MuscleMeat

Zojuist koekjes gegeten die 6 maanden over houdbaarheidsdatum waren, slecht?

Bezoekers in dit topic

ik zou alvast afscheid nemen van je dierbaren. wat wel een voordeel is dat je nu een kist kan uitzoeken die aan jou wensen voldoet
 
och naja misschien ga je aan de race ;) en word je misselijk en spuug je alles uit.
 
Ik heb een keer eieren gegeten die 3 weken over datum waren. Smaakten prima. Nergens last van.

Moraal van dit topic: Houdbaarheidsdatum is overrated.
 
Ik heb een keer eieren gegeten die 3 weken over datum waren. Smaakten prima. Nergens last van.

Moraal van dit topic: Houdbaarheidsdatum is overrated.

Het houdbaarheidsdatum onderwerp is sowieso een waar je je twijfels bij mag trekken. Over houdbaarheidsdatum heen -> meer bacterien, nou nou wat verschrikkelijk, doordat wij gewend zijn aan voedsel dat bacterien arm is hebben wij bijvoorbeeld een veel lagere weerstand wat betreft voedselvergiftiging als mensen in ontwikkelingslanden.

Daarmee wil ik niet zeggen dat je beschimmeld voedsel moet gaan eten. Schimmels zijn vaak giftig en daarom beter te mijden.
 
vinger in je keel en hopen op het beste
 
Schimmel op brood is het lekkerste beleg!
 
THT 6 maanden geleden -> Meestal niks aan de hand.
TGT 6 maanden geleden -> Je bent waarschijnlijk binnen nu en 24 uur ziek.
 
overlaatst moest ik 50 of mss zelfs 100 liter water in de winkel waar ik werkte gaan weggooien, vraag je je af hoe zoiets slecht kan worden
 
overlaatst moest ik 50 of mss zelfs 100 liter water in de winkel waar ik werkte gaan weggooien, vraag je je af hoe zoiets slecht kan worden

Toevallig.
Daar had ik het gisteren ook met iemand over.
Stond een vervaldatum op een fles water, ergens in 2010 dacht ik.
Hoe kan water nu slecht worden ?!
(of is het misschien iets met de verpakking?)
 
Zoals in de TT staat heb ik net 3 Knuspi koekjes op ( nep knoppers :D )

Maar die waren dus 6 maanden over datum, is dat slecht?

je bent gewoon vet gierig dat je ze hebt gegeten, hahaha.

Maar je gaat nu zeker aan een pijnlijke dood sterven....nee als je pech hebt ga je aan de schijt, als je mazzel hebt krijg je enkel een beetje buikpijn.

hou de norrit bij de hand.
 
special onion saus van goudas glorie ..half jaartje over de datum ..smaakt nog goed...heb er 1 weggepleurd die al open was geweest . ben met de ander nog bezig :)
 
Toevallig.
Daar had ik het gisteren ook met iemand over.
Stond een vervaldatum op een fles water, ergens in 2010 dacht ik.
Hoe kan water nu slecht worden ?!
(of is het misschien iets met de verpakking?)
Dat wordt niet slecht.. Het gaat alleen 'oud' smaken.

Overigens mogen frisdranken en water gewoon nog verkocht worden in Nederland als ze over de houdbaarheidsdatum heen zijn!
 
ah niks, ik heb nog es geejaculeerd in big's eten en die leeft nog ;)
 
:D

Was even weg gisteravond dus kon niet reageren. Maar was gelukkig niet ziek geworden, verder ook niks gemerkt , behalve een beetje last van me maag maar dat hoeft niet aan de koekjes te hebben gelegen.
 
Zoals in de TT staat heb ik net 3 Knuspi koekjes op ( nep knoppers :D )

Maar die waren dus 6 maanden over datum, is dat slecht?
:eek: koekjes overleven het bij ons thuis nog geen week:eek:

Niets te vrezen verder, je zult hooguit last krijgen van diarree :D
 
Back
Naar boven