto's kijk die bestoldschool heeft geplaatst denk ik dat ik nu iets anders aan het koken ben.
 
Originally posted by Big Steve
Ze zeiden dat het een Zoete aardappel was, ik geloof dat meteen omdat ik het nog nooit eerder gekocht hebt. Maar als ik zo naar de foto's kijk die bestoldschool heeft geplaatst denk ik dat ik nu iets anders aan het koken ben.

Waar smaken ze naar dan? Zijn ze ook puntig of is de vorm hetzelfde als gewone aardappels? Ik ben zelf van plan binnenkort eens op de zwarte markt in Beverwijk te gaan kijken. Kan me haast niet voorstellen dat ze ze daar niet hebben.
 
Het lijkt wel een grote winter peen.
Gekookt ruiken ze als aardappellen en smaken zoet, het ziet er draderig uit. Was wel te eten, ik heb er een beetje appelmoes overheen gegooid en toen luste ikm het wel, ik ben van plan volgende keer er hutspot van te maken.

Steve
 
Originally posted by Cowgirl Herb


Waar smaken ze naar dan? Zijn ze ook puntig of is de vorm hetzelfde als gewone aardappels? Ik ben zelf van plan binnenkort eens op de zwarte markt in Beverwijk te gaan kijken. Kan me haast niet voorstellen dat ze ze daar niet hebben.

zijn wel neppe:D

mar ben wel benieuwd wat Steve naar binnen heft gewerkt. vind zoete aardappels wel heel errug lekker
 
Originally posted by Big Steve
Zoete aardappeltjes bevatten goede koolhydraten voor BB’s
waar kun je deze krengen kopen? Ik heb me vanmiddag het leplazarus
gezocht maar niet gevonden.

Steve :D

Ik heb nog nooit van die dingen gehoord. Smaken die dingen gewoon zoeter dan aardappelen en hebben ze tragere koolhydraten?
Dan is het wel een goeie vervanger voor gewone aardappelen natuurlijk!
 
Back
Naar boven